Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

sCzun

Cześć. Jak wymienić wciskaną bieżnię zapadek w piaście Novatec? Mam model d032sb z wciskaną bieżnią i nie wiem w jaki sposób ją wyjąć :/ 

Nigdzie na necie nie ma żadnego klucza, są tylko do wykręcania..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Matiaszek
      Przez Matiaszek
      Witam.
      Mam pewien problem z moim rock shoxem revelation dual air u-turn (120mm-150mm). Chodzi o to, że pompuje do obu komór po 150psi, amortyzator powinien być wtedy twardy niestety jest dalej miękki jakby nie miał powietrza, ale normalnie odbija i nie ma martwego skoku. Drugim problemem jest jego praca. Strasznie powoli pracuje.
      Wie ktoś co jest przyczyną? Jak to naprawić? Ewentualnie ile za naprawę czegoś takiego wzięliby w serwisie?
    • Polassar
      Przez Polassar
      Cześć, 
      Zamówiłem 2 nowe hamulce Magura MT5 (już zalane i odpowietrzone) , przy montażu szybko okazało się, że jest problem gdyż bez względu na to jakbym nie gimnastykował się z ułożeniem zacisku na adapterze to klocki trą o tarczę. Hamulec ustawiałem zgodnie ze sztuką czyli trzymając za klamkę z poluzowanymi śrubami adaptera (przód).

      Mój zestaw to:
      Widelec: Rock Shox Pike DJ (standard PM)
      Tarcza: Tarcza hamulcowa MAGURA STORM HC 180mm 6 śrub IS
      Adapter: Shimano - PM/PM 180mm SM-MA-F180P/P
      Generalnie gołym okiem widać i czuć, że zacisk nawet w stanie spoczynku wchodzi na tarcze z lekkim oporem, tak jakby tłoczki po jednej ze stron były za bardzo wysunięte. Nie udało mi się nawet zdjąć tych magnetycznych klocków gdyż ewidentnie jest za mało wolnej przestrzeni aby te zagięte blaszki mogły przejść przez szczellinę. Probowałem ze swoją starą tarczą Avid Centerline UCI 180 ale efekt ten sam. Czym to może być spowodowane? Zbyt dużą ilością oleju? Zapowietrzeniem? W drugim hamulcu widzę, że jest ta sama historia więc nawet nie próbowałem go zakładać.

      Nadmienię, że założenie swojego poprzedniego hebla Sram Level ST trwało tylko chwilę i odbyło się bez żadnego problemu. 
      Z góry dziękuję za pomoc.  
    • Semper_fidelis
      Przez Semper_fidelis
      Cześć wszystkim.
      Jestem na etapie składania porządnych kół do roweru i rozglądam się po internecie za tylną piastą. Przednią i obręcze mam już wybrane. Z tego całego multum jakie jest w internecie ciężko znaleźć to co mnie interesuje. Na razie tylko odrzucam poszczególne modele. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że są głośne. Z tych lepszych piast jakie do tej pory używałem to DT 240, SLX-model 98, Bontrager 108T i jakiś no name Speca. Dawno temu używałem te SLXy i z nich bylem wtedy bardzo zadowolony. Były bardzo ciche i nie psuły się. Wadą były konusy. Potem były DT. Nie rozumiem dlaczego ludzie tak się nad nimi zachwycają. Łożyska mi padały co najmniej raz na sezon, ich wymiana była kłopotliwa, do tego ta piasta brzęczy na pół lasu. Piasta Speca była cicha, łożyska można było wymienić w 15 minut za pomocą prostych narzędzi ale była ciężka. Za to piasta Bontragera owszem brzęczała jak DT 240 ale przynajmniej miała 108 punktów zaczepienia, czego nie spotkałem w żadnej innej piaście.
      Byłbym bardzo wdzięczny jeśli podzielicie się swoimi opiniami i doświadczeniami. Mnie już głowa boli od przewalania internetu.
    • WiktorB7
      Przez WiktorB7
      Moje Hamulce: Tektro Aries MD-M300 
      Rower: Kross Hexagon 4.0
      Mam 14 lat i źle zrozumiałem jego budowe i odkreciłem dużą srebrną śrubę (gdzie były napisy in ,out i szczałki) po odkręceniu wyleciała jedna mała metalowa kulka i sprężynka, więc postanowiłem to dać na miejsce tak jak widziałem jak wypadało. Podczas zakręcania poczułem opór wiec szybko odkręciłem a ta mała sprężyna sie skrzywiła i złamała.
      Co zrobić? Jak wstawić jak będę mieć sprężynkę 
      Ta śruba na zdjęciu
       

    • Kapoxer
      Przez Kapoxer
      Witam, czy rower może być trzymany w domu na zwykłym stojaku serwisowym, który łapie rower za tylni trójkąt? Dodam też że rower posiada hamulce hydrauliczne, więc czy nie będzie żadnego problemu, aby rower był w ten sposób przechowywany?
×