Skocz do zawartości
ExtraThicc

[bike-discount.de] a przeglądy gwarancyjne roweru Cube .

Rekomendowane odpowiedzi

ExtraThicc

Cześć, planuje zakup Cube Nuroad w bike-discount i nie mogę doszukać się żadnych informacji na temat postępowania z zakupionym rowerem. Nie wiem czy żeby mieć ważną gwarancję mam się kierować instrukcją obsługi i dokonać przeglądu w salonie dealerskim Cube (Ski-Team zakładając, że przyjmą rower z poza ich sklepu), czy nie robić nic i liczyć, że w razie czego będę mógł egzekwować postępowanie gwarancyjne w bike-discount. Może ktoś miał analogiczną sytuację i jest się w stanie wypowiedzieć. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MMMAAACCC7

Jeśli Twoja znajomość języka angielskiego na to pozwala, to lepiej wyjdzie, jeśli wyślesz maila do nich (po angielsku na spokojnie ogarną), niż pytać tutaj. Zdrowiej i bezpieczniej dla CIebie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ExtraThicc

Napisałem do nich. W wiadomości zwrotniej dostałem informację, że sami udzielają gwarancji na ramę (6 lat) i części (2lata), w razie problemu najpierw kontaktować się z nimi, a po całej tej procedurze mogą skierować sprawę do partnera serwisowego/salonu najbliżej klienta. W sumie dość przyjemne podejście, prawie jak Amazon ^_^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Eazy

Kupowałem od nich parę rowerów (w tym również Cube'a). Nie ma wymogu przeglądu zerowego z tego co pamiętam. Miałem z nimi tylko jedną sytuację 'serwisową'. Wspomniany wcześniej Cube przyjechał, że źle wycentrowanym przednim kołem (miało bicie). Wysłałem im @ i krótki filmik. Odpisali, żebym podjechał do najbliższego serwisu, oddał koło do centrowania i przesłał im skan rachunku za usługę. Określili ramy cenowe, które są dla nich do zaakceptowania za tego rodzaju naprawę. Z tego co pamiętam to chyba było 20-25 Euro. Na podstawie kopii rachunku zwrócili mi pieniądze za centrowanie koła. Więcej przygód nie miałem z rowerami od nich, aczkolwiek w tym jednym przypadku sprawa została dosyć sprawnie rozwiązana. 

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ExtraThicc

Dziękuję za odpowiedź, myślę że to rozwiało moje wątpliwości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Cube Agree GTC SL 58 ultegra 6800
      Wyścigowa szosa ( rozmiar 58 ) na pełnej grupie ultegra 6800 
      kołach fulcrum racing 55 
      Na pokładzie kierownica 42 cm
      karbonowa sztyca 
      siodło Selle Italia X1
      waga 7,7 kg !!!
      cena nowego 8799 zł !!!
      przebieg max 500 km !!!
      ogólnie jak nowa !!!

      Specyfikacja:
      Rama GTC Monocoque Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
      Kolor carbon´n´flashred
      Rozmiar 58 semisloping
      Widelec CUBE CSL Race Carbon, Tapered
      Stery CUBE I-t integrated, top 1 1/8", bottom 1 1/2"
      Mostek Syntace F149
      Kierownica Syntace Racelite 2014 CDR
      Przerzutka tył Shimano Ultegra RD-6800GS, 11-Speed
      Przerzutka przód Shimano Ultegra FD-6800BL, 34.9mm Clamp
      Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-6800, Hollowtech II, 50x34T, 172,5mm (58), PressFit SM-BB71-41
      Kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28
      Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
      Koła Fulcrum Racing 55
      Opony Schwalbe One, Kevlar, 23x622
      Siodło Selle Italia X1 Road
      Sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post Carbon, 27.2mm
      Waga 7,7 kg

      a jak ktoś lubi poczytać:

      Szybko, szybciej, SL. Poza tym, że nowy Agree GTC SL wygląda świetnie w szaro-czarnym malowaniu, świetnie nadaje się również na wyścigi i do ciężkich treningów. Dobór całego osprzętu był podyktowany wymogami lekkości oraz przyjemności z jazdy - 11 biegowy napęd Ultegra, najwyższej klasy rama wykonana z włókień węglowych oraz lekkie koła Fulcrum. Całości dopełnia kokpit Syntace.

      Rama
      Dzięki technologi Twin Mold i zwiększonej średnicy głównych rur ramy mogliśmy osiągnąć najwyższy poziom sztywności ramy, nawet w czasie sprintów, które wymagają przeniesienia absolutnie całej siły mięśni na pedały. Smukła sztyca podsiodłowa i spłaszczona górna rura poprawiają amortyzację pionową. Geometria RFR zapewnia zwinną i efektywną jazdę.

