Skocz do zawartości

[Piasta] Serwis piasty Dt370 SL


lizardlair

Rekomendowane odpowiedzi

Endcap po stronie kasety zerwiesz nawet ciągnąc za samą kasetę czy bębenek. I masz zapadki na wierzchu.

Jeśli wymieniasz łożyska to potrzebujesz toola do wykręcenia bieżni po stronie kasety w korpusie piasty:

 

http://www.bitul.pl/Sklep/Produkty/117-Klucz-do-nakretki-piasty-DT--3-zapadki

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma gwintu na osi to jak pisze @cervandes za kasetę ciągnąc zdejmiesz bębenek razem z prawym end-capem (w przedniej trzeba wsadzić coś o średnicy odpowiadającej osi i wyrwać end-cap szarpiąc prostopadle do osi). Jak oś gwintowana to trzeba odkręcić. Tu masz wszystko szczegółowo rozpisane:

https://dycteyr72g97f.cloudfront.net/uploads/WXD10000000897S/MAN_WXD10000000896S_WEB_EN_001.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaka piasta. Te fabrycznie stosowane 370tki w kołach DT serii X/M/E 1900 i 1800 spline są zawsze piastami konwertowalnymi i jeśli akurat są pod QR9 to znaczy, że mają wciśnięte end-capy HWGXXX00S3801S. Takie też najczęściej są stosowane w kołach składanych na szprychach prostych. Odnośnie gwintowanych osi wspominałem o tym dwa posty wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...