Skocz do zawartości

[rower grawelowy] cena do 5500


wza

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, ale nadal są to ogólniki, którymi można opisać pewnie z 90% tego typu rowerów (w pozostałych 10% nie będzie mocowań do bagażnika) :) Równie dobrze mogłeś napisać, że chcesz żeby miał 2 koła.

Masz jakiś punkt odniesienia w postaci wspomnianego Anyroada, zapewne Anyroad 1 skoro piszesz że drogi, i na tej podstawie wytypuj sobie jakieś inne rowery o zbliżonych właściwościach/geometrii, zastanów się czego wymagasz a z czego możesz zrezygnować (wspomniałeś już o np. o możliwości użycia szerszych opon, inne właściwości to np. waga, materiał ramy, napęd, rodzaj hamulców, rodzaj osi, itp.). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczekuję raczej relacji użytkowników którzy są zadowoleni, opiszą i pochwalą swój rower. Suche specyfikację to ja potrafię czytać :-) 

Anyroad wydaje mi się stosunkowo drogi w odniesieniu do osprzętu który oferuje. Topowy węglowy Anyroad za 8k nie ma nawet 105 na wyposażeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfortowy i wszechstronny będzie rower na stalowej ramie. Możesz w tej cenie mieć świetny sprzęt na lekkich kołach na ramie polskiego producenta. Mowa o Octane Kode.

Mam taki od zeszłego roku. W tej cenie złożyłem rower na lekkich kołach 650b i najlepszych dla mnie oponach WTB Horizon 47mm. Osprzęt nowa Tiagra, hamulce TRP Spyre, reszta Ritcheya.

IMG_20181124_152938_107-768x768.jpg

Jeśli dołożysz trochę możesz kupić od tego samego producenta gotowy rower na droższej ramie Rondo.

Również stalowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wza napisał:

Oczekuję raczej relacji użytkowników którzy są zadowoleni, opiszą i pochwalą swój rower. Suche specyfikację to ja potrafię czytać :-) 

No bez jaj :) Czyli ileś osób ma opisać ileś tam rowerów i coś z tego wybierzesz? :) Otóż nie, na bazie właśnie tych suchych specyfikacji wytypuj sobie co Cię interesuje i potem zadaj pytania o KONKRETNE modele. W międzyczasie najlepiej byłoby to obmacać w sklepie jeśli jest taka możliwość.

Póki co zadajesz pytania w stylu: "Jaki samochód kombi do 5500zł? Tylko żeby był wygodny. Jeden oglądałem ale nie miał nawet klimatyzacji w tej cenie"... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to zadaj sobie 2 pytania, rama stal czy alu, napęd 1X czy 2X.
I co nie wybierzesz to będzie ok, pod warunkiem że wcelujesz w dobry rozmiar ramy.

Kilka propozycji na szybko:

Rag+2
Marin Gestalt X10
Marin Four Corners
Specialized Diverge
Accent Fourius
Fuji Jarri 1,5
Cube Nuroad Pro
Octane One Gridd
Canyon Grail AL 6,0

 

Edytowane przez daro77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, chopmaz napisał:

Jeżdżę na Anyroadzie. Opona 37mm, przy tych wymiarach jest ok 3mm prześwitu od widełek. Tyle że to gravelking więc dojdzie pewnie do ok 38mm.

Jakim Anyroad jeździsz? Jak sprawuje się system d-fuse? Szczególnie na dłuższych szutrowych  trasach i zmęczeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wza napisał:

Jakim Anyroad jeździsz? Jak sprawuje się system d-fuse? Szczególnie na dłuższych szutrowych  trasach i zmęczeniu. 

Kupiłem Giant Anyroad 1 2018, ale w ramach gwarancji mam teraz ramę 2019. Na razie zrobiłem nim najwięcej jednorazowo ok 110 km. Trasa na Suwalszczyźnie, więc szutry, asfalty, drogi polne i leśne, teren z małymi podjazdami. Wtedy jeździłem jeszcze na fabrycznych kołach i oponach. Mogę powiedzieć, że świetnie się sprawdził. W porównaniu do mojego Orkana, Anyroad jest lepszy na dłuższe trasy. Zmęczony delikatnie byłem, ale żadnego bólu czy jakiegoś dyskomfortu nie czułem. A co do D-fuse to jest to dla mnie jedna z największych zalet tego roweru. Naprawdę dobrze tłumi. Mam do tego Brooksa sprężynowego - całość nie wygląda profesjonalnie ;) ale dla mnie ważniejsza jest wygoda. Teraz mam dodatkowo nowe koła DT i dobre opony i jeździ jeszcze lepiej. Nie spodziewałem się takiej różnicy w porównaniu do fabrycznych. 

Ale żeby nie było za kolorowo to Giant ma wkurzający wynalazek Conduct. Hamuje całkiem ok, ale zajmuje dużo miejsca na kierownicy. Nie ma też sztywnych osi, ale nie wiem czy to jest konieczne. Jeździłem na QR i było ok. Teraz mam coś jak sztywna oś czyli thrubolt 9 i 10mm. Bardziej z ciekawości i powtarzalności w zakładaniu koła niż konieczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto rozważyć też mało popularny CTM Koyuk 2.0, słowacka marka, cena ok. 5000-5500 PLN, w tej cenie całkiem nieźle wyposażony tj prawie pełna nowa shimano 105-tka, tylko hamulce shimanowskie mechaniki rs-s305, opony wtb riddler 700x37, ciekawa kierownica typu riser (podobna jak w specialized). Link:https://www.ctm.sk/bicykle/road/koyuk-2-0/matna-seda-cervena/?lang=en

Z nowości, ale "mainstream'owych" jest oczywiście Triban RC520 Gravel, też 105-tka, hamulce mechaniczno-hydrauliczne TRP Hy/Rd, ale zdaje się, że aktualnie niedostępny. Link: https://www.decathlon.pl/rower-triban-rc520-gravel-id_8504030.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wza napisał:

Dziękuję za info. Co Ci nawaliło że masz ramę 2019? Coś pękło? 

Nic nie pękło, ale rama była krzywa. Tylne koło bylo przesunięte w lewo. Wątek  założyłem na ten temat. Giant Polska robił problemy, ale dzięki sklepowi,  w którym kupiłem rower,  w końcu dostałem nową ramę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, el_gregorio napisał:

Z nowości, ale "mainstream'owych" jest oczywiście Triban RC520 Gravel, też 105-tka, hamulce mechaniczno-hydrauliczne TRP Hy/Rd, ale zdaje się, że aktualnie niedostępny. Link: https://www.decathlon.pl/rower-triban-rc520-gravel-id_8504030.html

Stosunek ceny do tego co oferuje gniecie wszystko, i chyba lepiej kupic wersje zwykła, która rózni się malowaniem i kilkoma drobiazgami... za 3,5tys https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-rc-520-id_8502389.html

Zmienic ew opony jesli ktos serio chce jedziec poza asfaltem i ... super rower w super cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozbijałem się tribanem po sklepie i bardzo spodobał mi się ten rower. Wygodna pozycja i bardzo pewne prowadzenie. Naprawdę skłaniam się żeby go wziąć. Zaoszczędzona kasa może iść wtedy w drugi zestaw kół na szutry. 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...