Skocz do zawartości
Lukasbikes

[amortyzator] Sr Suntour xcm30 | Wymiana tulei ślizgowych

Rekomendowane odpowiedzi

Lukasbikes

Chciałbym się zapytać czy można by wsadzić tuleje teflonowe od NRX i NCX z goleniami 30mm do sr suntour xcm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ACTIVIA

Nie. XCM ma większy przelot i tuleje z NRX/NCX ci wpadną.  Już to sprawdzałem 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Reapper
      Przez Reapper
      Cześć forumowicze. Zamierzam kupić nową piastę, mianowicie Nowatec d042sb 8/9.
       
      Mam mały dylemat, ponieważ będę musiał zmienić również kasetę i zejść z 7 na 8 lub 9. Problem tkwi w tym, że nie wiem, czy przerzutka 7 będzie pasowała do kasety 8 lub 9 rzędowej. A kupowanie nowej przerzutki nie bardzo wchodzi w gre.
       
      I teraz pytanie do was. Czy poszukać innej piasty, czy poczekać i kupić nową przerzutkę?
    • nicebike
      Przez nicebike
      Cześć , proszę użytkowników forum o pomoc z moim suportem lub korbą. Mianowicie zaczęła strasznie ciężko kręcić , rower ma dwa miesiące więc może wada fabryczna? Mój rower to cannondale trial 3 , jak na razie próbowałem odkręcić korbę i zajrzeć do środka.
      Znalazłem film z parktoola gdzie człowiek przekręca pierścień który trzyma korbę w lewo i mówi że to wystarczy.
      W moim przypadku po przekręceniu pierścienia w lewo nie mogę odkręcić korby kluczem imbusowym , po prostu się blokuje po małym obrocie w lewo.

      Jeśli ktoś wie jak pomóc , proszę o wskazówki

      Korba :
       
      SR-Suntour CW16 XCM-AX-D mechanizm korbowy dwurzędowy 38/24 z, 175mm





       
    • rowerbike
      Przez rowerbike
      Cześć!
       
      Właśnie rozkręciłem swojego suntour'a XCM. Na goleniach pojawiła się rdza. Ale nie o to chciałem zapytać. Chciałem wymienić smar, który znajduje się w goleniach (tam gdzie znajdują się sprężyny). Czy ŁT-4S3 moge tam użyć? Zastanawiam się czy wogole te sprezyny wyplukac w nafcie/b ekstrakcyjnej?
    • Dzejjkobo
      Przez Dzejjkobo
      Witam forumowiczów. Na początku chce napisać że szukam głownie porad bo nie wiem nawet czego tak dokładnie szukać. Obecnie mam rowerek Merida matts TFS-300 z 2010 roku i mam w nim amortyzatorek XCM V3 SR suntour który od około roku sprawuje sie ch.. źle Chciałbym go wymienić na cos lepszego jednak nie mam zbyt dużego budżetu około 500zł i do tego jestem dość zielony w temacie amortyzatorów. Koła 26' V-brake i zapinane na szybko złączki. Jeżdżę głownie po szosie i ulicach jednak czasem zdarza mi się wybrać do lasu. Czy jest ktos w stanie mi doradzić ? Pozdrawiam
    • Ninjago
      Przez Ninjago
      Witam,
       
      posiadam od 2 miesięcy amortyzator Suntour XCM V3 HLO SF-13. W zasadzie działa, ugina się (jak przystało na uginacz), blokada działa. Naszło mnie jednak dzisiaj żeby go rekreacyjnie rozkręcić. Dobrałem się w zasadzie do wszystkiego. Po wyjęciu kartridża hydraulicznego miałem jednak okazję się nim pobawić i poznać to ciekawe stworzenie. W położeniu najbardziej wyciągniętym i najbardziej wciśniętym chodzi ładnie i gładko. Jednak po środku, mniej więcej na takim ściśnięciu jakie występuje na luźno w stojącym rowerze, słychać nieprzyjemne dźwięki. Określam to jako chrzęszczenie, trzaski, chrobotanie. Odgłos, który przywodzi na myśl wytarte ślizgacze (jeśli tam są), zdarty metal i piach pośrodku. Oczywiście w niewielkim stopniu, ale jest to słyszalne podczas pracy amortyzatora.
      Cóż to takiego może być ? Ten typ tak ma ? Wadliwy tłumik ? Zniszczenie na skutek czegoś (nie oszczędzam tego amortyzatora...) ?
       
      Pozdrawiam.
×