Skocz do zawartości

[Sklep Internetowy] rowertour.com - ostrzeżenie


stpman

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, shotgun napisał:

Stary, jak jest opisane- na stanie, dostawa 24h, to tak to odbieram, a nie bede dzwonil czy maja.

A czasy mamy takie, ze produkuje sie krotkimi seriami stricto pod zamowienie klienta. I mozemy debilnie przezbrajac sie 3x na zmiane bo tak klient sobie zyczy...

Ale to niekoniecznie musi wynikać z polityki sklepu celowo oferującego produkt, którego nie ma na magazynie. Różne rzeczy się zdarzają. Jeśli już mowa konkretnie o allegro to należy pamiętać, że cała ta platforma ma swoje ułomności. Przykład - jakiś czas temu była spora awaria - nieświadomy tego zamknąłem 3 aukcje. Rano patrzę ..wiszą sobie jako aktywne :)

To tylko jeden przykład, do tego dochodzi wiele innych jak błąd ludzki, zapomnienie, roztargnienie....i tak to właśnie jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepy rowerowe obecnei coraz czesciej biorą towar od B-D i teraz patrzcie:

- zamawiasz coś w np poniedziałek o 12:00
- PL sklep zamawia to u B-D po kilku godzinach w ten sam dzień
- B-D wysyła to we wtorek
- pojawia się kurier z towarem w PL sklepie w czwartek o np 14...
- w piątek pracownik rozpakował paczke i przyjął towar na stan
- w piątek lub poniedziałek nastepnego tygdnia wysyłają towar do ciebie

To jest przykład, gdy wszystko pójdzie idealnie, kolejny problem to koszt wysyłki, nikt nie zamówi pierdoły za 20zł, gdy przesyłka to 2x tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, stpman napisał:

Co to jest B-D ?

https://www.bike-discount.de/

Jak mają towar na stanie i zamówisz np z samego rana w poniedziałek, kurier u ciebie jest z towarem w środe(DHL). ;) 

Tak z ciekawości, naped który kupiłeś wychodzi taniej czy nie na B-D? :) Dolicz tylko do ceny 10 euro przesyłke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu: biostern, sbike, cyklomania - uczciwie piszą jaka jest dostępność i co mają na miejscu wysyłają bez zbędnej zwłoki. A szczególnie dwa pierwsze do drogich nie należą więc da się? Asortyment też jakiś wąski nie jest. Swoją drogą  ostatnio zajrzałem z ciekawości do CR i bieda wielka... jakieś 3% tego co mieli 5 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupowałem sakwy itp. sprzęt z różnych aukcji sklepów i pare razy się zdarzyło, że nie mieli tego co na aukcji, napisali mail, ale z aukcji nie usunęli, dalej ludzie mogą kupować rzeczy których sklepy nie mają. Raz wysłali mi produkt zupełnie inny niż na aukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, stpman napisał:

Po za tym nie mieli dostępnej jednej rzeczy, którą potrzebowałem.

I to może być Twój problem :D

Zamówiłeś tam, bo sie łudziłeś, że mają... A oni mają wirt. towar, żeby ludzie zamówili u nich, a nie u kogoś innego... Ten ktoś inny też ma wirtualny towar. Handel elektroniczny, choć wygodny to jest bardzo, ale to bardzo szkodliwy dla branż i powoli dla klientów. Presja ceny niszczy dobrze zaopatrzone sklepy na rzecz wydmuszek jadących na niskich marżach.  A to powoduje chroniczny problem z dostępnością. Jak cokolwiek potrzebuję na szybko kupić to zawsze jest ten problem ze na 10 ofert sklepów krakowskich żaden nie ma towaru na dzisiaj. Jak na początku czasów internetu można było dzięki temu znaleźć szybko potrzebną zecz zamówić a nawet odebrać w ciemno tak teraz te czasy minęły i jak coś chcecie to musicie jak za średniowiecza dzwonić po sklepach i sie modlić, żeby ktoś odebrał, a potem, żeby miał... No i żeby w ogóle umiał się określić czy ma czy nie.  Najbardziej lubię słuchać bajeczek o magazynie pod krakowem,:D z którego dowiozą na jutro.  

