Skocz do zawartości
Szklanka

[Amortyzator przedni] fox 34 CTD - problem z uciekającym ciśnieniem

Rekomendowane odpowiedzi

Szklanka
Napisano (edytowane)

Cześć. Mam problem z ciśnieniem w amortyzatorze fox 34 CTD. Pompuje go do takiego stopnia, że jest w miarę twardy potem po uginam kilka razy i jest miękki tak, że go dobijam. Nie wiem czy to wina uszczelek od komory czy czegoś innego.

Edytowane przez Szklanka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
piter614

Nabij bo do odpowiedniego ciśnienia np 60 psi potem za około 2h zobacz czy jest dalej 60 psi

Jak nie ma kłania się przegląd ,i wymiana uszczelnień 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szklanka

Ok dzięki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość Mateusz
      Przez Gość Mateusz
      Cześć Wszystkim!
      Mam do Was pytanie, ale najpierw skrótowo opiszę sytuację - mianowicie 24.04.2019 zakupiłem dwa rowery RR 520ST w Decathlonie w Łodzi. Na następny dzień chciałem sobie pojeździć i co zaobserwowałem: blaty na korbie pływają raz w lewo, raz w prawo co powoduje obcieranie łańcucha o koszyk przerzutki, a tylne koło ewidentnie ósemkuje. Postanowiłem podjechać na serwis Decathlonu i wyjaśnić sprawę. Na miejscu dostałem info, że ósemkowanie koła spowodowane jest wadą opony, a nie brakiem centrowania (sprawdzone na palec) i mogą mi to wymienić, ale teraz zaczyna się sezon i jak zostawie rower to dopiero za miesiąc, albo i lepiej, będzie odbiór. Co do przerzutki to podregulowali, żeby nie obcierało i tyle. Nie muszę dodawać, że taki stan rzeczy jest dotąd i za każdym razem (byłem 2 razy) naprawa wg. serwisu odbywała się poprzez regulowanie przerzutki od ręki i stwierdzeniem, że tylne koło muszą zdjąć, a to = zostawieniem na miesiąc roweru. Ostatnio zauważyłem, że rower dostał luzu przy goleniach amortyzatorów, no i tłucze, jak podjeżdża się pod poprzeczną nierówność. Suport wydaje niepokojące trzaski i regularnie strzela, łańcuch prawdopodobnie się już wyciągnął, bo mierząc suwmiarką sworznie wychodzi 2,56... Od momentu zakupu zrobiłem na tym rowerze jakieś 1500km, więc dosyć szybko zaczyna się sypać. Zaczyna mnie to już ostro wkurzać i zastanawiam się nad oddaniem roweru (jakoś pod koniec sezonu) na rękojmię i żądaniem usunięcia wad. Niekoniecznie chciałbym zostawiać u nich rower na tak długo, bo wolałbym sam zakupić nowe części i sobie wymienić od ręki. Tylko co zrobić wtedy z poczuciem wbicia się na minę? 
      Ktoś przerabiał podobne historie z Decathlonem? 
      Z góry dzięki za każdy odzew. 
    • Kacpiii
      Przez Kacpiii
      Witam. Jaki model roweru crossowego marki romet Orkan polecacie do kwoty 1500 zl
      Lub inna marka roweru crossowego do 1500zl
      Rower użytkowany miasto/las/drogi polne. 
      Zastanawiam się nad
      ROMET ORKAN 1M 2019
      ROMET ORKAN 3M 2017
      MOŻE MACIE JAKIEŚ PROPOZYCJE? 
       
