Skocz do zawartości
SzimekDH

[Premiera filmu] MTB Return to Earth

Rekomendowane odpowiedzi

SzimekDH

Największe wydarzenie rowerowe roku! Film ze studia Anthill Films twórców największego hitu MTB ostatnich lat: “unReal”. Zapierająca dech w piersi filmowa wyprawa, która przeniesie Was do dżungli na wybrzeżach Oahu, wzniesie do odciętych od świata gór Patagonii i zostawi kurz na twarzach po zjazdów z nieziemskich wzgórz Utah. Twórcy największego rowerowego hitu ostatnich lat powracają z filmem, który podbija serca wszystkich kochających dwa koła i przerzutki. Return to Earth to superprodukcja z najlepszymi na świecie riderami, realizowana z Hollywoodzkim rozmachem i najnowszymi technologiami, ale przede wszystkim to hymn nieskrępowanej wolności, życia chwilą i zachwytu dzika naturą! 

https://multikino.pl/wydarzenia/sport/return-to-earth

 

 

Return to Earth – polska premiera!

24 września 2019, 20:00

Kina, w których odbędą się premierowe pokazy:

 

1.         Bydgoszcz

2.         Gdańsk

3.         Katowice

4.         Kielce

5.         Kraków

6.         Lublin

7.         Łódź

8.         Olsztyn

9.         Poznań 51

10.       Rzeszów

11.       Szczecin

12.       Warszawa Ursynów

13.       Warszawa Złote Tarasy

14.       Wrocław Pasaż

15.       Zabrze

16.       Jaworzno

17.       Koszalin

18.       Poznań Malta

19.       Pruszków

20.       Rumia

21.       Rybnik

22.       Słupsk

23.       Tychy

24.       Warszawa Targówek

25.       Warszawa Młociny

 

RTE_fb_cover.jpg

Edytowane przez SzimekDH

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
HurtLocker

Chyba wartoby bylo dodac trailer na zachete?

 

  • +1 pomógł 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kemusi

Ideem do kina ! ;) 

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • killswitch
      Przez killswitch
      Witam
      Pojawił sie budżet wiec czas na zakup kolejnego roweru...
      Chciałbym zapytać czy ten rower jest warty swojej ceny około 4 tys, jest to rozmiar M i czy bedzie  dobry na wzrost 176cm
       










    • Kubeeq
      Przez Kubeeq
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem roweru używanego, od pierwszego właściciela, o nazwie Steppenwolf Tryton Comp Pro. Rower ma mi służyć na trasy typu enduro, downhill itp. Sprzęt jest używany, lecz posiada pełną gwarancję na ramę i nie tylko. Czy jest to dobry wybór jak na taką cenę? Poproszę o opinie o tym sprzęcie, ponieważ na internecie jest mało ocen o tym rowerze. 
      Specyfikacja roweru :
      Amortyzator przedni : Rockshox Lyrik 170mm
      Damper : Rockshox Monarch RT plus
      Hamulce : Avid elixir 9 trail
      Koła: Dt Swiss SPline
      Korba, suport, mostek, kierownica : Race Face
      Napęd: Sram x9
      Przerzutka tył przód : Deore XT
      Manetki przerzutki: SLX
       
