Skocz do zawartości

[gwarancja] Superfly 7 - w firmie Trek


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jak sprawa ma się z gwarancją na poszczególne podzespoły jak i cały rower w przypadku wymiany kół na inne o braku posiadania oryginalnych? Wymiana była dokonywana w serwisie.

Druga sprawa,

z racji tego, że kupiłem superfly w kwietniu 2018, a rower katalogowo jest z 2017, to ewidentna informacja, że sporo przeleżał w sklepie. Czy serwis amortyzatora, w przypadku, gdy delikatnie cieknie, będzie uzasadniony, nie odrzucą mi gwarancji. Doszły mnie słuchy, że w przypadku Foxów, wymagany jest przegląd do roku czasu po zakupie roweru w celu utrzymania gwarancji na niego.

Dzieki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana kół nie ma nic wspólnego z gwarancją na rower/inne podzespoły.

Trek nie wymaga przeglądu gwarancyjnego.

Cieknie tzn? Każdy nowy amortyzator oddaje olej/smar na początku.

Amortyzator oddajesz do sklepu w którym kupiłeś rower, oni mają obowiązek naprawić usterkę i sklep obciąża treka za naprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w przypadku amortyzatora Fox, jest wymagany dodatkowy serwis w okresie dwuletniej gwarancji by ją utrzymać?

Cieknie dokładnie spod korka do pompowania amortyzatora, a dokładniej z okolic wentyla. Dodatkowo szybko ucieka powietrze z komory. Sporo nie pojeździłem na nim jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W widelcach są zalecane przeglądy co ileś tam godzin pracy, ale nikt nie będzie ci robił z tego powodu problemów, a nawet gdyby chciał to nie ma żadnych liczników przebiegu. A już na pewno nie będzie robił problemów Trek słynący z prokonsumenckiej polityki gwarancyjnej za którą zresztą zapłaciłeś premium decydując się na tą markę. Reputacja jest dla nich cenniejsza niż głupi oring za kilka złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakim prawem przy oddaniu na gwarancję masz coś płacić. Nie mogą tego zrobić.

A nawet gdyby coś (tak już kompletnie z czapy), to musisz zostać PIERW poinformowany że nie można tego zrobić w ramach gwarancji bo coś tam i CZY GODZISZ się zrobić to odpłatnie. W najgorszym wypadku powinieneś zostać maksymalnie odesłany z kwitkiem i sprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...