Skocz do zawartości
Kwiat126p

[rama na koło 26 cali] Karbon noname

Rekomendowane odpowiedzi

Kwiat126p
Napisano (edytowane)

Czy opłaca się kupić taką rzecz?

https://allegro.pl/oferta/rama-mtb-26-4ever-carbon-1200g-19-czarna-7670181550

Dla osoby ciężkiej prawie 100 kg i ma wytrzymać długie lata w granicach jazdy, którą nazywamy szeroko XC. A może dla mnie to tylko aluminium? Tylko że w alu to nic ciekawego nie ma a rama musi być pod 26 i mieć główkę tapered. Sztywniak koniecznie. Budżet 1400 zł.

Edytowane przez Kwiat126p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cyganos

4ever to czeska marka, szukaj na ich stronie informacji o tej ramie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kwiat126p

ok ale generalnie taki karbon powinien wytrzymać przy moich warunkach? Bo przymusowo niestety muszę zmienić ramę a jak już zmieniać to żeby był jakiś upgrade a nie to samo albo gorzej(z Kross level A8 2014). Zastanawiam się jeszcze nad Accent Peek 26 ale to tak wygląda jak z poprzedniej epoki i bez wewnętrznego prowadzenia linek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • mathellfire
      Przez mathellfire
      Na sprzedaż jeden z dwóch dostępnych w Polsce rowerów Marin Wolf Ridge - rozmiar ramy L, 19''. Ten drugi egzemplarz też należy do mnie - dodam w osobnym ogłoszeniu (rozmiar M-ka, w trochę mniej topowej konfiguracji więc trochę tańszy). Rower pochodzi z oficjalnego, profesjonalnego teamu MARIN. Rower ma za sobą jeden wyścig na Enduro World Series Crankworx w Kanadzie w roku 2018 i jest to cały jego przebieg. Razem z przygotowaniami przejechał ok. 100 kilkudziesięciu kilometrów. 

      Rower przeszedł po tym kompleksowy serwis. Wymiana na fabrycznie nowe: korby Sram XX, zębatki, łańcuch, sztyca karbon, napinacz, damper Fox Kashima, oś NAILD, mostek.

      Rower w bardzo wysokiej, topowej specyfikacji (ceny katalogowe proszę traktować luźno - wiadomo, że przez rok wszystko potaniało a i osprzęt, który jest na rowerze jest mniej warty niż sprzedawany osobno). 

      Rama: Marin Wolf Ridge Team Large 19'' - cena katologowa 15000zł
      Amortyzator: Ohlins RXF 36 140mm 29'er 15x110 - cena katalogowa 6100zł
      Damper: Fox CTD - cena katalogowa 1999zł // NOWY
      suport: SRAM GXP - cena katalogowa 150zł // NOWY
      Korba: SRAM XX + zębatka NW 36t - cena katalogowa 1499zł // NOWA
      Koła: Bontrager Duster Elite 29" - cena katalogowa 1199zł
      Opony: MTB Bontrager XR2 Team Issue TLR 2.20 - cena katalogowa 199zł
      Oś sztywna: NAILD Boost 12x148mm - cena katalogowa 349zł // NOWY
      Przerzutka tył: XTR M9000 11s - cena katalogowa 799zł
      Manetka tył: SRAM NX 11s - 149zł
      Napinacz: Dartmoor Trail One - cena katalogowa 420zł // NOWY
      Hamulce przód + tył: SRAM Guide RS - cena katalogowa 1399zł
      Kierownica: Funn Fatboy 770mm - cena katalogowa 199zł
      Gripy: Rithchey WCS - cena katalogowa 49zł
      Stery: FSA 
      Nowe = nowe, nigdy nie użyte, nawet osobiście nie wkręciłem pedałów chociaż kusi strasznie żeby chociaż raz się na nim przejechać. 
      Jedynym tak naprawdę używanym elementem jest siodełko, które zawodnik musiał przełożyć ze swojego poprzedniego roweru. Cała reszta roweru jest praktycznie jak nowa. Do tego serwis w oficjalnym teamie producenta. Łożyska, smary, płyny, serwis amorków itd. Wszystko zrobione.

      Proszę mieć na uwadze, że rower był składany przez team Marin'a i mogą w nim występować jakieś mniej standardowe elementy w porównaniu do wersji konsumenckiej.

      Rowery odkupiłem na początku tego roku jednak zajęło mi pół roku ich sprowadzenie do kraju.
       
      CENA: 11999zł


      Proszę serdecznie nie zawracać mi głowy wiadomościami "kupię za tyle i tyle tysięcy zł". Wystawiam w cenie używanego Marina Wolf Ridge'a, który sprzedał się na Allegro parę miesięcy temu w specyfikacji ... 3 razy tańszej w stanie używanym przed dwa sezony. Tutaj sam amortyzator jest warty tyle co średniej klasy używany full a sam rower jest praktycznie nowy. Wizualnie oczywiście drobne odpryski jak to na wyścigach (oczywiście odpryski lakieru a nie włókna węglowego). Technicznie ideał.  Rower dla osoby, która wie co chce kupić. Po zakupie należy napompować amortyzator/damper do odpowiedniego ciśnienia i oczywiście je wyregulować pod siebie. Kto pierwszy ten lepszy, drugiego takiego roweru w Polsce na sprzedaż nie ma.

      Więcej zdjęć (dwa ostatnie zdjęcia pochodzą z drugiego egzemplarza - chciałem pokazać dla upewnienia ewentualnego nabywcy gdzie, kto i kiedy na nich jeździł - filmy można znaleźć na internecie):

      www.aukcjoner.pl/gallery/027084831-Darmowa-galeria-zdjec-na-Allegro.html#I1







    • altControl
      Przez altControl
      Siemano wszystkim.
      Problem1: luz na laczeniu rama <--->  tylni widelec(dolna strona)
      Problem2: gdzie znalezc czesci do wymiany??
      Niby czesci sa w zestawie "out of bound bearings kit #3", ale jest niedostepny. Jesli ktos mial z podobnym przypadkiem do czynienia to prosze o pomoc.
      Czy moze da sie gdzies dorobic czesci??
      Dodaje zdjecie na orientacji, gdzie wystepuja luzy.
       

    • mazaq
      Przez mazaq
      Witam
      Proszę o poradę dotyczącą wymiany ramy. Przez 3 lata miałem Krossa Hexagona na kołach 26 cali o rozmiarze 23 cale (wzrost 194cm, waga ponad 100). Niestety pękła rama ponad spawem na rurze podsiodłowej. Zaspawałem, ale znów po miesiącu zaczyna pękać. Już mikropęknięcia powstają jak się przyjrzeć a przede wszystkim słychać charakterystyczne strzelania.
      Wiem, że wypadałoby teraz wymienić na koła 29 itp itd, ale nie będzie to opłacalny krok. Podczas użytkowania roweru wymieniłem koła, widelec, cały napęd, nie zostawiając z oryginału zbyt wiele. I szkoda tych inwestycji. Szukam zatem ramy MTB pod zwykłą rurę sterową (nie tapered), fajnie jakby pod sztycę 27mm, rozmiar pod mój wzrost, hamulce tarczowe, mocowanie koła zwykłe. Raczej wolę pozycję pochyloną. Gdzie czegoś takiego szukać w obecnych czasach? Ktoś to produkuje jeszcze czy używki ?
    • Kanister
      Przez Kanister
      Witam,
      Szukam ramy HT na koło 26" w rozmiarze L. Interesuje mnie Cotic Soul, Cotic BFe, On-One 456 lub coś podobnego pod widelec 120mm w dobrym stanie.
      Pozdrawiam,
×