Fiwan Napisano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2019 Cześć, mam pytanie do bardziej doświadczonych "kierowców" xd. Przy wolnobiegu (o ile w ogóle ma to znaczenie :>) jaka kierownica będzie bardziej komfortowa? Zakładając, że jazdy to w większości wypady poza miasto, ale nie tylko! Bullhorns czy drop bars? Klamki szosowe czy zwykłe na środku przy mostku? Dzięki za opinie i sugestie ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 A przy ostrym kole, która będzie wygodniejsza, zwykła prosta, prosta przycięta (ledwo dłonie się mieszczą), zwykły szosowy baranek, odwrócony baranek, bycze rogi? Dobór kierownicy zależy głównie od stylu jazdy, a nie rodzaju napędu. Jak dla mnie z tych to najbardziej uniwersalna jest zwykła szosowa z klamkami standardowo mocowanymi. Masz wtedy przynajmniej dwie pozycje, gdzie sięgniesz do hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 Masakra ... Do wolnobiegu najlepsza kierownica to sztyca z tytanu ... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 Teraz, rzezniol napisał: Masakra ... Do wolnobiegu najlepsza kierownica to sztyca z tytanu A do tego trzeba często kontrolować stan owijki, bo może się rozciągnąć i zniszczyć napęd oraz powietrze w kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 22 Stycznia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 Stary jestem a wciąż potrafię się zdziwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 22 Stycznia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 Ja też, dlatego zaniemówiłem i z uwagą śledzę wątek - gorący temat , na każdy temat, czy jakoś tak PS A czy elipsowatość paraboidalna i związane z tym napięcia przeciążeniowe też będą miały wpływ na odczyt pomiaru z prawego lewaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.