patryk2115 Napisano 10 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2019 Jestem tutaj nowy więc witam wszystkich! Mam problem z moim Marzocchi ata tst2, najprawdopodobniej komory powietrzne w lewej ladze się zassały i zrobił się tzw. stuckdown. amortyzator z 170mm po paru ugięciach ma 50mm a następnie 0mm. Przyczyną może być to, że uszczelka miedzy komorami jest poszarpana (nie wiem dokładnie nie rozbierałem jeszcze amora) i przepuszcza powietrze. Dzwoniłem do paru serwisów i mówią że to na 99% uszczelka jest do wymiany. W jednym serwisie powiedziano mi, że marzocchi nie produkuje do tych amortyzatorów już uszczelek od pół roku. Na internecie są głównie uszczelki kurzowe i olejowe. Więc kieruje do was pytanie czy moją uszczelkę miedzy komorami mogę zastąpić uszczelka olejową? Wpisywałem frazę w wyszukiwarce "uszczelka między komorami Marzo (..)" lecz bezskutecznie, pojawiają się tylko uszczelki olejowe i kurzowe. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąkolwiek pomoc co z tym "fantem" mogę zrobić. Cytat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 10 Listopada 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Listopada 2019 Od początku - który to dokładnie model, rocznik. Druga rzecz - wchodzisz na stronki marcoków dział support, znajdujesz swój model i rocznik(pamiętaj że cyfra na goleni nie zawsze odzwierciedla rocznik - jeśli masz 05 to znaczy że jest to najprawdopodobniej model na 2006 tylko że golenie wyprodukowane w 2005). Wybierasz rok, serię, produkt i na końcu model. Dalej parts i masz całą listę części zamiennych wraz z numerami seryjnymi oraz ew podane numery seryjne części zastępczych. Jak masz kod to piszesz do Gregorio czy mają ot i cała zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patryk2115 Napisano 10 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2019 Bardzo dziękuje za odpowiedź! Jestem w tym nowy. Za chwilkę pójdę odczytać te cyferki z goleni. Jak myślisz to jest stuckdown czy spróbować jeszcze pompować go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 10 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2019 Jeżeli zaczął ci się zapadać obecnie czyli przy spadku temperatury to trzeba zrobić mu serwis ,uszczelnienia na zimnie twardnieją i właśnie może być taki objaw jak u ciebie Wtedy zalecana jest wymiana uszczelnień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 Edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.