Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mike_sti

Cube Agree GTC SL 58 ultegra 6800
Wyścigowa szosa ( rozmiar 58 ) na pełnej grupie ultegra 6800 
kołach fulcrum racing 55 
Na pokładzie kierownica 42 cm
karbonowa sztyca 
siodło Selle Italia X1
waga 7,7 kg !!!
cena nowego 8799 zł !!!
przebieg max 500 km !!!
ogólnie jak nowa !!!

Specyfikacja:
Rama GTC Monocoque Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
Kolor carbon´n´flashred
Rozmiar 58 semisloping
Widelec CUBE CSL Race Carbon, Tapered
Stery CUBE I-t integrated, top 1 1/8", bottom 1 1/2"
Mostek Syntace F149
Kierownica Syntace Racelite 2014 CDR
Przerzutka tył Shimano Ultegra RD-6800GS, 11-Speed
Przerzutka przód Shimano Ultegra FD-6800BL, 34.9mm Clamp
Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-6800, Hollowtech II, 50x34T, 172,5mm (58), PressFit SM-BB71-41
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800, 11-28
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Koła Fulcrum Racing 55
Opony Schwalbe One, Kevlar, 23x622
Siodło Selle Italia X1 Road
Sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post Carbon, 27.2mm
Waga 7,7 kg

a jak ktoś lubi poczytać:

Szybko, szybciej, SL. Poza tym, że nowy Agree GTC SL wygląda świetnie w szaro-czarnym malowaniu, świetnie nadaje się również na wyścigi i do ciężkich treningów. Dobór całego osprzętu był podyktowany wymogami lekkości oraz przyjemności z jazdy - 11 biegowy napęd Ultegra, najwyższej klasy rama wykonana z włókień węglowych oraz lekkie koła Fulcrum. Całości dopełnia kokpit Syntace.

Rama
Dzięki technologi Twin Mold i zwiększonej średnicy głównych rur ramy mogliśmy osiągnąć najwyższy poziom sztywności ramy, nawet w czasie sprintów, które wymagają przeniesienia absolutnie całej siły mięśni na pedały. Smukła sztyca podsiodłowa i spłaszczona górna rura poprawiają amortyzację pionową. Geometria RFR zapewnia zwinną i efektywną jazdę.

Komponenty
Jeśli bierzemy pod uwagę sprawność działania i wagę napędu, cięzko znaleźć coś lepszego niż 11 biegowy zestaw Shimano Ultegra. Dlatego w taki właśnie napęd został wyposażony nasz model SL. Połączenie kompaktowej korby 50/34 i kasety 11-28 z 11 zębatkami zapewnia świetne osiągi i uniwersalność. Karbonowy widelec CUBE CSL Race ze stożkową rurą sterową jest lekki, super wytrzymały i amortyzuje męczące mikrowibracje. Lekkie koła Fulcrum Racing 55 z oponami Schwalbe o szerokości 23mm z pomagają w przyspieszaniu. Ekskluzywny kokpit Syntace i karbonowa sztyca podsiodłowa CUBE Performance Motion Post z wysoką pionową elastycznością pomagają w zachowaniu ergonomii i komfortu.
 

