maczet190399 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Zakupiłem smar, aby przesmarować bębenek w Piaście DT. Niestety nie spojarzałem ze mam wersję piasty 350 wiec bez piescieni ratchet , tylko trzy zapaski. No i został mi ten smar. Jako że próbowałem go użyć na zapadki standardowe bebenka , troche zurzyłem i nie moge odesłąć. Gdzie jeszcze można uzyć tego smaru przy serwisie roweru? Wykonuje go samodzielnie. Z tego co zauważyłem to średnio nadaje się na zapaski bębenka bo skleja je. Lepiej użyc jakiegoś płynnego. Ja uzywał od Paru lat rohloff-a. Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Piastę masz 370. Smar odsprzedaj gdzieś na serwisie aukcyjnym za 25zł. Za tyle kupisz 400g przyzwoitego smaru łożyskowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Dokładnie. Nawet jeżeli można go na siłę do czegoś użyć to nie będzie w tym nijak lepszy a pewnie gorszy niż coś wielokrotnie tańszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Ja 350 smaruje smarem Motorex'a, czyli prawie zwykłym smarem i też jeździ, pomimo że jest tam Ratchet i "use only DT lube for it", lol. Smar to smar, bez przesady, a ty masz zapadki(aka DT 350), wyczyścić je i dać np po kropelce smaru do łańcucha na każdą. Ten DT z tego co czytałem jest gęstszy i bardziej lepki, możliwe ze dłużej sir będzie tam trzymał na tym Ratchecie, ale Ratchet po 1 może pracować na sucho i tak jeżdżą ludzie zeby było głośniej, a 2, bębenek schodzi razem z kaseta i zrobienie mu serwisu to jest dosłowni zdjęcie koła + 1 min na serwis więc nawet jak gorszym smarem będzie się to robiło 2x częściej, to nikomu korona z głowy nie spadnie. A kiedy bębenek wymaga serwisu to słychać, bo chodzi coraz głośniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 W piastach 370 (3 zapadki) bębenek też schodzi razem z kasetą. Smarować te (jak i wyższe modele) smarem warto chociażby z powodu stworzenia tym sposobem dodatkowej bariery dla wody. Wymiana łożyska piasty po stronie napędowej to nie jest takie hop-siup. Nie mówię o waleniu smaru na zapadki tylko usmarowaniu łożysk na zewnątrz. Na zapadki świetnie sprawdza się olej przekładniowy w ilości symbolicznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.