Obrien Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Witam, w moim zimowym rowerku z roku 1995 zauwazylem ze po dokreceniu kapsla sterow ahead kierownica przy jezdzie na wprost jakby sie lekko blokuje po czym wystarczy lekki ruch i jakby znowu wyskakuje z jakiegos "dołka". Kiedys z podobnym zjawiskiem spotkalem sie u kumpla w rowerze i wtedy swerisanci zalecili wymiane. Czy objaw ten oznacza "koniec sterow"? Cz jest moze sposob na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Z opisu wynika, że są do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Do wymiany, bo z przodu i z tyłu zrobił się dołek od uderzeń w widelec i dlatego się w tym miejscu blokuje. No chyba, że potraktujesz to jako autopilot i polubisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obrien Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Dzięki za wyjaśnienie zjawiska. Rower to budżetowy krazownik na sztywnym widelcu i chyba ostatnie zjazdy na gorskich szlakach mu zaszkodzily. Czy w budżecie do 60 pln możecie cos polecić co wytrzyma ostrzejsza jazdę w terenie dla osobnika o wadze 95 kg? Rama crmo pod ahead polzintegrowane 1 1\8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.