Cena 53001163847910_IMG_6590(Kopiowanie).thumb.JPG.fedce9a4894c8fca2d1b4963634270d5.JPG811785612_IMG_6581(Kopiowanie).thumb.JPG.06bfb32f98506c7a2f0e4145e23f7343.JPG182763708_IMG_6580(Kopiowanie).thumb.JPG.6ee1e952cc2a8d20ff4a1a9fe1b16f61.JPG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • szy
      Przez szy
      Hej,
      zastrzelił mnie komentarz pod postem Kielce Bike Expo na Facebooku:
      "10-te Targi Rowerowe to moje 5 w życiu i na 100% OSTATNIE na które pojechałem. Brak: Krossa, Rometa, Speca, Wheelera, Marina, Cube, Scotta, Authora, Treka, Canondala, Kellysa, Fuji i innych mówi sam za siebie...M A S A K R A. "
      Czy są jakieś powody takiej sytuacji, o których można pisać publicznie?  Dlaczego tak się dzieje - w fatalną sytuację w branży nie chce mi się wierzyć. Czy to po prostu zmierzch imprez targowych jako miejsca robienia biznesu, przy jednocześnie zbyt małej liczbie gości indywidualnych, którzy w tych czasach wszystko mogą znaleźć w Internecie? A może jednak... za rok usłyszymy o nowej imprezie targowej, na której zameldują się wszyscy?
      Cokolwiek?
      Szy.
    • Lukasz8181
      Przez Lukasz8181
      Witajcie, planuje zakupić mój pierwszy rower szosowy... dokładnie cannondale synapse. Biały z niebieskimi dodatkami. Możecie coś powiedzieć mi coś o tym rowerze? Z góry dzięki 
    • mandrax2150
      Przez mandrax2150
      Witam,
      piszę do Was drodzy użytkownicy bo jestem w rozterce i potrzebuje Waszej rady i rzetelnej wiedzy, a Wiem że niektórzy z Was posiadają ja naprawdę ogromna w tych tematach. No ale do rzeczy. Chce kupić kolejny, bo to już będzie mój trzeci rower w pełni amortyzowany ale do końca nie wiem w którą stronę się skierować. Po latach jazdy na takiego typu rowerach już sprecyzowałem swoje potrzeby i wiem jak chce jeździć i do czego będzie mi ten rower służyć (głównie jako ścieżkowiec, ale na zjazdach też lubię sobie poszaleć - drop tu i tam) w głównej mierze poruszam się po Beskidzie Niskim, rzadziej po Bieszczadach czy Beskidzie Sądeckim. Więc nastawiam się na długie podjazdy i krótkie lecz dynamiczne zjazdy. 
      Wybrałem trzy rowery, które moim zdaniem spełnią moje oczekiwania sprzętowe jak i wizualne, sęk w tym, że nigdy nie miałem okazji ani testować takiego sprzętu jak i go dosiąść - czytaj przymierzyć :) więc pytanie swoje kieruję bardziej do użytkowników podobnych modeli. Jakie macie wrażenia z jazdy, czy są już jakieś wnioski, plusy bądź minusy i czy coś byście w nich zmienili, jeśli tak to dlaczego?  Ewentualnie czy macie jakieś inne typy, które Waszym zdaniem są warte uwagi.
      Typy:
      - Trek Remedy 9.7 2019 27.5"
      - Cube Stereo 140 HPC TM 27.5"
      - Canyon Spectral CF 7.0 27.5"
      Wszystkie rowery w rozmiarze M 17.5" gdyż mam 176 cm wzrostu i jakieś 80 cm w przekroku. Może dodam coś od siebie. jeździłem już na 1-zawiasie jak i na 4-zawiasowym rowerze. Ten ostatni działał o niebo lepiej. Miałem również styczność z DH (to nie dla mnie) jak i również z enduro, które mega mi się podoba. Uprawiam również sakwiarstwo - wspominam o tym gdyż mam Cuba Attention na kolach 29" i chce uprzedzić pytania czemu nie biorę czegoś na 29", otóż wydaja mi się te kola z duże w teren i jakoś mam mniejsza nad nimi kontrole - są jak dla mnie mniej zwrotne, za to na trasę idealne. 
      Napęd to kolejna sprawa. W ostatnim rowerze miałem 1x11 na korbie Saint (32T) i grajdołach od Sram (12T-42T chyba jakoś tak, nie pamiętam) - wiem tylko że napęd działał świetnie wiec również takowy chciałbym mieć w swojej kolejnej zabawce. Wiem ze to są spore pieniądze jak na rower, dlatego potrzebuje Waszej rady a dokładniej spostrzeżeń. Na co zwracać uwagę i który bajk wychodzi lepiej sprzętowo. Chciałbym się ustrzec niespodzianek jeszcze przed zakupem bo raczej prędko go nie zmienię. Nawet nie wiem czy będę chcieć zmieniać :P 
      Co do stylizacji lubię ciemne kolory i raczej malowanie stonowane, ale o tym się nie dyskutuje, każdy lubi co innego. 
      Pewnie niektórzy z Was powiedzą, Stary decyduj jak facet :p - wiem wiem, mam już swój typ ale Wasze zdanie będzie równie pomocne.
      Mam nadzieje ze Was nie zamęczyłem na śmierć - jeśli tak to przepraszam ale tez będę wdzięczny za jakieś mega cenne wskazówki. 
      Pozdrawiam
       
