Skocz do zawartości

[amortyzator] marzocchi problem z stuckdown i uszczelka


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tutaj nowy więc witam wszystkich!

Mam problem z moim Marzocchi ata tst2, najprawdopodobniej komory powietrzne w lewej ladze się zassały i zrobił się tzw. stuckdown. amortyzator z 170mm po paru ugięciach ma 50mm a następnie 0mm. Przyczyną może być to, że uszczelka miedzy komorami jest poszarpana (nie wiem dokładnie nie rozbierałem jeszcze amora) i przepuszcza powietrze. Dzwoniłem do paru serwisów i mówią że to na 99% uszczelka jest do wymiany. W jednym serwisie powiedziano mi, że marzocchi nie produkuje do tych amortyzatorów już uszczelek od pół roku. Na internecie są głównie uszczelki kurzowe i olejowe. Więc kieruje do was pytanie czy moją uszczelkę miedzy komorami mogę zastąpić uszczelka olejową? Wpisywałem frazę w wyszukiwarce "uszczelka między komorami Marzo (..)" lecz bezskutecznie, pojawiają się tylko uszczelki olejowe i kurzowe. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąkolwiek pomoc co z tym "fantem" mogę zrobić.

Cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Od początku - który to dokładnie model, rocznik. Druga rzecz - wchodzisz na stronki marcoków dział support, znajdujesz swój model i rocznik(pamiętaj że cyfra na goleni nie zawsze odzwierciedla rocznik - jeśli masz 05 to znaczy że jest to najprawdopodobniej model na 2006 tylko że golenie wyprodukowane w 2005). 
Wybierasz rok, serię, produkt i na końcu model. Dalej parts i masz całą listę części zamiennych wraz z numerami seryjnymi oraz ew podane numery seryjne części zastępczych. Jak masz kod to piszesz do Gregorio czy mają ot i cała zabawa.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...