Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • MateuszS1992
      Przez MateuszS1992
      Siemka, mam problem przy wyborze roweru, jeżdżę rowerem MTB z Decathlonu za 1000zl z 26 calowym kołem. Zima nie jeżdżę w ogóle...latem staram się codziennie 20-40km + czasem wycieczka ze znajomymi 10-15km, przy 40km mam średnią 20kmh. 
      I tutaj pytanie i prośba o pomoc, co kupić na 95% asfalt,  5% ze znajomymi po utwardzonej drodze czy np szrucie. 
      Zalezy mi na większej sredniej bo teraz bardzo odstaje
      Mam do wydania 2500zl choć chętnie kupię za 1500 jak nie będzie dużej różnicy w osprzęcie bo jeżdżę tylko amatorsko.

      Wybrac rower crossowy typu Kands Maestro, Avangarde lub Kross Evado 5.0 lub inne,  proszę o pomoc.
      Czy bardziej celować w rower fitness typu Kross Pulso 1.0 lub 2.0
      I czy będzie duża różnica miedzy crossowym a fitness czy może po prostu kupić crossowy i zmienić opony ma gładkie 30/35mm?
      proszę o pomoc bo już się zastanawiam 3 tygodnie:)
       
       
       
       
       
    • ian_torpeda
      Przez ian_torpeda
      Hej, piszę tutaj z zapytaniem o wybór roweru, jest ciężko z dostępnością rowerów, więc jestem zmuszony zamówić przez internet. 
      Problem jest z moim wzrostem 196cm/87 (o ile dobrze zmierzyłem przekrok), przez co jestem prawie ponad każdą "tabelką" producentów. 
      z własnego reaserchu znalazłem: 
      https://allegro.pl/oferta/rower-gravel-accent-falcon-grey-black-2020-xl-9040396339
      https://www.dobrerowery.pl/kross-vento-3-0-m-28-xl-grf-nie-bia-m
      https://allegro.pl/oferta/rower-kross-esker-2-0-xl-gravel-gliwice-8789891657
      https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-rc500-id_8502354.html    (albo rc520 jeśli rzeczywiście warto dopłacić)
      Nie wiem na ile podane rowery są dobre, ale jestem otwarty na propozycje, oraz chciałbym poznać opinie użytkowników rowerów szosowych/gravelowych z podobnymi wymiarami do mnie. 
      z góry dziękuje za pomoc. 
       
    • Magie
      Przez Magie
      Bardzo proszę o podpowiedź ponieważ mało się znam. Szukam lekkiego roweru crossowego rozmiar ramy m. Podobają mi się radon scartlight 10.0 lady, canyon pathlite 7.0 i Author synergy. Jeżdżę sporo po leśnych szlakach rowerowych i trochę po asfalcie.Ze względu na problem z kręgosłupem szyjnym muszę mieć bardziej wyprostowaną pozycje więc mtb odpada. Może ktoś mi doradzi który wybrać lub ma inne ciekawe propozycje?
    • qqeul
      Przez qqeul
      Cześć!
      Od kilku dni prowadzimy z dziewczyną debatę i rozważamy jakie rowery kupić, pierwszym zamysłem był trekking. Nasze trasy to 80% asfalt, 20% las, szuter. W okolicy mamy jednak sporo przewyższeń (woj. świętokrzyskie). W grę wchodzą również dojazdy do pracy, ok 10 km w jedną stronę, asfalt. W weekend robimy trasy po 30-40 km, w planach są wypady 1 dniowe. W dalszej przyszłości trasa szlakiem dookoła Tatr.
      Pierwotnie zastanawialiśmy się nad trekkiem, jednak konkluzja jest taka, że nie wykorzystamy gotowego sprzętu w trekku tzn. tylniego bagażnika poza dalekimi wyprawami, na codzień bezpieczniejsze wydaje nam się używanie bagażnika z przodu kierownicy. Błotniki można dokupić zawsze, a światła? Głównie planujemy trasy w dzień.  
      Zrobiliśmy kilka przymiarek, jednak w naszej okolicy nie ma za dużego wyboru. W oko wpadły nam:
      Kellys Cliff 90 oraz jego odpowiednik damski Clea 90, po 2100 zł za sztukę
      https://www.kellysbike.com/pl/cross-c719/cliff-90-deep-blue-p64154
      Widzieliśmy też kilka ciekawych ofert na internecie, jednak bez możliwości sprawdzenia na żywo.
      Np Northtec Caldeon
      https://nrowery.pl/crossowe/99-caledon-db-da.html
      Zawodnicy: M 178 cm, 95 kg, a K 168 cm
      Czy polecacie te rowery kellysa, czy macie może jakieś inne propozycje?
       