Sorry, ale dobre czasy juz były. Jak coś się nie zmieni to za chwilę zakupy to będzie drogi dramat. Albo będziesz czekał w nieskończoność aż ktos skompletuje albo kupował w każdą rzecz w innym miejscu i przepłacał za transport. Sklepy stacjonarne nie mają juz prawie nic. Najbardziej mnie to boli przy ubraniach i butach. Nie można zmierzyć kilku par, bo ich nie ma. Więc jest to w najlepszym razie wycieczka po kilku sklepach a często poprostu się nie da bo w Krakowie nie ma i już. A jak nawet jest na stronie to w realu nie ma.   Ale to też wina ludzi, którzy proponują przymiarki w lokalnym sklepie a zakup taniej w internecie. Zabijamy handel realny i sami sobie szykujemy ten los.

SORRY.  

10 godzin temu, stpman napisał:

Różnica +/- kilku złotych

Dla większości sprzedawców to wystarczy. Obecnie handel internetowy walczy niemal jedynie ceną. I sprzedawcy najnormalniej walczą o każdą złotówkę. Więc jak dostają zamówienie potrafią go kompletować po promocjach u konkurencji.  Strasznie to jest irytujące, bo klienci podają mi ich strony albo aukcje jako wyznacznik ceny a ja wiem że nie dość że tego produktu nie ma to i w tej cenie jest już nieosiągalny, bo dist, który miał promocję wysprzedał co gorsza wiem że to był produkt "odnawiany z gwarancją dist a nie producenta" a oni sprzedają jako nowe. A nawet jak jest to mi się nie chce za 1zł zysku bawić z towarem za 2k :D  Tak i wiem że oni nie mają lepszej ceny...  Pomijam już sklepy, które kupują u konkurencji i sprzedają o zł taniej, bo i tacy mistrzowie są. I jeśli komuś się w głowie to nie mieści to niech wie że dla wydmuszek liczy się obrót bpo obrotem mogą spłacać kredyt na niezłe życie. Albo już rolują. Czasem dostaje ofertę zakupu większej ilości sprzętu w dobrej cenie... Czemu? A no koledze się rata kredytu zbliża a zakontraktował towar....  Albo żeby wyrobić sprzedaż musi sprzedać towar a nikt juz nie chce, bo sprzedając poniżej ceny dist na allegro zabił cenę na rynku.   

Niestety nie da się ciągle sprzedawać towaru w setkach ton. To nie ziemniaki, że ludzie zeżrą. Rynek sie nasycił a nasze gazele biznesu nie biorą tego pod uwagę. Coraz to nowi padają a na ich miejsce wchodzą kolejni z modelem biznesowym sprzedam dużo z mikromarzą. Tylko ze liczyć to oni średnio umieją. Mają olbrzymie obroty, w których giną koszty. Jakieś zwroty reklamacje przesyłki. I jest co jest.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny temat miałem, omijam już sklep z daleka. Zamówiłem towar i czekam 3 dni. Po 3 dniach dzwonię, czy to wysłali. Dostaję odpowiedź, że mają na to 3 dni i była informacja w aukcji. Odpowiadam że wiem, że była informacja, ale że zależy mi na czasie itd. i czy nie mogą mi tego wysłać jakoś szybciej. Wymijająca odpowiedź sratatata. W końcu pytam wprost, czy mają te części na miejscu, to am wyślę do nich kuriera. Okazuje sie, że nie mają. Sprzedają wirtualnie. Zrezygnowałem z zakupu dla samej zasady, bo nie cierpie czegoś takiego. Kupilem w innym sklepie parę złotych drożej. Wysłali po dwóch godzinach, na drugi dzień bylo w paczkomacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mieszkasz w Krakowie to i tak jesteś szczęściarzem, bo masz więcej dużych sklepów.

Ja mieszkam w małym miasteczku na Śląsku. Niby blisko do większych miast, ale to 30-50km w jedną stronę autem. 

W moim mieście bida w sklepach, sprzedają to co idzie sprzedać, czyli jakieś tanie proste rzeczy, do tanich i prostych rowerów. No i rowery Kross, Romet i Kellys.

