Skocz do zawartości

[do 1700- 1800] rower miasto


Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

poszukuje nowego roweru który zastapi wysłużony trek 4000 series. kwota którą mam zamiar przeznaczyć to max 1800zł ale chętnie bym ją zmniejszył jeśli sie da i byłoby to racjonalne..

Przeznaczenie:

waga do 90-95kg

kraków asfalt/chodniki itp. - 70%

raz na jakis czas lasek wolski / ojców / okolice  itp..

 

wstępnie znalazłem:

Kross level 2.0 2018

https://www.ceneo.pl/60046889

 

proszę o opinie i porady czy wybrany rower jest ok - opcjonalnie o podobne ( tylko nie dorozsze)

chetnie wezmę pod uwagę roweery troszkę tańsze, lecz NOWE!.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-540-275-id_8379537.html

Amortyzator o stopnień lepszy, ale bez zdalnej blokady tłumika. Można sobie potem dołożyć ale też można bez tego żyć. Dodatkowo ma napęd 9 rzędowy a nie 8 jak Kross czyli coś nowszego. Przerzutki też jakby nieco lepsze. Do tego masz gwarancję z dużego sklepu, gdzie w razie czego wymieniają bez pytania i kombinowania.

Kończy się sezon rowerowy i zaraz będą wszędzie wyprzedaże. Jeśli ci się nie spieszy to może coś lepszego za niższa kasę wyszarpiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, remover napisał:

na 70% asfaltu to ja bym widział jakiś cross

Wszyscy piszą, że chcą rower na 70%-80% asfalt i reszta las a potem się okazuje, że te pozostałe 20-30% jest dużo ważniejsze bo lepiej się pomęczyć na grubych oponach z bieżnikiem na asfalcie niż ugrzęznąć na cienkich i gładkich w lesie. Wąskie oponki i mały skok amortyzatora w crossie daje dużą szansę przebicia dętek jeśli najedzie się za szybko na jakiś wysoki korzeń lub kamień, coś co będzie trudniejsze mając w góralu 10cm skoku z przodu i grube opony. To już trzeba być świadomym ograniczeń, że rower będzie tylko na ubite szlaki by kupić crossa. Ja już z crossa w lesie zleciałem i się połamałem, więc dla mnie to rowery góra parkowe. No i ja rowerów bez hamulców tarczowych nawet nie rozważam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 31.08.2018 o 11:53, huskarl napisał:

Wąskie oponki i mały skok amortyzatora w crossie daje dużą szansę przebicia dętek jeśli najedzie się za szybko na jakiś wysoki korzeń lub kamień, coś co będzie trudniejsze mając w góralu 10cm skoku z przodu i grube opony

No popatrz, a ja jezdze np na przełaju z oponami 32C i nic sie nie przebija. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2018 o 11:53, huskarl napisał:

Wszyscy piszą, że chcą rower na 70%-80% asfalt i reszta las a potem się okazuje, że te pozostałe 20-30% jest dużo ważniejsze bo lepiej się pomęczyć na grubych oponach z bieżnikiem na asfalcie niż ugrzęznąć na cienkich i gładkich w lesie.

Serio? Jak się obserwuje forum a potem ludzi "na żywo", to przeważnie te 20-30% "lasu/terenu" nigdy nie występuje, albo polega na spokojnym przejechaniu się jakąś drogą "pożarową", a chodzi generalnie o zracjonalizowanie sobie zakupu roweru "górskiego". Ot, taką mamy nieustającą modę w Polsce. Jak się czyta, że obecnie to już podjechanie pod krawężnik czy jazda kilkaset metrów po jakichś wybojach/bruku wymaga cholera wie jakiego sprzętu, to w ogóle witki opadają. Przede wszystkim przecenia się sprzęt a nie docenia się umiejętności, obycia i formy.

Ja już z crossa w lesie zleciałem i się połamałem, więc dla mnie to rowery góra parkowe

Ale że to niby wina roweru czy braku panowania nad nim? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na miasto i do lasu na ubite leśne ś ieżki używam triban 100. Rower tani, to zaletą, jak się zostawia na mieście (nie jest specjalnym kąskiem dla złodziejów), tani w eksploatacji, w miarę szybki i dość wygodny. Opony dają radę w lesie nawet przy lżejszych piaskach. Minusy: bywa twardy, czasem. spadnie łańcuch na wybojach w lesie, dziwna manetka zmiany biegów, napęd 1x7 (z wolnobiegiem), co może być mało na większe i dłuższe podjazdy np na Jurze. Klocki hamulcowe najtańsze, więc przy złej pogodzie ścierają się szybko, ale ich cena to 10 zeta. Tani, pancerny rower na miasto. cena 999 zł. https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-100-id_8377732.html

pozdr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...