Skocz do zawartości
Bartekk.

[Rama] Na bikes clash

Rekomendowane odpowiedzi

Bartekk.
Napisano (edytowane)

Chce złożyć swój rower do mtb/dirt/street

Jestem nowicjuszem więc nwm jak dobierać amortyzatory do ram i jak np sparwdzac czy będą pasowaly

Wybrałem ramę ns bikes Clash (https://rowerowy.com/mtb/czesci/ramy/enduro-all-mountain/prod/ns-clash-frame-18)

Potrzebuje amortyzat od rocka shoxa do około 900zl który będzie oczywiście pasował

Kierownicy ,siodełka, hamulców  łańcucha  i ogólnie wszystkich potrzebnych rzeczy  powinniście wiedzieć o co chodzi.

Z góry dziękuję

Edytowane przez Bartekk.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
skom25
Teraz, Bartekk. napisał:

Potrzebuje amortyzat od rocka shoxa do około 900zl który będzie oczywiście pasował

Nie da rady, nawet z używką może być ciężko.

No i jak zwykle ta sama porada. Nie masz pojęcia co robisz, kup gotowy rower.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Dykciarz

W takiej kasie szukałbym jakiegoś bombera 66 :D

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Bartekk.
4 godziny temu, skom25 napisał:

Nie da rady, nawet z używką może być ciężko.

No i jak zwykle ta sama porada. Nie masz pojęcia co robisz, kup gotowy rower.

Patrzyłem na rockshoxy i widziałem że niektóre chodzą po ~500zl. ~700, ~ 900 

Na stronach rowerowych. Co prawda nwm czy pasujące do tej ramy ale są.

Screenshot_2019-07-20-16-43-29-632_com.android.chrome.png

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
skom25

To są amortyzatory do jazdy po bułki...

Nie wiesz czy pasuje, a w specyfikacji ramy masz jasno napisane jakiego skoku powinieneś szukać. Nawet na screenie który wkleiłeś, widać że to co innego.

• +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.