Skocz do zawartości

[Scott Polska] Ukrywanie znanych wad w sprzedawanych rowerach!


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Jestem obecnie na urlopie więc stan na koniec lipca wyglądał następująco.

Skończył się okres 14dni na rozpatrzenie reklamacji, wybierałem się na urlop więc zagotowany zadzowniłem do Scott Polska. Pan stwierdził, że gdzieś się nie zastosowałem do procedury i jedna reklamacja została wstrzymana. Chodziło m.in z chceli na adres reklamacje@..... zamiast na serwis@.... który to sami umiescili w swoim protokole. Chodziło też o pojemność zdjęć które przesłałem tj 2MB i, że nie mogą na takich pojemonsciach pracować - k...a Win95 czy jaki kij!

Jak zaczełem podnosić głos, że adres zgodny z ich protokołem a zdjęcia można zobaczyć nawet na telefonie i że ktoś sobie robi jaja - Pan stwierdził żebym zmienił ton bo zakończy rozmowe.

Po setnej powtórce, że po pierwsze tylko jedna reklamacja była wysłana na adres z protokołu a reszta na nowy który otrzymałem w mailu a pozatym jest 14 dni po przesłaniu reklamacji i nie wiem  czym rozmawiamy Pan w ciągu 3min przejglądnął wszystkie przsłane pliki (a jedna się dało) i stwierdził, że reklamacje są uznane.

Dla formalności na które się pan powoływał sam poprosiłem o potwierdzenie mailowe cytujac klasyka, że "na pysk to jest dobry krem". Potwierdzenie otrzymałem tylko na jedną z reklamacji i obecnie od 10 dni jestem na urlopie.

Ciąg dalszy juz w najbliższy poniedziałek.

 

Tak czy inaczej nasi klienci którzy zgłosili temat Kendy jeżdżą już od dłuższego czasu na nowych gumach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Chciałbym powrócić do tematu wadliwych opon Kenda Slant Six w rowerach Scott Aspect z 2018 roku. Czy po uznaniu reklamacji przez Scott, opony są wymieniane na taki sam model z bieżącej produkcji, czy też na inny konkretnie wskazany Producent/Model, czy jest w tym temacie pełna dowolność wg wskazań klientów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje mi jedna rzecz. Kilka postów wyżej jest że i inne opony się ślizgają po obręczy. Czy to przypadkiem nie jest wadliwa obręcz? A może pomoże przerobienie na bezdętkę z mlekiem? A ktoś próbował te opony założyć na inne koła/obręcze? Lub wymianę obręczy? Guma gumą ale io ile dobrze pamiętam wzrokowo obręcze mają delikatne "żebrowanie" od wewnątrz w miejscu dolegania stopki opon, aby opona siadała. Mylę się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...