Skocz do zawartości
KrzychuZKonopii

[Amortyzator przedni] SR Suntour XCR RL 26"-czy ta aukcja jest legitna?

Rekomendowane odpowiedzi

KrzychuZKonopii

Witam! Czy aukcja: https://allegro.pl/oferta/amortyzator-sr-suntour-xcr-rl-26-7915534447# jest legitna? Sprzedają tam SR Suntour XCR RL 26, gdzie cena katalogowa to ok. 605zł i najniższa oferta w sklepie jaką znalazłem to 399.99zł: https://www.centrumrowerowe.pl/amortyzator-sr-suntour-xcr-rlr-pd15895/?v_Id=98352 oraz dlaczego jest cała czarna bez napisów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ACTIVIA

tylko przyuważ w tytule że RL jest bez żadnych regulacji a RLR ma regulację

XCR ma naklejki standardowe czyli takie które idzie oderwać. na pewno to są amorki z demontazu jak mają już rury skrócone, a naklejki po to są poodklejane ze względu tego że mogło nie być napisu XCR a np. "merida" "kross" czyli nazwa marki roweru

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

To jest jakaś wersja OEM, na dodatek z przyciętą rurą sterową, bo normalnie jest jakieś 70 mm dłuższa. Pewnie dorwali od producenta jakieś pozostałości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ACTIVIA
Teraz, skom25 napisał:

To jest jakaś wersja OEM, na dodatek z przyciętą rurą sterową, bo normalnie jest jakieś 70 mm dłuższa. Pewnie dorwali od producenta jakieś pozostałości.

:thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mrmorty
Teraz, skom25 napisał:

Pewnie dorwali od producenta jakieś pozostałości.

nie od producenta tylko z montowni

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrzychuZKonopii

Ale opłaca się za tyle wziąć?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

Nie mniej jednak są to pelnoprawne xcr'y  rl i w dodatku sprężynowe tyle są realnie warte. W okolicach 600 są powietrzne a cena zawyżona o 2 stówki.

Edytowane przez Dokumosa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrzychuZKonopii

Bo tą rurę i tak pewnie będę musiał skrócić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

Jeśli zakładałeś zakup podstawowego sprężynowego amortyzatora to tak, warto za te pieniądze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrzychuZKonopii

Ok. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Jak różnią się tylko rurą, którą trzeba i tak skrócić. Jutro zamawiam:D

Edytowane przez sznib
Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25
43 minuty temu, mrmorty napisał:

nie od producenta tylko z montowni

To miałem na myśli. Producenta roweru, nie Suntour :) 

15 minut temu, KrzychuZKonopii napisał:

Jak różnią się tylko rurą, którą trzeba i tak skrócić

No tu byłbym ostrożny. W zależności od tego jak wysoką masz główkę ramy + ilość podkładek, potrzebna długość rury się zmienia. Także najpierw zmierz, żeby niespodzianki nie było.

Edytowane przez skom25

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Galvatron
11 godzin temu, Dokumosa napisał:

Jeśli zakładałeś zakup podstawowego sprężynowego amortyzatora to tak, warto za te pieniądze.

Moim zdaniem nie warto, bo kupi atrapę amortyzatora, którą trudno będzie mu wyregulować pod swoją wagę i preferencje. Wyrzuci 250-300 zł w błoto, a to już połowa ceny podstawowego widelca powietrznego.

Według mnie w wypadku Suntoura nie warto schodzić poniżej XCR Air.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25
Teraz, Galvatron napisał:

XCR Air

Raidon.

XCR Air nadal ma te "śmieszne" wsuwane plastikowe tuleje ślizgowe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Thomass13
Teraz, skom25 napisał:

Raidon.

XCR Air nadal ma te "śmieszne" wsuwane plastikowe tuleje ślizgowe.

Tak samo jak w Sr santour XCM ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ACTIVIA
3 godziny temu, Thomass13 napisał:

Tak samo jak w Sr santour XCM ??