    • WaszkaG
      Przez WaszkaG
      Dzień dobry wszystkim!
      W moim RR 520 ST powoli nadchodzi czas na wymianę napędu. Chciałbym lekko zmodernizować konstrukcję napędu, tj. minimum wymienić suport na octalink (bo na HT mnie nie stać), ale głowę mi już rozsadza od ilości osprzętu i różnych jego kombinacji, jakie przez ostatnie dwa dni prześledziłem. Po prostu pogubiłem się w tym wszystkim i potrzebuję pomocy ludzi obcykanych w temacie.
      Aktualnie posiadam (cytat ze strony sklepu na D):
      Wszystko spina łańcuch SRAM PC-830, który prawdopodobnie jest już wyciągnięty.
      Na tym osprzęcie zrobiłem 1500km. Aktualnie korba zaczyna pływać podczas pedałowania, a z suportu dobiega strzelanie/trzeszczenie (nieregularne, ale występuje). Nie wiem, czy to pływanie korby spowodowane jest suportem, czy same zębatki są krzywe. Wiem natomiast, że przy próbie ściągnięcia korby ściągaczem, zerwałem gwint i chyba będę musiał wymienić całość. Korba to jakiś noname, bo ani to nie ma naklejek, ani modelu... i w dodatku papierowy gwint. W dodatku pedały są na 3/19", więc pewno do kompletu będę musiał kupić nowe pedały. Co do kasety to wydaje się, że jest ok, lekko wytarta między zębatkami, ale nic nie przeskakuje. Obie przerzutki chciałbym zostawić ze względu na minimalizację kosztów :P. Generalnie - chciałbym dokonać takiej wymiany korby, suportu i łańcucha, która pogodziła by się z tylną kasetą i obiema przerzutkami oraz była dobra jakościowo i nie padła mi po 500km.
      Z początku myślałem o:
      -SHIMANO FC M361 42/32/22 175mm LUB 48/38/28
      -SHIMANO BB-UN55 kwadrat 68/122,5mm BSA
      jednak dalej jest to kwadrat. Nie chciałbym, żeby za chwilę znowu się posypał. Jeżdżę właściwie codziennie do pracy + weekendowo po jakichś ścieżkach leśnych, ale bez szaleństw (w sumie koło 80km tygodniowo przy mojej wadzę w okolicach 90kg). Taki stosunek 80/20 (miasto/bezdroża). Potrzebuję rower do codziennej jazdy, nie wyczynowej. Z początku jeździłem siłowo, teraz staram się szybciej kręcić nogami :P.
      Jak wspomniałem na początku, chciałbym przejść na octalink, jednak nie mam pewności czy korby 9rz pogodzą się z łańcuchem, przednią przerzutką i kasetą 8rz. Z kolei łańcuch 9rz nie wiem, czy pogodzi się z kasetą, przerzutką itd. Za dużo wszystkiego, mój mózg już nie ogarnia :D.
       
      Proszę o pomoc w doborze w/w części napędu i z góry dziękuję za wszelkie rady.
       
      PS budżet jak najmniejszy, ale myślę, że 200zł to maks.
    • Gość Mateusz
      Przez Gość Mateusz
      Cześć Wszystkim!
      Mam do Was pytanie, ale najpierw skrótowo opiszę sytuację - mianowicie 24.04.2019 zakupiłem dwa rowery RR 520ST w Decathlonie w Łodzi. Na następny dzień chciałem sobie pojeździć i co zaobserwowałem: blaty na korbie pływają raz w lewo, raz w prawo co powoduje obcieranie łańcucha o koszyk przerzutki, a tylne koło ewidentnie ósemkuje. Postanowiłem podjechać na serwis Decathlonu i wyjaśnić sprawę. Na miejscu dostałem info, że ósemkowanie koła spowodowane jest wadą opony, a nie brakiem centrowania (sprawdzone na palec) i mogą mi to wymienić, ale teraz zaczyna się sezon i jak zostawie rower to dopiero za miesiąc, albo i lepiej, będzie odbiór. Co do przerzutki to podregulowali, żeby nie obcierało i tyle. Nie muszę dodawać, że taki stan rzeczy jest dotąd i za każdym razem (byłem 2 razy) naprawa wg. serwisu odbywała się poprzez regulowanie przerzutki od ręki i stwierdzeniem, że tylne koło muszą zdjąć, a to = zostawieniem na miesiąc roweru. Ostatnio zauważyłem, że rower dostał luzu przy goleniach amortyzatorów, no i tłucze, jak podjeżdża się pod poprzeczną nierówność. Suport wydaje niepokojące trzaski i regularnie strzela, łańcuch prawdopodobnie się już wyciągnął, bo mierząc suwmiarką sworznie wychodzi 2,56... Od momentu zakupu zrobiłem na tym rowerze jakieś 1500km, więc dosyć szybko zaczyna się sypać. Zaczyna mnie to już ostro wkurzać i zastanawiam się nad oddaniem roweru (jakoś pod koniec sezonu) na rękojmię i żądaniem usunięcia wad. Niekoniecznie chciałbym zostawiać u nich rower na tak długo, bo wolałbym sam zakupić nowe części i sobie wymienić od ręki. Tylko co zrobić wtedy z poczuciem wbicia się na minę? 
      Ktoś przerabiał podobne historie z Decathlonem? 
      Z góry dzięki za każdy odzew. 
×