Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Byderobo
      Przez Byderobo
      Witam,
      Pierwszy raz w życiu umarła mi klamka hamulcowa ( XT M785) po zimie tylny hamulec zapowietrzony, olej hydrauliczny po przewodzie, ściekł aż na amortyzator (tak, teraz już nigdy nie wrócę do hamulców zalewanych DOTem ). W związku z tym proszę szanowne Koleżanki i Kolegów o podpowiedzi, rady i opinie.
      Rozwiązania widzę 3.
      1. Wymiana samej klamki. Na plus idzie koszt, na minus to to, że nie mogę nigdzie znaleźć nowych klamek do XT M785. I teraz zaczynają się pytania:
      a) Która klamka będzie lepiej pasowała M8000 czy M8100 (manetki mam na obejmach)?
      b) Czy przy wymianie klamki konieczna/zalecana/zbędna jest wymiana zakończenia przewodu?
       
      2. Wymiana tylko tylnego hamulca na  nowy XT M8000 (lub inny). Na plus wciąż mamy dość ograniczony koszt, na minus to, że kiedyś chciałbym przejść na klami 1-dno palcowe.
       
      3. Wymiana kompletu hamulców. W tym momencie hamulce muszą być:
      - z klamkami na jeden palec
      -zalewane olejem
      -siła hamowania minimum taka jak dawały XT M785
      -modulacja zdecydowanie lepsza niż w M785
      -cena za komplet bez tarcz i adapterów powiedzmy do około 1000zł
      -dostawa do Austrii
      Na plus dla rodzinki Shimano - mam już zestaw do odpowietrzania
      Na plus dla XT M8100 mam zapasowe klocki z poprzednich hamulców
      Myślałem o zakupie po prostu kompletu nowych XT, ale może lepiej dorwać gdzieś w promocji Sainty? Albo 4 tłoczkowe XT? A może coś od Magury lub Formuli?
       
      Za odpowiedzi, podpowiedzi i sugestie albo linki do konkretnych promocji będę bardzo wdzięczny
    • Mily1988
      Przez Mily1988
      Witam,
      wiem że temat głośnej piasty był już poruszany jednak piszę ponieważ chodzi mi o mój konkretny przypadek. 
      Na chwilę obecną posiadam piastę AXIS SPORT DISC i chce ją wymienić na coś co rozpędzi piesze towarzystwo ze ścieżki rowerowej.
      Parametry piasty które muszą się zgadzać to:
      Ilość otworów: 28
      Mocowanie: 12x142mm (taką mam obecną i tu też prośba o poradę czy nowa musi mieć takie same parametry)
      Mocowanie tarczy: 6śr (center lock też wchodzi w gre - adapter powinien załatwić sprawę)
      Kaseta shimano 105 11rz
      Wielka prośba o poradę która z piast będzie kompatybilna z tymi parametrami. Mowa o sprzęcie do max 1000zł.
      Czy DT SWISS 240s ROAD byłaby kompatybilna?
    • bikefarm
      Przez bikefarm
      Witam serdecznie, mam problem któremu nie mogę podołać, co więcej, nie może również podołać ktoś,  kto lepiej zna się na serwisie rowerów niż ja :(
      Opiszę problem najdokładniej jak się da, jeśli będzie nie jasno to postaram się zrobić jakiś filmik. Problem dotyczy piasty/napędu Sram S7, clickboxa, manetki? nie wiem:P nie znam historii roweru ale otrzymałem na serwis rower z odpiętym clickboxem (pan samodzielnie wymieniał dętkę w tylnym kole, po czym nie zdołał złożyć wszystkiego do kupy), po oględzinach okazało się, że jest zerwany plastikowy pasek z numerkami w manetce, oraz pęknięty ząbek w czerwonym elemencie od popychacza, pasek usunąłem (manetka działa płynnie), czerwony plastik wymieniłem na nowy. po wszystkim konieczna była jeszcze wymiana linki. Zabieram się do składania wszystkiego tak jak należy i pojawia się problem, manetka wrzuca do 7 biegu normalnie, po czym nie zrzuca biegów, co gorsze "na sucho" wszystko działa (manetka z clickboxem plynnie, popychacz ręcznie wsuwany/wysuwany przerzuca biegi w piaście) uprzedzając pytania, wszystko jest złożone i wyregulowane poprawnie, co jeszcze gorsze to sprawdziłem już dwie inne, sprawne manetki (to samo), inny clickbox (to samo), oraz inna piastę(!)(to samo), sprawdziłem różne kombinacje i w żadnej nie działa! Ktoś pomoże? ;(
    • Kanister
      Przez Kanister
      Cześć,
      Planuje wymianę sprzętu w Boardmanie Team Carbon 2016. Mam pewne wątpliwości dotyczące
      a) kompatybilności przerzutki przedniej SRAM Rival (10s) z korbą Shimano R7000
      b) wkładu suportu jaki zakupić tej ramy (teraz jest korba BB30 FSA)
       
      Czy są jakieś minusy/problemy przy wymianie korby na Shimano? Z tego co widzę w internecie to trzeba zakupić wkład suportu BB30 kompatybilny z korbami Shimano (24mm).
      Może lepiej wymienić korbę na coś ze stajni SRAMa (ale cena zabija...)? Co jest bardziej ekonomiczne w dłuższej eksploatacji (cena, dostępność blatów)?

      Powodem zmian jest chęć zakupu miernika mocy.
      Pzdr,
×