Skocz do zawartości

[2020] Accent - karbonowy full do XC


Sabarolus

Rekomendowane odpowiedzi

Nadal tak twierdzę. Napisałem, że jestem w stanie uwierzyć w jakąś kontrolę w fabryce produkującej te ramy z katalogu (oczywiście w to wątpię :D).

Możemy się tak przekrzykiwać, ale to nie ma sensu, dopóki nie wejdzie tu jakiś "Prodakt menażer" Krossa i nie przedstawi, jak wygląda proces zamawiania/produkcji ram. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zwykłe pier-dololo i wycofywanie się rakiem, co było do przewidzenia.

Może napisz po prostu, że z jakichś powodów nie lubisz Krossa i sobie chciałeś podogryzać, zamiast sugerować że biorą gotowe ramy z czyjegoś katalogu i nie projektują swoich, skoro i tak nie możesz tego potwierdzić ;) A nawet jeśli część ram ma takie pochodzenie to i co z tego?

 

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, TheJW napisał:

 

Możemy się tak przekrzykiwać, ale to nie ma sensu, dopóki nie wejdzie tu jakiś "Prodakt menażer" Krossa i nie przedstawi, jak wygląda proces zamawiania/produkcji ram. ;)

Tylko to Ty twierdzisz, że Kross bierze ramy z katalogu i zamiast podać żródło takiej informacji to mówisz teraz o product managerze. To jak jest do licha? Sam nie wiesz, ale tak sobie gadasz, bo jak było wspomniane marki nie lubisz? Ciekawe, że tak o marce Scott nie wspominasz :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem prawie że rozprawkę, ale stwierdziłem, że nie chce mi się dalej ciągnąć tematu, bo podobnych było już wiele i żaden do niczego nie doprowadził, więc ją usunąłem.

Na koniec dodam tylko, że tak - jeżdżę na Scott'cie. Jeździłem też na Specu i na Krossie. I gdyby Kross miał coś ciekawego do zaoferowania, to pewnie bym go kupił zamiast Scott'a. Ale nie ma. :)
A co do źródeł  i dowodów - czemu prosicie o to mnie, skoro sami również nie jesteście w stanie potwierdzić prawdziwości swoich tez?

Przecież kilka postów wcześniej ktoś wkleił  link do strony, gdzie można sobie ramę "Accenta" kupić, tyle że bez naklejek "Accent". Poza tym uczepiliście się Kross'a - wyciągnęliście coś z kontekstu i pominęliście resztę. Typowe.
Ode mnie tyle w temacie Kross'a, ale chętnie dowiem się, co dalej z Accentem polskiego biura projektowego. ;)

Edytowane przez TheJW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, TheJW napisał:


co do źródeł  i dowodów - czemu prosicie o to mnie, skoro sami również nie jesteście w stanie potwierdzić prawdziwości swoich tez?

Bo to na Tobie spoczywa ciężar dowodu w takiej dyskusji. Jeszcze tego by brakowało, aby to oponent musiał udowadniać, że nie jest wielbłądem. Po prostu przyznaj, że tak sobie chlapnąłeś z kaprysu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądającej... 

Niech Accent opublikuje geometrię i wtedy porównany z tą z linka powyżej. W innym przypadku jest to zwykłe bicie piany i pisanie o "mitycznych" katalogach od Chińczyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech robią tak dalej, dopóki nie przesadzą z cenami. Możecie pisać co chcecie, ale nie wierzę że Accent zamawia coś z katalogu i ma w głębokim poważaniu jakiej jest to jakości. Zdarzają im się wpadki czy niedoróbki, ale będąc uczciwym trzeba przyznać że chyba nie ma lepszej ramy niż Peak jeżeli chodzi o ten przedział cenowy. To samo z szosą. Za 950 zł kupiłem frameset Apex który jest świetny, za 1300 zł można kupić frameset Draft który jest jeszcze lepszy. Widziałem też rower Furious i także prezentował się bardzo dobrze. Wszyscy trochę "śmieszkują" z Accenta, a wystarczy iść na pierwszy lepszy wyścig i popatrzyć na sprzęt, w dużej mierze będzie to właśnie Accent.

