Skocz do zawartości
Kross Raty 0 procent
autsajder

[piasta tył] dt swiss 350 i brak wolnego biegu

Rekomendowane odpowiedzi

autsajder

witam

Mtaki problem, tylne koło na piaście dt swiss 350 straight pull po założeniu do ramy i zacisnięciu zacisku zachowuje się jak ostre koło, trzeba cały czas kręcić korbą bo inaczej ciągnie mi łańcuch, po zwolnieniu zacisku wszystko wraca do normy tzn. da się kręcić do tyłu oraz po rozpędzeniu koła można przestać i tzw. wolny bieg działa, ma ktoś jakieś pomysły co to może byc? Koło jest nówka sztuka

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
slavi

Może endcapy złe lub odwrotnie założone?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ice123

Sprawdz może czy coś nie blokuje racheta po dokręceniu koła.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cervandes

Konstrukcja tej piasty jest wybitnie prosta. Zdjąć z roweru koło, odkręcić ośkę jeśli to QR, szarpnąć za kasetę żeby zerwać bębenek od korpusu i obejrzeć co jest grane.

Może ktoś smaru napchał do pełna?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

end capy są ok, bębenek ściągnąłem, smaru jest strasznie malutko, jak ściągam bębenek to ten ratchet od strony piasty oraz od strony bębenka jest wypychany przez sprężyny, jest możliwość żeby ten ratchet nie wszedł w te gniazda w piaście i w bebenku?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ice123

a sprawdz czy cos po docisnięciu kola nie blokuje lozyska mialem podobna sytuacje tylko w dt 370

I w moim przypadku uszczelka sie podwinela i blokowala i tak jak u ciebie mialem ostre kolo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

jak zacisnę zacisk lżej to jestem w stanie kaseta obrócić w tył, do przodu normalnie się kręci, nie czuć oporu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ice123

Własnie mialem podobnie, tylko gdy mocno sie docisnie to jest duzy opor

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

dzięki, sprawdzę jutro i dam znać, dziś już późno, dzieci spią :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kudizc

Ja myślę, że zgubiłeś tulejkę dystansową wchodzącą w środek systemu ratchet. Dokręcając koło zgniatasz na stałe sprzęgło i występuje efekt 'ostrego'

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
siejak1

Coś dociska łożysko też tak miałem :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dawid

kudizc podrzucił dobry trop
Znalezione obrazy dla zapytania DT 350 manual

Sprawdź czy masz element nr 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

nie mam tej części, jak można to zgubić w nowym kole? założyłem tylko tarcze i kasete, jest możliwe że jej nie było od początku ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dawid

jest to możliwe, błędy się zdarzają. Na centrownicy nie da się zauważyć że tego brakuje. 
Rzadko, bo rzadko, ale czasem się zdarza ze piasty DT trafiają niekompletne. 
Napisz do sprzedającego lub centrum serwisowego DT, bez problemu dostaniesz tą tulejke

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

dzięki wszystkim, teraz znam przyczynę :) zamawiam tuleję i do przodu:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kolmark
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, autsajder napisał:

nie mam tej części, jak można to zgubić w nowym kole? założyłem tylko tarcze i kasete, jest możliwe że jej nie było od początku ?

Normalnie, można. Mnie udało się złożyć tą piastę bez części nr 4 na powyższym rysunku :) Zorientowałem się wczoraj - o, a co to za podkładka wala się po stole? Ha! A rower ma za sobą dwa wyścigi.

Edytowane przez Kolmark

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ice123

Sprawdz u dt4you. On ma wszystko do piast dt swiss

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

dzięki, czekam już na przesyłkę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kudizc

Jak rzeczywiście brakowało tulejki nr 7, to chyba taniej/szybciej/lepiej(?) było wybrać się do zielonego obi, kupić 10cm rurki aluminiowej dociąć i obrobić na wymiar.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
autsajder

tak, brakowało tulejki nr 7, za pomoc dziękuję Daveo, wysyłka tulejki szybko i bezpłatnie :) polecam,

temat do zamknięcia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×