Skocz do zawartości

[Osprzęt] Upgrade roweru Kross Hexagon 5.0


kmalcherczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Posiadam rower Kross Hexagon 5.0 i chciałbym zmienić cały osprzęt na DEORE M6000 3x10.

Czy ten który podałem będzie pasować do mojego roweru i też pytanie czy warto ale to już z ciekawości bo w sumie jestem zdecydowany. 

 

• Korba: 40-30-22 170mm.
• Kaseta: 11-36.
• Łańcuch: CN-HG95.
• Przerzutka przednia: FD-M6000-H Side Swing High.
• Przerzutka tył: RD-M6000 SGS.
• Manetki: SL-M6000.
• Hamulce: BR-M6000 G02S okł. żywiczne.
• Suport: BB-MT500-PA Press-Fit
• Piasta SHIMANO Deore HB-M6000 (przód + tył)
• Tarcza hamulcowa CENTER LOCK SM-RT64

 

Nie znam się za dobrze na osprzęcie więc nie wiedziałem co wybrać np.

Korba 170mm czy 175mm?
Przerzutka przednia: High, Low, E-type?
 

Aktualny osprzęt:

https://www.kross.pl/pl/2018/mtb/hexagon-5-0

 

Jeśli znacie jakieś dobre miejsce aby kupić tanio ten cały osprzęt to proszę również o informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Blueforce napisał:

Nie warto, kup inny rower. Chcesz zmieniać piasty w kołach? Nie masz pojęcia co robisz i stracisz tylko pieniądze, a niewiele zyskasz.

W głównej mierze chciałbym zmienić 3x10 ale aby to zrobić i tak połowę tego sprzętu muszę zmienić. No z piastą poszalałem ale po prostu wypisałem cały osprzęt Deore. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dokumosa napisał:

Zwróć uwagę czy obecnie masz tarcze hamulcowe z mocowaniem CL czy IS.

Suport pressfit do takiego roweru nie pasuje. SM-BB52 będzie ok.

No i taka inwestycja będzie 2-3x droższa niz obecna wartosc roweru.

Dzięki, musiałbym zerknąć a jak łatwo je rozróżnie? Czy wymieniając na nowe muszę skorzystać z tych samych co są teraz?
Tak jestem świadom że ten osprzęt ok 1.5k zł kosztuje ale z tego co tutaj powoli czytam nie wszystko jest sens zmieniać.