Oczywiście zaraz pojawią sie głosy że Scott, Trek czy Giant lepsze. Tylko polecam sprawdzić co oferują w danym przedziale cenowym. Gdy byłem na etapie kupna szosy, Kross za 2600 zł miał pełną, nową grupę Claris z HT2 ( łącznie z hamulcami) i wewnętrzne prowadzenie linek. Co oferowała Merida za 600 zł więcej? Korbę na kwadrat, niepełną starą grupę Shimano + hamulce niewiadomego pochodzenia. No ale przecież to Kross, pewnie zamawiany z katalogu od Chińczyka...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu też wspomniał o jednej dość ważnej sprawie. Dużej ilości ludzi wydaje się że w Chinach nadal produkcja odbywa się w szopie, a główny materiał to ryż i bambus. Chińczycy to tacy sami ludzie jak my, też mają inżynierów i potrafią wyprodukować coś dobrej jakości. A że przy okazji walą całe kontenery taniochy? Trudno się mówi, nie trzeba tego kupować. Tylko niech przestaną odzywać się Ci, którzy kupują kierownicę karbonową za 8 dolarów która po chwili pęka, a potem gadają głupoty że Accent, Kross czy podobny producent też robią w Chinach i to jest to samo badziewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skom 25:                                                                                                                                                                                                                                                                            "Dużej ilości ludzi wydaje się że w Chinach nadal produkcja odbywa się w szopie, a główny materiał to ryż i bambus".

 

Raczej Tobie się wydaje, że ludziom się tak wydaje.

Szosowe kierownice Accenta nie kosztują "8 dolarów", a pękają...

Edytowane przez Chociemir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Chociemir napisał:

Raczej Tobie się wydaje, że ludziom się tak wydaje.

Nie mówię o sobie. Znam osobiście ludzi którzy mają taką opinię.

No ok, pękają, zdarza się. Nie pisałem że Accent jest idealny, bo nie jest i mają swoje wpadki. Natomiast nie równałbym ich z tanim, Chińskim badziewiem.

A wracając do tematu to ciekawy jestem jaka będzie cena wersji alu, bo taka też podobno ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no i jak będzie z dostępnością...
Dostać gotowego Peak'a to nie lada wyczyn. Pamiętam jak jeszcze robiłem w branży, że sklepy się o nie "zabijały". Jak pojawiła się oferta na 2019, od razu poszły zamówienia, chociaż nie były jeszcze podane terminy dostępności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca zgadzam się z tym co napisałeś. W Peak lakier rzeczywiście jest koszmarny, to przyznaję. Natomiast spawy i samo wykończenie jest jak najbardziej w porządku. Apex prezentuje się bardzo ładnie, lakier jest błyszczący i równo położony. Furious także wygląda bardzo dobrze. Do Peak Carbon także ciężko się przyczepić.

Ogólnie nie bardzo wiem gdzie brnie ta dyskusja. Zamiast cieszyć się że pewnie będzie można kupić fajną ramę w przyzwoitych pieniądzach, z gwarancją i wsparciem w razie potrzeby, to zaczyna się narzekanie że pewnie z katalogu od Chińczyka, bla bla bla... 

Ja jestem zadowolony że mogę iść do sklepu, kupić frameset i złożyć sobie fajny rower za przyzwoite pieniądze. A że nie ma napisu Trek, Scott czy Giant? Trudno, jakoś to przeżyję.

Nie ma sensu dalej ciągnąć tej dyskusji, także to jest mój ostatni post w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się. Accent to budżetówka, coś pomiędzy tanim chińskim crapem a czymś lekko renomowanym. Jest popularny, bo to entry level, nic tańszego z gwarancją nie kupisz.

 

A różnica w cenie właśnie z tego wynika, chińczyka masz tanio bo nie możesz liczyć na serwis, gwarancję - na tym oszczędzają. Bo ile osób się zdecyduje na wysłanie towaru do CHRL  po usterce, awarii? Accent ponosi koszty serwisu, gwarancji i właśnie dlatego ich produkty są odrobinę droższe.

 

Co do katalogów i chińszczyzn to ja też w Accencie zawsze czułem chińskojakość. Wiele firm tak własnie działa, przykładem niech będzie Mactronic. Oferują lekko zmodyfikowane towary będące dostępne dla hurtowników - opisane jako marka "polska" i posiadające wsparcie gwarancyjno serwisowe za odpowiednią opłatą w kraju. Tu jak ze wszystkim, albo czaisz bazę albo nie, albo odróżniasz różnicę między towarem A i B albo nie. Dla mnie Accent to chińczyk, od początku do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...