       
       
       
    • holdegron
      Przez holdegron
      Witajcie.
      Oto mini recenzja Kross’a Esker 6.0 2020.
      Rower ten stał się ostatnio popularny, na fali wzrastającego zainteresowania grawelami.
      Mnie też nosiło od jakiegoś czasu na grawela, w końcu po rozpoznaniu rynku nabyłem Eskera 6.0 2020. Choć początkowo zupełnie nie brałem Kross’a pod uwagę, to jednak analiza stosunku wartości do ceny przekonała mnie do zakupu.
      Co dostajemy za sześć tysi ?
      Ano dość zgrabny rower, złożony bez nadmiernych oszczędności.
      Specyfikacja jest w Internetach – GRX – trochę pomieszany, ale kompletny. Karbonowy (cały) widelec, sztywne osie przód i tył. Hydrauliczne hampelki.
      Waga nie jest rewelacyjna, ok. 11 kG.
      Rama, malowana na skromny grafitowy, satynowy kolor ma ciekawie rozwiązany tylny widelec. Jest on mocno niesymetryczny, w celu zapobieżenia obijania łańcuchem.  Choć właściwie zjawisko to nie występuje, z racji hamulca w przerzutce tylnej. Spawy głównego trójkąta są szlifowane na gładko. Linki są schowane w ramie, co daje czystą formę całości. Główka taperowana, bardzo prosta w formie. Widelec jest mocno „oversize”, wejdą bardzo grube opony.
      Jak już o oponach – fabryczne WTB są, niestety, drutowe, choć takowe nie występują w katalogu WTB. Widać robione na zamówienie… Cięższe od zwijanych o 25 g = 490 g. Wepchano do nich dętki Schwalbe, uniwersalne potwory ważące 210 g. Całość ogumienia, jak dla mnie, nie pracuje zbyt dobrze. Opory są spore, a na szutrze opony okrutnie ciskają kamykami w ramę. Szybko zmieniłem na Vittoria Voyager Hyper – różnica w toczeniu i komforcie jest spora.
      Poza tą przykrą niespodzianką, Esker nie daje powodów do narzekań. W rozmiarze M, dla mojego wzrostu 176 cm, rower ma idealną wielkość. Pozycja jest raczej komfortowa, bez nadmiernego wyciągnięcia. Klamkomanetki GRX są ergonomiczne, i dają pewny chwyt. Jakość zmiany biegów jest absolutnie bez zastrzeżeń. Hamulce, po krótkim dotarciu, mają wystarczającą moc, aby hamować swobodnie w górnym chwycie, trzymając ręce na łapach. W dolnym chwycie to już kilery. Wydaje mi się, że hamulcom pomagają sztywne ośki. Generalnie czuje się też, że sterowanie rowerem jest „dokładne”. Reakcja roweru jest dość szybka, jest zwinny, ale nie nerwowy, jak szosówka. Przy większych prędkościach nabiera stabilności, i trudno wytrącić go z równowagi. Zamontowane przełożenia – 46/30, moim zdanie są optymalne. Co prawda nie pojedzie się tak szybko, jak na rasowej szosie, natomiast dla mnie zakres jest użyteczny i na drodze, i w lesie. Tu uwaga o sztywności – na szutrach, w lesie, będzie trochę trzęsło. Rama jest sztywna, wideł też – tłumi wibracje, ale nie dziury w drodze. Tu pole do popisu mają opony. Siodła WTB nie skomentuję, bo od początku jeżdżę na swoim starym Fabricu.
      Generalnie, po przejechaniu jakiś pięcuset km jestem bardzo zadowolony z Eskera. Moim zdaniem, jest warty swojej ceny, bo dostajemy rower kompletny, w którym na starcie nie trzeba nic zmieniać, a ma potencjał do ulepszeń w późniejszym czasie.
      Zapraszam do dyskusji.
      Rob
×