[przekładka amor na sztywny] montaż HS11
-
Podobna zawartość
-
Przez kubus96
Sprzedam myk-myka Magura Vyron Elect V2 o skoku 150 mm (średnica 31,6) .
Sztyca jest nowa, raz była zamontowana do roweru w celu sprawdzenia poprawności działania (nigdy nie użyłem jej w terenie).
Całość sprzedaję w oryginalnym kartonie z pełnym wyposażeniem (sztyca, kabel micro USB do ładowania, pilot do sterowania + oringi do montażu na kierownicę, instrukcja obsługi itp.).
Cena: 1500 zł.
Wysyłka paczkomatem po przedpłacie lub odbiór osobisty.
-
Przez vicher
Cześć,
Szukam opony na przód do roweru crossowego, mam sztywny widelec, wiec chciałbym coś szerszego, dla "amortyzacji". Do widelca force wchodzi max 2 cale, ale wówczas nie zmieszczę błotnika, jakoś przeboleje brak błotnika. Obecnie jeżdżę na oponie KENDA 700 X 35C K161 KROSS CYCLO, i trochę brakuje mi bocznej przyczepności. Jeżdżone będzie cały rok, drogi leśne, polne, szuter, często kamienie, snieg i asfalt na dojazd, oraz rekreacja z fotelikiem. To taki rower do wszystkiego.
W sumie to wybór ograniczam dla takich opon.
CST CONVOY 700x38c lub 29x2.0
CST PIKA 700x38c
Continental AT RIDE 28 x1.6
SCHWALBE SMART SAM 28 x 1,75 (29x1.75 jakieś różnice względem 28?) 28x1.60
Cena zbliżona 50-70zł. CST, są najżejsze ~450g.
Coś doradzicie? Używaliście któryś z nich?
-
Przez Leoncjo
Cześć, czy istnieje możliwość, że widelec sztywny (tu XLC BF A02) ma juz zintegrowaną dolną bieżnię sterów ?
zdjęcie 1 widelec solo
zdjęcie 2 widelec z zamontowaną dolną bieżnią sterów z poprzedniego widelca (SUNTOUR NRX AIR)
w konfiguracji ze zdjęcia 2 między widelcem a główką ramy jest szpara ok 3mm
przy złożeniu wszystkiego bez dodatkowej dolnej bieżni sterów widelec i główka ramy przylegają do siebie.
całość jest o tyle istotna, że nie wiem jak wysoko ciąć rurę, bez rozwiązania powyższej zagadki.
Ktoś z Was spotkał się z takim rebusem ?
-
Przez Byderobo
Witam,
Pierwszy raz w życiu umarła mi klamka hamulcowa ( XT M785) po zimie tylny hamulec zapowietrzony, olej hydrauliczny po przewodzie, ściekł aż na amortyzator (tak, teraz już nigdy nie wrócę do hamulców zalewanych DOTem ). W związku z tym proszę szanowne Koleżanki i Kolegów o podpowiedzi, rady i opinie.
Rozwiązania widzę 3.
1. Wymiana samej klamki. Na plus idzie koszt, na minus to to, że nie mogę nigdzie znaleźć nowych klamek do XT M785. I teraz zaczynają się pytania:
a) Która klamka będzie lepiej pasowała M8000 czy M8100 (manetki mam na obejmach)?
b) Czy przy wymianie klamki konieczna/zalecana/zbędna jest wymiana zakończenia przewodu?
2. Wymiana tylko tylnego hamulca na nowy XT M8000 (lub inny). Na plus wciąż mamy dość ograniczony koszt, na minus to, że kiedyś chciałbym przejść na klami 1-dno palcowe.
3. Wymiana kompletu hamulców. W tym momencie hamulce muszą być:
- z klamkami na jeden palec
-zalewane olejem
-siła hamowania minimum taka jak dawały XT M785
-modulacja zdecydowanie lepsza niż w M785
-cena za komplet bez tarcz i adapterów powiedzmy do około 1000zł
-dostawa do Austrii
Na plus dla rodzinki Shimano - mam już zestaw do odpowietrzania
Na plus dla XT M8100 mam zapasowe klocki z poprzednich hamulców
Myślałem o zakupie po prostu kompletu nowych XT, ale może lepiej dorwać gdzieś w promocji Sainty? Albo 4 tłoczkowe XT? A może coś od Magury lub Formuli?
Za odpowiedzi, podpowiedzi i sugestie albo linki do konkretnych promocji będę bardzo wdzięczny
-
Przez Chromanic
Witam serdecznie,
Przełożyłem hamulce obręczowe hydrauliczne ze starego roweru na nowy, uprzednio wymieniając w nich klocki. Od kiedy trochę się wytarły strasznie głośno skrzypią.
Próbowałem następujących rzeczy:
- Odtłuszczyłem obręcz oraz hamulce benzyną extrakcyjną,
- Odpowietrzyłem hamulce,
- Przetarłem klocki hamulcowe papierem ściernym aż nie było na nich śladu aluminium z obręczy,
- próbowałem też zmienić ustawienie klocków względem obręczy (bliżej lub dalej od opony),
- w geście rozpaczy zamontowałem też gumowe podkładki pod ramką hamulca celem wytłumienia drgań,
Żadna z powyższych prób nie poprawiła sytuacji. Myślę że problem może stwarzać obręcz jednak nie jestem pewny gdyż na wcześniej zamontowanych hamulcach V-Brake tego problemu nie było. Na anglojęzycznych forach znalazłem informację że pomogło szlifowanie obręczy jednak nie znalazłem wiele szczegółowych informacji jak należy to zrobić.
Będę wdzięczny za podane jakiegoś sposobu którego jeszcze nie próbowałem. bądź wytłumaczenie jak należy przeszlifować obręcz koła aby uzyskać pożądany efekt i niczego nie uszkodzić.
z góry dzięki.
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.