Tacoo Napisano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Hej! Chciałbym kupić swój pierwszy rower z pełnym zawieszeniem, i proszę was o pomoc przy zakupie. Mój maksymalny budżet to 3000zł. Roweru będę używał do jazdy po "głakich" ścieżkach, oraz do DH i Dirta. Mój wzrost to 180cm. Z góry dziękuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyryl_04 Napisano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Główne pytanie: Czy na pewno potrzebujesz fulla i co masz na myśli pisząc DH i Dirt? Za 3000 zł nie kupisz fulla do DH i Dirtu jak już to hardtaila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tacoo Napisano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Cytat Co masz na myśli pisząc DH i Dirt? kyryl_04 Mając na myśli DH chodzi mi o trasy zjazdowe na trudnym terenie. Czyli No porostu DH. Mówiąc trudny teren mam na myśli korzenie, kamienie uskoki itd. A pisząc Dirt mam na myśli chopki . Cytat Za 3000 zł nie kupisz fulla do DH i Dirtu jak już to hardtaila. Nawet używanego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Teraz, Tacoo napisał: Nawet używanego? Kupisz, zjechane do bólu roczniki poniżej pewnie 2012. Oglądałem ostatnio Speca za 3800 z 2011 roku, do wymiany były piasty, gruntowne przeglądy amortyzatorów, co jeszcze nie wiem. W każdym bądź razie z 3800 zł zrobiło się prawie 5000 zł. Full za 3000 zł to raczej skarbonka niż rower do przyjemnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Używany full za te pieniądze będzie wyrąbanym trupem do kapitalnego remontu - pełny serwis zawieszenia, wymiana łożysk wahacza, być może regeneracja napędu i inne naprawy. W związku z tym do tych 3000 trzeba doliczyć kolejne kilkaset złotych, o ile nie więcej. Sztywniak będzie lepszym pomysłem, bo będzie nowszy, a tym samym zgodny z bardziej współczesnymi standardami (choć raczej nie najnowszymi). Do tego odpadną koszty serwisu tylnego zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tacoo Napisano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Ok więc sztywniak. Dzięki za odpowiedzi. A a tak btw jeśli już ma być hardtail to co sądzicie o dartmoor gamer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Typowy rower dirtowy średnio nadaje się do DH: zła geometria, widelec o małym skoku, przystosowany do amortyzowania lądowań po lotach, nie jazdy po korzeniach/kamieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tacoo Napisano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Ale do samego dirtu niezły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.