      Komponenty
      Jeśli bierzemy pod uwagę sprawność działania i wagę napędu, cięzko znaleźć coś lepszego niż 11 biegowy zestaw Shimano Ultegra. Dlatego w taki właśnie napęd został wyposażony nasz model SL. Połączenie kompaktowej korby 50/34 i kasety 11-28 z 11 zębatkami zapewnia świetne osiągi i uniwersalność. Karbonowy widelec CUBE CSL Race ze stożkową rurą sterową jest lekki, super wytrzymały i amortyzuje męczące mikrowibracje. Lekkie koła Fulcrum Racing 55 z oponami Schwalbe o szerokości 23mm z pomagają w przyspieszaniu. Ekskluzywny kokpit Syntace i karbonowa sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post z wysoką pionową elastycznością pomagają w zachowaniu ergonomii i komfortu.
       
      Cena 5300
    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Cube Litening Super HPC Race 2015
      Tak w skrócie...
      Wyścigowa szosa ( rozmiar 56 ) na pełnej grupie ultegra 6800 kołach fulcrum racing 44 Aero.
      Na pokładzie karbonowa kierownica 40 cm i karbonowa sztyca + siodło Selle Italia Flite

      waga 7,3 kg !!!
      cena nowego 10999 zł !!!
      przebieg 500 km !!!
      ogólnie jak nowa !!!

      a jak ktoś lubi poczytać:

      Litening Super HPC Race jest bezkompromisową maszyną, która jest gotowa na każdy wyścig lub wymagający trening. Kombinacja zaawansowanej technologicznie ramy oraz najwyższej klasy osprzętu Shimano Ultegra w rezultacie daje rower o bardzo dobrych parametrach na szybkie jak i długie treningi oraz zawody. Jeździ tak szybko jak wygląda !

      RAMA Super HPC Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
      KOLOR carbon´n´green
      ROZMIAR 56 cm semisloping
      WIDELEC CUBE CSL EVO full Carbon, Tapered
      STERY CUBE I-t integrated, top 1 1/8", bottom 1 1/2"
      MOSTEK Syntace F109
      KIEROWNICA CUBE Wing Race Bar Carbon
      PRZERZUTKA TYŁ Shimano Ultegra RD-6800SS, 11-Speed
      PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Ultegra FD-6800BL, 34.9mm Clamp
      MECHANIZM KORBOWY Shimano Ultegra FC-6800, Hollowtech II, 50x34T 172,5mm (56/58/60cm), PressFit SM-BB71-41
      KASETA Shimano Ultegra CS-6800, 11-28
      ŁAŃCUCH Shimano Ultegra CN-6800
      KOŁA Fulcrum Racing 44 Aero
      OPONY Continental Gatorskin 25x622
      SIODŁO Selle Italia Flite MG
      SZTYCA CUBE Performance Motion Post Carbon, 27.2mm
      ZACISK SZTYCY RFR 31.8mm
      WAGA 7,3 kg
      cena 6666 zł

    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Cube axial race 2016 size xs
      rozmiar ramy 50, 
      górna rura 517 mm 
      powinno pasować na osobę 155-165 cm wzrostu
      Świetna damska szosa w bardzo ładnym malowaniu. Utrzymana w świetnym stanie technicznym i wizualnym. 
      Osprzęt to pełna grupa shimano 105 5800 2x11
      Koła znane wszystkim Mavic aksium Elite z oponami 28c
      Wszystko w specyfikacji fabrycznej z kierownica cube 40 cm lub zamiana na specialized expert 38 cm.
      Gotowa do jazdy bez żadnego wkładu finansowego. Polecam
      cena 3300
       

    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Na sprzedaż świetna szosa
      Cube Agree GTC Race 58 ( 560 mm TT )
      na pełnej grupie shimano ultegra 6800 korba Compact 50/34 i kaseta 11-32
      Na super kołach MAVIC Ksyrium Pro Exalith !!! 
      Masa kół bez opon: 1475 g (przód 630 g, tył 845 g) !!!
      ( koła mają przebieg tylko 1600 km !!! )
      cena 6600 zł
      możliwość kupienia bez kół lub na tańszych mavic aksium

    • Salas_
      Przez Salas_
      Witam.
      Powiedzcie mi czy opłaca się kupić ten model za 1500 zł? Wiem tylko, że koła 29', rama 54 cm, na osprzęcie Alivio. Amorek blokowany. Zadbany podobno po serwisie na 150 zł.
      Jaki to model w ogóle?
      Z góry dziękuję za pomoc. 











×