       
    • ciorak1
      Przez ciorak1
      Witam,
      to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość w przypadku złego działu bądź innych błędów. 
      Ostatnio wyciągnąłem ze strychu rower - wiem o nim jedynie tyle, że jest marki Kolbe, jest wyposażony w klamki i hamulce Weinmann (przednie szczęki firmy Mafac Racer), przerzutkę tylną Simplex, większość części (w tym opony) są oryginalne. Rower został zakupiony w latach '80 w RFN, w latach '90 został "przyparty do muru" zderzakiem samochodu przez co tylny widelec (a z nim tylne koło oraz zębatki przerzutek) odbiegają od osi ramy i niemożliwa jest jazda, łańcuch cały czasz spada na coraz to niższe zębatki. Od tamtego czasu stał sobie na strychu nie ruszany. Ogólny stan roweru jest raczej taki sobie, co widać na zdjęciach. W internecie nie ma praktycznie żadnych konkretnych informacji o tej marce rowerów ani tym bardziej o tym konkretnym modelu. Moje plany co do tej sztuki to przywrócić go do stanu "nadający się do jazdy" a potem ewentualnie malowanie i inne kosmetyczne zabiegi. I w tym miejscu chcę się poradzić u forumowiczów - czy ktokolwiek miał do czynienia z takim rowerem, lub innym z tej firmy, i co może o nich, lub o osprzęcie tego roweru powiedzieć? Czy ktoś może coś doradzić w kwestii prostowania tylnego widelca? Od czego zacząć ewentualną przyszłą renowację? Lampy oraz dynamo są zdemontowane, ale przy rowerze znalazłem te części - są jednak produkcji DDR, co może wskazywać na to, że pochodzą z innego roweru. 
      Zdjęcia:
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7234JP_qswraxh.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7241JP_qswraxx.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7238JP_qswraxn.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7239JP_qswraxs.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7243JP_qswraxq.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7245JP_qswranh.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7246JP_qswranx.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7251JP_qswrann.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7244JP_qswrane.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7237JP_qswrana.jpg
       
    • PowerOne
      Przez PowerOne
      Witam posiadam meride one forty 2b z 2014 roku (specyfikacja: https://www.rowerymerida.pl/produkt660/one-forty-2-b-rower-merida.html ) i zamierzam zamontować do tego roweru jakis amortyzator typu fox 40 lub rockshox boxxer. Co o tym myslicie? Czy rama wytrzyma?

    • Jakubszpro
      Przez Jakubszpro
      Witam, na sprzedaż leci wspaniały rower jakim jest Dartmoor Primal 2018 w rozmiarze M (stan bdb). Rower posiadam od grudnia 2018 roku i służył mi do jazdy po mieście oraz dojazdów do szkoły (czasami wyjechał na jakieś hopki lub pumptrack). Sprzedaję, ponieważ muszę coś innego na moje stawy. Wszystkie pozdzespoły sprawne. Jedynym mankamentem jest wgniotka na obręczy oraz strzelające łożyska w pedałach ale w niczym to nie przeszkadza. W niektórych miejscach ramy są rysy ale to normalne w tym sporcie. Posiadam całą dokumentacje zakupu roweru oraz zakupionych akcesorii
       
      Bike check:
      RAMA: 
      Black on Black, M (18")
      WIDELEC: 
      Rock Shox Recon RL Solo Air 140mm
      STERY: 
      Dartmoor Blink
      KORBY: 
      Dartmoor Tribe (lekko prysowane)
      PRZERZUTKA: 
      SRAM X5 1X10
      MANETKA: 
      SRAM SL-500, 10 przełożeń
      KASETA: 
      Sunrace CSMS2, 11–42T
      ŁAŃCUCH: 
      SRAM PC-1031
      PIASTY: 
      Dartmoor Reel Boost
      HAMULCE: 
      SRAM Level (tył przydałoby się odpowietrzyć), tarcze SRAM 180mm (lekko krzywe w jedym miejscu)
      OBRĘCZE: 
      Dartmoor Cruiser 27.5”
      OPONY: 
      Przód: Vittoria Jafaki 27.5"x2.5
      Tył: Vittoria Goma 27.5"x2.25
      PEDAŁY: 
      Dartmoor Stream OEM (łożyska strzelają)
      KIEROWNICA: 
      Truvativ Hussefelt Dh 700mm, Ø31.8mm
      GRIPY: 
      Dartmoor Maze (bez barendów)
      MOSTEK: 
      Dartmoor Trail 50mm, Ø31.8mm
      SZTYCA: 
      alu 6061, 30.9x350/400mm
      SIODŁO: 
      Dartmoor Trail Racing
       
      Dla chętnego mogę dorzucić jeszcze dwie opony Schwable Smart Sam 27.5"x2.6 z dobrym bieżnikiem oraz jedną nówkę oponę Vittoria Jafaki 27.5"x2.5
       
      Rower nie wymaga wkładu finansowego, wsiadać jeździć
       
      Dla zainteresowanych mogę wysłać więcej zdjęć na priv
       
      Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej? Napisz, odpowiem najszybciej jak mogę. Pozdrawiam, Jakub.
×