rowerowiak Napisano 16 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2018 Sorry, że tak Wam głowę truję .... patrzę, teraz na dostępność i niestety przez sobotę się uszczupliło trochę. Romety się skończyły. W pobliskim mieście jest już tylko Ghost 6.9 i nie wiem po prostu czy opłaca mi się jechać. To rzeczywiście już jest sportowa geometria i dać sobie spokój ?. Kato 5.9 jest już o wiele dalej i dopiero w najbliższą sobotę miałbym czas się tam wybrać. 5.9 w tej cenie 2200 to będzie dobry wybór? Wiem, że w ciągu tygodnia mogą wykupić, albo skończą promocję, ale nie dam rady wcześniej tam skoczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 16 Września 2018 Udostępnij Napisano 16 Września 2018 Geometria jest bardziej sportowa niż model 5.9, ale bez przesady, jest do przyjęcia. To nie jest jakś super sportowiec ... Rozmiar M dla Twojego wzrostu powinien być OK, jako niezbyt sportowy rower.Zdecydowanie rozmiar reach nie wymaga wyciągnięcia na rowerze. Zdecydowanie wybierał bym model 6.9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerowiak Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Kupiłem Ghost Kato 6.9al. Dziękuję Wam za pomoc w wyborze. Po pierwszych dwóch przejazdach pojawiło się parę problemów. Z tego co się dowiadywałem usterki gwarancyjne mogę dokonać w każdym sklepie w Polsce, więc mam zamiar pojutrze się wybrać do tego co jest w moim mieście. Jednak chciałbym się też Was podpytać. Sorki za głupie pytania, złe słownictwo, ale jestem laikiem i się uczę. 1. Koła Na początku wszystko było ok. Po kilkudziesięciu minutach jazdy przednie koło zaczęło strasznie skrzypieć podczas niewielkiego ruchu (dźwięk jak np. skrzypiące drzwi), np jak stoję i wykonuję minimalne ruchy do przodu i do tyłu. W czasie jazdy tego nie ma. Wydaje mi się jeszcze, że z jednej strony klocek hamulca ociera o tarczę. Czy to może być przyczyną czy całkiem co innego np w piaście ? 2. Amortyzator Suntour Epixon 9 RLR W tym rowerze jest blokada amortyzatora z kierownicy. Chyba się urwała linka, bo jest luźna, a blokada nie działa. W sumie to nawet tego nie potrzebuję i mógłbym to wywalić, no ale mimo wszystko nowy rower i po chwili takie coś... Jak mocno powinien uginać się amortyzator ? Muszę użyć sporej siły w rękach, aby ugiął się tak na oko na 5cm. Czy to jest ok czy może jest za twardy i trzeba wyregulować ? 3. HAMULeC P Shimano BR-M315 2/2 Piston 160 mm Disc Nie ma szału z siłą hamowania i przy hamowaniu trochę szumi. Czy to po prostu się dotrze ? 4. MANETKI Shimano Deore SL-M6000 Te u góry wchodzą elegancko, lekko wcisne i już zmienia bieg. Te dolne łapią strasznie późno. Muszę zrobić cały ruch kciukiem i czasami jeszcze dopchać. Czy tak powinno być ? 5. Klamka hamulca Ma małe luzy góra/dół Na początku wszystko było ok, po kilkudziesięciu minutach jazdy wyszły tego typu rzeczy. Jak widać trochę tego jest jak na sam początek. Czy po prostu rower trzeba wyregulować czy coś jest nie tak ? Jeśli wystarczy to wyregulować to lepiej chyba będzie oddać go do poprawki do profesjonalnego serwisu rowerowego niż do sieciówki. Najbardziej mnie martwi te skrzypienie czy to coś poważnego może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Skrzypieć może faktycznie tarcza ocierając o klocki hamulcowe, trzeba by sprawdzić czy ma bicie, ew. wyregulować ustawienie zacisku, sprawdzić czy odpowiednio cofają się klocki hamulcowe. Amortyzator, tu warto dokupić pompkę, poza tym warto sprawdzić, ustawić SAG amortyza, np. tak jak to napisali tu : https://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,prawidlowa-regulacja-amortyzacji-w-rowerze-sag Linka blokady do naprawy gwarancyjnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowerowiak Napisano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Nie chcę zakładać nowego tematu. Z blokadą amortyzatora, hamulcami i kołami już jest wszystko ok. Zrobiłem nim do tej pory zaledwie kilkadziesiąt km i wczoraj zaczęło coś stukać. Załączam filmik. Stuka mam wrażenie z przodu. Głównie na nierównościach, na płaskiej drodze bardzo rzadko, bez różnicy czy trzymam ręce na kierownicy czy nie, czy pedałuje czy nie. Myślałem, że to może pancerze linek o ramę stukają, przymocowałem je taśmą izolacyjną, luzów żadnych na pancerzach już nie ma, ale dalej stuka. Co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.