Skocz do zawartości
Kuba_

[Piasta] Joytech D142DSE

Rekomendowane odpowiedzi

Kuba_

Mam pytanie czy piasta JOYTECH D142DSE będzie pasowała do roweru b'twin rockrider 520s 26"

DSC_1553gotowy1280.cgb.webp

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lichak

Tak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

A co chcesz robić z kołem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • kukizo
      Przez kukizo
      Witam Panowie,
      Dręczy mnie problem z piastami Joytech  model przód D041DSE i tył D142TSE  przejrzałem forum, ale chyba nikt z tym badziewiem nie miał takiego problemu jak ja.
       Rower kupiłem rok temu GoSporcie, od początku mi coś nie pasowało w tylnim kole, miałem wrażenie, że jakoś cięzko się kręci.
      Zgłosiłem to na przeglądzie zerowym, ale nic z tym nie zrobili. W tamtym sezonie bardzo mało jeździłem, może ok. 500km. W tym zacząłem jeździć dużo i problem się nasilił, problem polega na tym, że czasami wszystko działa w miarę ok, ale przychodzą takie chwile jakby mi ktoś ręczny zaciągnął w rowerze, nauczony doświadczeniem poszedłem do dobrego rowerowego serwisu z tylnim kołem tam je rozebrali i tutaj uwaga- piasta nie miała w ogóle smaru....  rozkręcili nasmarowali, wycentrowali i powiedzieli, że powinna jeszcze trochę pochodzić.
      Jednak znowu problem wrócił, źle się kreci, czasami czuje na siodełku jakieś drgania, wibracje czy jakby koło wpadało w rezonans nie wiem jak to nazwać no i mam tego powoli dosyć.
      W międzyczasie przednia piasta też dała o sobie znać, koło gorzej się kręci, sama piasta zaczęła głośno pracować i sam bo kiedyś sporo grzebałem w rowerze rozkreciłem ją. W środku było mało smaru, na bieżni zauważyłem rdzewienie foto w załączniku i lekki zadzior coś jakby bieżnia była źle osadzona bo wystaje kawałek tej tulejki
      minimalnie to pomogło, ale tak nie powinno w ogóle być,
      Czy ktoś miał z Was podobny problem, czy mogę to jakoś zareklamować bo muszę zrobić przegląd roczny który własnie się zbliża, jak zabrać się do tego tematu ?
       
      Dzieki za pomoc i pozdrawiam 

    • LawyerLips
      Przez LawyerLips
      To mój pierwszy post na tym forum, więc witajcie, drodzy forumowicze.
      Chcę kupić komplet kół w rozmiare 26" z obręczą do v-brake i tylnym kołem na kasetę do starego niskobudżetowego roweru MTB, któremu przywracam sprawność po latach spędzonych w szopie. Większość rzeczy już wyregulowałem/wymieniłem, ale dotychczasowe koła do niczego się nie nadają - obręcze są tak zwichrowane, że nie da się ich wycentrować, a piasty to no name z tyłem na wolnobiegu.
      Rower będzie mi służył do dojazdów do pracy, na zakupy itp. Będę nim jeździł głównie po mieście, ścieżkach rowerowych, zaliczał krawężniki, sporadycznie przewiną się jakieś leśne ścieżki. Dzienne dystanse to jakieś kilkanaście kilometrów, nie więcej. Ważę 75 kg. Kół będę używał z oponami o szerokości 1.75.
      Zależy mi na kupnie w miarę porządnego zestawu za około 200 zł. Rower jest stary, na granicy makrokesza i nie ma chyba sensu wydawać na koła do niego zbyt dużo pieniędzy.
      Znalazłem kilka ofert i chciałbym zasięgnąć waszej opinii na ich temat.
      1)
      http://allegro.pl/mocne-kola-26-rodi-scorpion-pod-kasete-8-9-10-sr-i6696278748.html
      Piasty Joytech JY-731DSE i JY-801DSE,
      obręcze kapslowane Rodi Skorpion (podobno niezłe),
      szprychy ocynkowane CN Spoke,
      nyple mosiężne Sapim.
      Czy piasty Joytech są w porządku do moich zastosowań, czy też będą z nimi problemy?
      2)
      http://allegro.pl/kola-26-viper-nity-shimano-rm70-kaseta-7-8-9-i6570807446.html
      Piasty Shimano HB-RM70 i FH-RM70,
      obręcze city/trekking Rodi Viper kapslowane (trudno coś o nich znaleźć),
      szprychy ocynkowane niewiadomej firmy,
      o nyplach brak danych.
      Czy te piasty Shimano to lepszy wybór niż Joytech?
      3)
      http://allegro.pl/kola-26-lozyska-oczkowane-mach-1-v-brake-hit-cena-i6764088712.html
      Kosztują już trochę powyżej 200 zł.
      Piasty Novatec NT-751SB i NT-802SB z łożyskami maszynowymi (tylna na 2 łożyskach maszynowych),
      obręcze city/trekking Mach1 210 BOS kapslowane,
      szprychy nierdzewne Mach1,
      nyple b/d.
      Nie wiem, czy obręcze są dobre, ale o Novatecach czytałem pozytywne opinie.
      Warto dokładać 100 zł do tych kół?
      4)
      http://allegro.pl/kola-26-rodi-skorpion-shimano-rm66-disc-cl-8-9-10s-i7003804427.html
      Piasty Shimano HB-RM66 i FH-RM66 Center Lock,
      obręcze kapslowane Rodi Skorpion,
      szprychy nierdzewne Mach1 Plus,
      nyple srebrne Mach1.
      Mocowanie do tarcz na piastach nie jest dla mnie przyszłościowe, bo rower nie ma nawet mocowań na zaciski hamulców tarczowych.
      Cena podobna do tych na Novatecach, ale czy ten zestaw jest w ogóle wart tej ceny?
      A może macie jakieś inne propozycje?
    • Ychu
      Przez Ychu
      Po jakichś 3000 km na joytechu mamy takie coś. Jeden z powodów dlaczego nie warto kupować tanich piast. Teoretycznie można skasować luz bębenka , ale u mnie bieżnia jest nie do ruszenia No , ale przynajmniej będzie okazja żeby mieć dwa takie same kółka Jeździmy aż bębenek się podda całkowicie. Tryty zawsze w pogotowiu
    • Ychu
      Przez Ychu
      Zrobiony ze sterówki starego amora zoom-a. Bieżnia była tak mocno dokręcona , że klucz poległ , a w serwisie gość napryskał do bębenka czymś typu wd 40 i też nie odkręcił Też nie miał klucza ...
    • Ychu
      Przez Ychu
      Pękło tak , że nie przeszkadza kulkom
×