Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

_Pawel
Napisano (edytowane)

Witam,

zapraszam do wysłuchania w Podcaście rozmów w temacie rowerów cargo.
Rozmawiamy o wykorzystaniu rowerów cargo w mobilności miejskiej. Gościem dwóch odcinków jest Krzysztof, autor bloga Jeden Samochód Mniej.
Wkrótce nowy odcinek podcastu z Wojtkiem od Strok Cargo Bike. Wojtek opowie swoją historię, od pomysłu do pierwszych zamówień.

#5 Czy rowery towarowe uratują miasto? www.calytenbiznes.pl/rowerytowarowe/
#6 „Wegetarianie i Cykliści” www.calytenbiznes.pl/rowerytowarowe2/

Zapraszam

Edytowane przez _Pawel

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
_Pawel

Zapraszam do wysłuchania podcastu ze współtwórcą Stork Cargo Bike.
Posłuchaj na:
 http://calytenbiznes.pl/storkcargobike/
 Spotify: https://spoti.fi/2JA0qtS
 Apple Podcasts: https://apple.co/2xHjQas

W rozmowie z Wojtkiem:
– o początkach, skąd pomysł na Stork’a
– o swojej roli w firmie, 
– o tym dla kogo jest Stork
– o wzrastającej popularności rowerów cargo
– o mobilności miejskiej w Poznaniu.

Pozdrawiam,
Paweł

fr_IMG_5758.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • pecet
      Przez pecet
      Serdecznie zapraszamy w czwartek, 30 czerwca, godz. 12.00, do BIBLIO przy ul. Szaserów na inaugurację pierwszej społecznej wypożyczalni rowerów transportowych w Lublinie.
       

       
      Wypożyczalnia jest wspólną inicjatywą Porozumienia Rowerowego - Towarzystwa dla Natury i Człowieka oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie.
      Ogólnodostępny dla mieszkańców rower transportowy jest świetną alternatywą do przewożenia średniej wielkości ładunków po mieście bez konieczności korzystania z auta. Jest on również przyjemną formą rodzinnego spędzania wolnego czasu.

       
      Pomysł wypożyczalni cargo bike powstał kilka lat temu w gronie organizacji rowerowych, jednak dopiero w 2016 udało się zdobyć środki finansowe na zakup profesjonalnego roweru - holenderskiego cargo marki Babboe Big. Wypożyczalnia startuje na razie z jednym środkiem transportu, ale planujemy jej rozwój o kolejne pojazdy.
       
      Rower w części sfinansowany został ze środków pozyskanych z jednego procenta.
      Rower cargo, zwany też roboczo "Biblio bike" pozwala na przewożenie towarów lub np. dzieci w skrzyni ładunkowej z przodu roweru. Dopuszczalna masa ładunku wynosi 100 kg. Dla dzieci przeznaczone są specjalne ławeczki (4 miejsca) z pasami punktowymi, można też w rowerze zamontować własny fotelik (na bagażniku).
       
      Jak działa wypożyczalnia?
      Rower jest udostępniany wszystkim czytelnikom i czytelniczkom MBP nieodpłatnie w ściśle wyznaczonym czasie, w BIBLIO przy ul. Szaserów. Proces wypożyczania wygląda następująco: Należy wypełnić na stronie cargo.lublinrowerem.pl formularz kontaktowy z rezerwacją, podać datę i czas wypożyczenia (nie może przekraczać 24 godz.) oraz opis trasy.
       
      Po otrzymaniu maila zwrotnego z informacją o dokonaniu rezerwacji wystarczy zgłosić się do BIBLIO, gdzie po okazaniu dokumentu tożsamości oraz karty bibliotecznej i podpisaniu protokołu wypożyczenia, będzie można odebrać rower.
      Szczegółowe warunki wypożyczenia zostały sprecyzowane w regulaminie, który – wraz z protokołem – jest dostępny na stronie cargo.lublinrowerem.pl
       
      To kolejna społeczna oferta zachęcająca lublinian do przemieszczania się po mieście rowerem. W 2014 roku miasto uruchomiło system wypożyczalni Lubelski Rower Miejski. Z systemu korzysta już ponad 58 tysięcy mieszkańców.
    • bukakewarior
      Przez bukakewarior
      Oblatywanie nowego amorka. Pozytywne wrażenia
    • Jatonika
      Przez Jatonika
      Witajcie. Proszę o podpowiedzi gdzie w Polsce mogłabym kupić używany rower, który PRZED kierownicą posiada skrzynię do przewozu dzieci, jest trójkołowcem. W necie gdy szukałam występuje pod wieloma nazwami - m. in. jak w tytule postu. Takie rowery są domeną skandynawską + Dania + Holandia. Nowe oryginalne kosztują b dużo kasy - rząd wielkości 6 tyś PLN i w górę ;-( Zważywszy że jest to zakup na 3 - max 4 sezony (potem dzieciaki dorosną do własnych rowerów) nie chcę aż tyle pieniędzy wydawać. Rozważam różne warianty i proszę Was - doświadczonych i znających się na branży rowerowej o opinie i poradę.
      1. Sprowadzić cały używany np z Danii przez kogoś kto zajmuje się handlem rowerami używanymi - gdzie szukać takiej osoby? Możecie coś podpowiedzieć?
      2. Sprowadzić samą skrzynię dla dzieciaków, a resztę dorobić gdzieś w Polsce, (przepiłować stary zwykły rower i dospawać ramę ze skrzynią...?) gdzie robią takie nietypowe rowery, najlepiej w okolicy Warszawy?
      3. Kupić przyczepkę dziecięcą mocowaną na haku z TYŁU roweru i jakimś cudem przerobić ją na PRZÓD? Takie przyczepku montowane z tyłu można w naszym kraju kupić praktycznie od ręki
      4. No i pytanie może najważniejsze: czy wiecie jak się skręca :-) takim cargo? Czy to jest jakaś prosta zasada/mechanizm czy może pod skrzynią kryje się coś bardziej skomplikowanego?
       
      Dużo pytań, ale mam nadzieję, że może coś mi podpowiecie. Ja na branży rowerowej nie znam się, sama jestem posiadaczką 10letniego crossa i jedynie co w trakcie tych 10 lat zajmowałam się rowerem to zwykłym przeglądem przed sezonem wiosennym no i raz mi łańcuch spadł ;-)
       
      Pozdrawiam.
    • FURMAN19875
      Przez FURMAN19875
      Witam. Chciałem tylko zapytać czy mogę zamontować sime-ringi kupione w sklepie z uszczelkami i innymi rzeczami tego typu do mojego amortyzatora? Jego golenie mają średnicę 34 mm. Jeżeli nie to gdzie mogę szukać takich uszczelek? Bardzo proszę o pomoc i z góry dzięki.
    • FURMAN19875
      Przez FURMAN19875
      Witam, otóż mam mały problem z moim amorkiem. Mianowicie po dłuższej jeździe w miejscu gdzie jest kurz, amorek powoli przestaje pracować, a jak go ubrudzę w błotku i szybko nie przetrę to wykorzystuje maksymalnie połowę skoku. Po wyczyszczeniu i wybrunoxowaniu wszystko jest okej, ale jednak jest to troszkę uciążliwe. Da się coś z tym zrobić, to normalne, czy co? Dzięki za pomoc z góry.
×