Nie. Tam jest górna tuleja ślizgowa jak w raidonie a potem to co poniżej 

f1982a.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Iqus
      Przez Iqus
      Witam  przede wszystkim wszystkich na forum  
      Mam problem i poszukuje porady. W swoim rowerze postanowiłem wymienić wysłużony amortyzator na nowy. Nowy kupiłem z takimi wymiarami jak stary czyli średnica rury sterowej 1 1/8" itd.. Przyszedł właśnie nowy amortyzator i wszystko się zgadza oprócz tego, że mój stary widelec nie jest gwintowany, a ten nowy ma gwint na rurze sterowej. Proszę o odpowiedź, czy mimo gwintu mogę resztę rzeczy przełożyć ze starego widelca? Czy mogę na to nałożyć zwykły mostek? Czy jednak będzie problem, że po gwincie mostek z kierownicą będzie się ślizgał? Czy wbije też bez problemu gwiazdkę do takiego widelca? 
       


    • CzerwonyChlopak
      Przez CzerwonyChlopak
      Witam, mam mianowicie problem ze sterami rowerowymi.Na początku lutego postanowiłem, że zrobię serwis sterów, poszło idealnie ładnie przesmarowałem, następnie potem złożyłem.
      Mianowicie problem zaczął się 2 dni temu, jak zacząłem robić serwis amora, zdjąłem ramę z widelca, stery rozebrałem, ale zgubiłem (nie wiem, jak się to nazywa, ale to taka uszczelka, gumeczka płaska) która jest na początku amortyzatora i potem na nią idzie wianuszek z łożyskami (nie wiem, czy dobrze piszę)Po tym jak złożyłem bez ten gukeczki kierownicą ciężej sie obraca, znaczy sama się obróci, ale czuć, że coś ją zatrzymuje. W rower włożyłem dużo pracy. W ciągu dalszym nie jestem pewniej, czy to są stery Neco H142, wnioskuję z ofert i przeczytanych podzespołów roweru oferty. Chciał bym je wymienić na te same, ponieważ dla swojej świadomości, chcę mieć spokój, ale przy okazji przydałoby się nowe stery, problem w tym, że właśnie nie jestem pewnien jakie to są, czy ahead, czy półzintegrowane.
      Czy jest ktoś mi w stanie pomóc, Pozdrawiam
    • CzerwonyChlopak
      Przez CzerwonyChlopak
      Witam, mam mianowicie problem ze sterami rowerowymi.Na początku lutego postanowiłem, że zrobię serwis sterów, poszło idealnie ładnie przesmarowałem, następnie potem złożyłem.
      Mianowicie problem zaczął się 2 dni temu, jak zacząłem robić serwis amora, zdjąłem ramę z widelca, stery rozebrałem, ale zgubiłem (nie wiem, jak się to nazywa, ale to taka uszczelka, gumeczka płaska) która jest na początku amortyzatora i potem na nią idzie wianuszek z łożyskami (nie wiem, czy dobrze piszę)Po tym jak złożyłem bez ten gukeczki kierownicą ciężej sie obraca, znaczy sama się obróci, ale czuć, że coś ją zatrzymuje. W rower włożyłem dużo pracy. W ciągu dalszym nie jestem pewniej, czy to są stery Neco H142, wnioskuję z ofert i przeczytanych podzespołów roweru oferty. Chciał bym je wymienić na te same, ponieważ dla swojej świadomości, chcę mieć spokój, ale przy okazji przydałoby się nowe stery, problem w tym, że właśnie nie jestem pewnien jakie to są, czy ahead, czy półzintegrowane.
      Czy jest ktoś mi w stanie pomóc, Pozdrawiam
    • Kacpe2403
      Przez Kacpe2403
      Siemka, chciałem zapytać czy Manitou Circus Expert 100mm jest lepszy do dirtu od Rst Dirt T 100mm? Jakie są główne różnice i czy początkujący da radę ustawić tego Manitou? Który lepszy na pumptrack, street a który na hopki?
    • Dantob
      Przez Dantob
      WItam mam problem. Chcę złożyć koło lecz nie wiem jak dobrać długość szprych(zaplot na 3 krzyże).
×