_GoGoL_ Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Słuchajcie sprawa wygląda tak. Po 2 latach przyszedł czas wymienić stare, zużyte linki i pancerze. Poszedłem w tym do serwisu bo jeszcze kilka rzeczy było do zrobienia a nie bardzo miałem czas się wszystkim sam zająć przed wyjazdem. Wydaje mi się, że coś schrzanili w serwisie. Przed wymiana dość sporej siły musiałem używać do wrzucania przerzutki na większą koronkę Sprzęgło w przerzutce XT wyłączone. Teraz po wymianie linek na nierdzewne Jagwire i pancerzy tej samej firmy muszę jeszcze bardziej się namęczyć, żeby wrzucić wyższy bieg. Tak chyba nie powinno być, że na nowej lince/pancerzu biegi wchodzą tak opornie na manetce, że na dniach będę miał odciski na kciuku. Manetka to XTR Macie jakieś pomysły co mogło pójść nie tak? W serwisie gość twierdzi, że XT tak właśnie "ciężko" działam, a ja wiem, że to nie prawda bo w poprzednim rowerze też był osprzęt XT i wszystko wszystko działało o wiele lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astronh Napisano 24 Września 2018 Udostępnij Napisano 24 Września 2018 Bardzo możliwe że dali złą długość przewodów (wcześniej też mogłeś mieć złą, skoro mówisz że ciężko pracowała), przez co linka stawia opór w pancerzu, trze o niego wewnątrz i dlatego tak ciężko działa. Musisz popatrzeć czy nie masz gdzieś "zbyt ostrych zakrętów"/załamań pancerza i w tych miejscach dać dłuższe odcinki by linka wraz z pancerzem szły po większym łuku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.