Skocz do zawartości
wkg

[schwalbe Evo Inner Tube Evolution Aerothan] prośba o opinie

Rekomendowane odpowiedzi

wkg

Czy ktoś używał, zna, wie coś n/t dętek z linka poniżej ?

Maja ważyć 50g, to ze 100 g mniej niż bezdętka czy lekka dętka,  nie tanie ale przy tej wadze da wagę koła z SS jak LS.

Ja k wytrzymałość na przetarcia, snakei ?

https://www.ebay.com/itm/LOT-10-pcs-SCHWALBE-Evo-Inner-Tube-Evolution-Lightest-Aerothan-MTB-26-27-5-29ers/192973766092?hash=item2cee21fdcc:g:y-QAAOSwjL5ZHY-U

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
michalr75

Jak to mówi mój serwisant, cienka i lekka dętka to potencjalne problemy - i jakoś się specjalnie nie dziwie bo jak takie lekkie coś może być trwale? Poza tym ile zbijesz na dwóch - 100, maks 200g - nawet różnicy nie poczujesz ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dran2

O ile pamiętam to po dużym hypie na początku pierwsza seria została wycofana ze względu na nędzną wytrzymałość. Zgadzam się z przedmówcą, nie ryzykował bym. Chyba że jako awaryjna dętka do wożenia w plecaku czy nawet w kieszeni, wtedy kompatkowość jest dosyć kusząca a duża szansa że nigdy jej wytrzymałości nie będzie trzeba sprawdzać ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
michalr75

Spojrzałem w link, cena mnie zabiła, 300 za kawałek gumy czy innego tworzywa, no bez jaj ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wkg

Cena normalna ... 30 za dętkę. 

Z moich obserwacji wynika, że na mocnej, porządnej oponie dętka trzyma bez problemów. Właśnie się    połaszczyłem na Rocket Rona Liteskin 2.25 na przód. Bardzo fajnie trzyma kierunek w piachu, w ogóle bardzo fajna opona ale papierowa. Ma nacięcie z 2 mm na samym obwodzie ale pod spodem nie ma dziurki - ja jej nie mogę wymacać. A dwie dętki w tym samym miejscu tak samo przebite.   Maleńka, mikroskopijna dziurka przez którą powoli uchodzi powietrze.  

I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo  2,25 na przód,  Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. Alternatywa to   RoRo i RaRa ale do Schwalbe jakoś jestem  zrażony: ( Może te Snakeskiny dużo lepsze ... nie wiem. Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka, ze Schwalbe różnie bywa.

   

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
michalr75
W dniu 23.08.2019 o 20:04, wkg napisał:

30 za dętkę

Aaa, ok, nie zwrocilem uwagi e to 10 sztuk :) Pewnie dlatego że szybko kończą żywot są sprzedawane w kompletach ;)

Co do opon to każdą da się zajeździć, zwłaszcza jak się startuje. Może grunt to mocniejsze dętki właśnie o ile nie używa się tubeless.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Alsew
W dniu ‎23‎.‎08‎.‎2019 o 20:04, wkg napisał:

Wiem, że Klientela Vittorii jest bardzo lojalna i nie narzeka,

Bo to baaardzo porządne opony są! :D

 

W dniu ‎23‎.‎08‎.‎2019 o 20:04, wkg napisał:

I pomyślałem, że może kupić Vittorię Barzo  2,25 na przód,  Saguaro czy Mezcala TNT na tył i wtedy dać leciutką dętkę żeby jakoś zrównoważyć to 700g opony na każde koło. 

Barzo jest lekka, Saguaro i Mezcal to faktycznie trochę kowadła. Ja obecnie jeżdżę na komplecie Barzo 2,25 przód i 2,1 tył. Jak zajadę tył to myślę że spróbuję Peyota bo na przodzie Barzo ma u mnie dożywocie :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×