Rower który chciałem, kupiłem w Warszawie, cud, że akurat byłem przejazdem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stpman  No z tym szczęściarzem to bym uważał. Ile razy potrzebuje coś kupić to musze zamawiać, bo w tych sklepach nie ma co wybrać. :D  Nie mają będzie na jutro...albo za dwa dni... Albo jak im wirtualny dostawca dośle :D:D:D

I to nie tylko z rowerami tak jest. Ogólnie to KRK jeśli chodzi o dostępność produktów słabo stoi. Nie ma zaplecza. Nie ma hurtowni...  Wszystko ssamy z innych miast. Czasem dostaje tak dziwne telefony z zapytaniem o dostępność ze mi mózg staje w poprzek. I okazuje sie, że goście obdzwonili kilkadziesiąt sklepów i nikt nie podołał "na dziś na już" przy produkcie wydawało by sie pierwszej potrzeby który powinno się mieć na kg bo i Kosztowo jest bezproblemowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polskich sklepach ogólnie kupi się to tylko co typowe i schodzi dobrze, nie ma nawet opon trochę lepszych żeby dobrać rozmiar, czy pierdół typu oliwki do hamulca, klocki hamulcowe, łozyska do piast, a o częściach zamiennych do np Shimano w PL można zapomnieć, a z zagranicy się nie opłaca kupować, bo cena przesyłki zabij sens naprawy.

Ze szprychami jest nawet problem.. dlatego jak się składa koło, zawsze należy kupić kilka na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za waszą rada skontaktowałem się z nimi poprzez platformę allegro.pl , żeby mieć już podkładkę. 

Odpisali mi dzisiaj rano 

"Dzień dobry, Staramy się wyjaśnić kwestię braku wysyłki. Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Jak tylko dostaniemy informację z działu wysyłek postaramy się jak najszybciej paczkę wysłać. Pozdrawiamy serdecznie"

 

Czyli nie wiemy co z twoim zamówieniem, czekaj grzecznie, a my trzymamy twoje pieniążki. 

Zamiast po ludzku się skontaktować i powiedzieć co schrzanili, albo czego nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z opóźniająca się wysyłka postanowiłem zrezygnować z zakupu i poprosiłem o zwrot pieniędzy, na co sprzedawca się zgodził.

Miałem chyba pecha, trafiłem u nich na jakiś ciężki moment :)

Zakupu dokonałem w innym sklepie, tutaj zresztą wymieniony, który nie handluje wirtualnym towarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b-de. jest spoko, ale nie mówiłbym też że jest lepszy od wszystkich sprzedawców w PL i jednya recepta na szybkie i bezproblemowe zakupy to wybór tego sklepu.

Jak kupuję na Allegro to biorę po cenie i po gwiazdkach za czas realizacji, biorąc od sprzedawców z 5 gwiazdkami nie miałem problemów.

Dodatkowo są pewne plusy:

- darmowa dostawa w ramach SMART

-darmowy zwrot w ramach SMART

Poza tym przy tych samych pieniądzach co może dla wielu nie ma znaczenia to wole zostawić moje ciężko zarobione pieniądze w kraju niż oddawać je Niemcom ;-)
Co do rowertour to nie dziwi mnie to, nie mówie że to zły sklep, ale wystarczy poczytać komentarze i samemu wyciągnąć wnioski że idealnie nie jest i czego dotyczą problemy.

Zresztą to nie ich pierwsze konto. Drugie miało tyle negatywów że musieli założyć nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, miałem to z kastor-bike i to dwa razy. Raz zamawiałem kompletny napęd T6000 to musiałem czekać dwa tygodnie, bo jednak nie mieli korby. Drugi raz zamawiałem piastę, i okazało się że dostawa to jednak za trzy tygodnie to przynajmniej zaproponowali mi zwrot kasy. W obydwu przypadkach na stronie towar był oznaczony jako dostępny. Podoba mi się podejście rowerplus. Jeżeli mają napisane 24h to znaczy że mają na miejscu a że też są w szczecinie to mogę po chwili jechać odebrać. W innych wypadkach mają oznaczone mniej więcej czasy oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...