    • ZuO13
      Przez ZuO13
      Francuski rower szosowy motobecane super sprint w rozmiarze 58 w super stanie. 

      Świetnie zachowany, części w większości są oryginalne.
      Świeżo po serwisie, wyczyszczony i nasmarowany.

      Frameset: Motobecane Super Sprint 58


      Napęd: 
      Kaseta MF-TZ20 Shimano
      Blat oryginalny stalowy
      Łańcuch shimano 

      Kokpit:
      Mostek Motobecane
      Kierownica Motobecane
      Owijka skórzana biała

      Siodełko MBK skórzane białe
      Przerzutka/manetka Suntour

      Koła 28”:
      Opony Schwable

      zdjecia w pelnej rozdzielczosci:

      https://drive.google.com/drive/folders/138ACJs8NBt6BGavouGk318Xn8TxNq2zt?usp=sharing

      Możliwa wysyłka
      lub odbiór osobisty w Warszawie
      kontakt przez olx
      https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-motobecane-szosa-kolarzowka-vintage-retro-rama-58-ostre-CID767-IDAN3Oe.html

    • ciorak1
      Przez ciorak1
      Witam,
      to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość w przypadku złego działu bądź innych błędów. 
      Ostatnio wyciągnąłem ze strychu rower - wiem o nim jedynie tyle, że jest marki Kolbe, jest wyposażony w klamki i hamulce Weinmann (przednie szczęki firmy Mafac Racer), przerzutkę tylną Simplex, większość części (w tym opony) są oryginalne. Rower został zakupiony w latach '80 w RFN, w latach '90 został "przyparty do muru" zderzakiem samochodu przez co tylny widelec (a z nim tylne koło oraz zębatki przerzutek) odbiegają od osi ramy i niemożliwa jest jazda, łańcuch cały czasz spada na coraz to niższe zębatki. Od tamtego czasu stał sobie na strychu nie ruszany. Ogólny stan roweru jest raczej taki sobie, co widać na zdjęciach. W internecie nie ma praktycznie żadnych konkretnych informacji o tej marce rowerów ani tym bardziej o tym konkretnym modelu. Moje plany co do tej sztuki to przywrócić go do stanu "nadający się do jazdy" a potem ewentualnie malowanie i inne kosmetyczne zabiegi. I w tym miejscu chcę się poradzić u forumowiczów - czy ktokolwiek miał do czynienia z takim rowerem, lub innym z tej firmy, i co może o nich, lub o osprzęcie tego roweru powiedzieć? Czy ktoś może coś doradzić w kwestii prostowania tylnego widelca? Od czego zacząć ewentualną przyszłą renowację? Lampy oraz dynamo są zdemontowane, ale przy rowerze znalazłem te części - są jednak produkcji DDR, co może wskazywać na to, że pochodzą z innego roweru. 
      Zdjęcia:
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7234JP_qswraxh.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7241JP_qswraxx.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7238JP_qswraxn.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7239JP_qswraxs.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7243JP_qswraxq.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7245JP_qswranh.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7246JP_qswranx.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7251JP_qswrann.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7244JP_qswrane.jpg
      https://ifotos.pl/zobacz/IMG7237JP_qswrana.jpg
       
×