19KaMiLlO20 Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 Witam, Stoje przed wyborem jednego z powyższych rowerów. Oba mogę mieć w tej samej cenie. Jeżdzę głownie asafalt(50%) drugie 50% to lasy,szuter itd. Proszę o pomoc w wyborze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dorota57 Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 Nie będę się rozpisywał: Unibike Viper GTS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Viper GTS to rower crossowy. Mustang to rower ATB. Porównujecie zatem jabłko do gruszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dorota57 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 6 godzin temu, Dokumosa napisał: Porównujecie zatem jabłko do gruszki. Kolega się pyta, więc podpowiadam to co by było najlepszym wyborem. Ja miałem Treka 4300, amortyzator z blokadą. Najwięcej jeździłem drogami asfaltowymi. Założyłem koła 27,5" opony szer 28mm. Traktowałem go jak kolarzówkę, w niecałe 12h przejechałem 326km. MOŻNA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19KaMiLlO20 Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Dlatego piszę do was z prośbą o pomoc w wyborze . Rower w sumie ma mieć uniwersalne zastosowanie . Nie robię niesamowitych dystansów max 60 km. Nie mam możliwości zobaczenia żadnego na żywo w Katowicach niestety . Z tego co wyczytałem na plus dla Unibike osprzęt oparty o Deore. W Romet tarczowki + chyba w tym modelu armotyzator powietrzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Mustang będzie bardziej uniwersalny glównie ze względu na masę o przeszło 1kg mniejszą, hamulce tarczowe i działający, nierdzewiejący amortyzator (który też można zablokować). Osprzetem napędowym bym się nie podniecał bo przerzutka przednia we wszystkich niskich grupach działa tak samo a różnica na manetkach jest niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArtGD Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Trudno porównać rowery, które są stworzone do innych warunków jazdy. Przy jeździe 50/50 las/asfalt raczej wziąłbym rower górski, czyli Mustanga i zmienił opony na Race Kingi. Chyba, że wymagasz od roweru przede wszystkim wygodnej pozycji (bo np. bolą Cię plecy), wtedy lepszy może się okazać Viper. Mustang 27,5 ma dość dobry amortyzator z blokadą i tłumikiem, ale bez sprężyny powietrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19KaMiLlO20 Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Możesz mi wysłać link do tych opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Continental Race King. Od 45 do 180zł za szt w zależności od wykonania i mieszanki. To sa opony dostępne wszędzie więc kup tam gdzie znajdziesz najkorzystniejszą ofertę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19KaMiLlO20 Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 A orginalne opony z Rometa są aż takie złe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 RaceKingi są oponami które mają relatywnie małe opory toczenia na twardym a pojadą też w umiarkowanym terenie. Te fabryczne na asfalcie będą nieco ciążyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19KaMiLlO20 Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Pisałeś o tym że jest kilka rodzajów race King. W takim razie które wybrać ? Jeżeli możesz wyślij link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Masz do wyboru: 1. Wyczynową serię RaceSport (przyczepność, ultralekkie, jednorazowe (tzw. race day only) 2. Protection (ta sama mieszanka co wyżej ale poprawiona trwałość co zwiększyło masę) 3. Sport (zwijane na kartoflanej mieszance, dosyć ciężkie ale do amatorskiej jazdy ok) 4. Zwykła drutówka (mieszanka jak w poz 3 ale drut stalowy zamiast kevlaru). Ceny odpowiednio 180, 160, 90, 60zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.