Skocz do zawartości

[Amortyzator] Sr Suntour Raidon 2014 lekki luz po lewej stronie oraz stuki


Lukas7785

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety lecz części opracowane przeze mnie nie sa w standardowej sprzedaży, jedynie dla klientów  co u nas kupują amorek. Robię  wszystko żeby poprawić  pracę  amorków Suntoura przez co staram się  wyeliminować wszystkie problemy. Gdzie kupiłeś  tego Raidona

Teraz także będę montował specjalne złączki sprężyn negatywnych z tuleją ślizgową teflonową samosmarującą zamiast tych zwykłych plastikowych

f315.jpg?0.7640063124922702

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem zmienią dużo ale nie dla każdego tylko i wyłącznie dla tych co kupili u pana amortyzatory reszta musi kombinować lub poprustu kupić nowy amortyzator. Ehhh będę musiał sam się pobawić z tymi tulejami gdzie wyjdzie mnie to około 400zł zanim będzie to to działało jak powinno. 

Edytowane przez Lukas7785
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz wydać 400 zł ( nie wiem skąd kwota) na ślizgi do amortyzatora wartego 600 zł gdy jest nowy?

Robisz coś kompletnie bez sensu. Na dodatek nie wiem kto Ci to zrobi, bo z tego co wiem to takimi rzeczami zajmuje się tylko Activia i Eurobike. Tyle że Eurobike Ci tego nie ruszy bo to dystrybutor i robią naprawy tylko w ramach gwarancji.

Dodatkowo masz nauczkę że wypada czytać do czego jest przeznaczony dany amortyzator. Już pomijając czy ma luzy czy nie, Raidon to jest podstawowy amortyzator powietrzny do nieco ambitniejszej jazdy niż niedzielne wycieczki, ale do niczego więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to krążenie wokół tematu zero konkretów czemu activia nie wypowie się konkretnie co da się zrobić? Mógł pan nie podawać skoku bo wiele osób tutaj gdy zobaczy skok w amortyzatorze powyżej 100mm to już myślą że DH czy co? a chyba ktoś normalny dał możliwość zmiany skoku. Nie wiadomo czy wszystkie tuleje są złe czy górne czy jedna itd . Najśmieszniejsze jest to że w kilku tematach możemy się dowiedzieć że samych tulei nie da się wymienić tylko trzeba nowe lagi, a na stronie activi można kupić teflonowe tuleje do raidona gdzie samemu się raczej nie da się wymienić. To że był kupiony za 350zł to nic nie znaczy można zobaczy że niektórzy kupują taniej sprzedają drożej . Ten temat jest bardzo głęboki activia powinna się wypowiedzieć raz a dobrze czy da się coś zrobić ? czy już nic? czy trzeba nowe lagi ? czy nowy amor? czy coś tam jeszcze? tak naprawdę można zgadywać w kółko.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważasz ze Activia ma magiczna kulę i przez forum wyda wyrok?

Tolerancje są naprawdę minimalne, bez dokładnych pomiarów tulejek i górnych goleni nie da się stwierdzić gdzie leży problem.

Swoją drogą, to podejrzewam że wiem gdzie kupiłeś ten amortyzator, bo pamiętam takie ogłoszenie. Kiedyś chyba nawet pisałem do sprzedającego. Jest to pełnoprawny sprzęt, ale ściągany z zagranicy jako leżak magazynowy albo OEM od producenta roweru, nie pamiętam dokładnie.

Także ciesz się że Activia chciał Ci jakkolwiek pomóc wypowiadając się w temacie, bo on żadnych zobowiązań co do tego egzemplarza nie ma.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tylko chodzi o to czy da się to naprawić i ile to będzie kosztować dobrze by było żeby się zmieć w 200zł. Jeśli wyślę ja czy serwis w moim mieście do activi to czy mi go przyjmą i zrobią ? Szkoda się tutaj sprzeczać bo to tylko amortyzator. Swoją drogą za 600zł nie kupił bym raidona bo za 150zł więcej idzie już coś lepszego zdobyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszne kombinacje... Nie myślałeś żeby na nim po prostu jeździć?

Swoją drogą, polecam popracować nad swoimi wypowiedziami, bo ciężko się to czyta lekko mówiąc... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narzie jeżdżę na nim za miesiąc zacznę coś z nim robić. Na początek myślę nad zakupieniem gąbek filcowych albo piankowych z olejem 7,5w. Staram się pisać jak najprościej bo to nie jest blog czy coś innego. Na tym forum jak by nie pisać zawsze będzie że ,, nie da się zrozumieć". Trzeba zakończyć ten temat bo nic z tego nie wynika. Co do przeznaczenia ma pan amortyzator 100mm i wykorzystuje go do ścigania się w zawodach XC (np. ten raidon). A ma pan taki sam amortyzator tylko że zwiększony do 130-140mm i bierze go pan do jazdy na lekkich ścieżkach typu trail. To ten 100mm dostanie bardziej w kość niż ten zwiększony. Na stronie activi możemy wybrać sobie skok w raidonie XC i też będzie się różnił od tego 100mm ?. Inny przypadek  rower diamondback Hook amortyzator 120mm xcm i czym się różni od tego 100mm inne tuleje? Wzmocnione lagi? Raczej nie. Osobiście znam kilka osób co jeżdżą na zwiększonym skoku w Sr suntour raidon i xcr i żaden z nich przy katowaniu po roku - dwóch latach  nie ma takich luzów jak mój nowy co tylko asfalt i polną drogę widział. Owszem zużywa się szybciej niż standardowy rozmiar ale nie w błyskawicznym tempie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...