junga Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Jak pedałuje to jest nieprzyjemny dźwięk lub stukanie, bardziej mi chodzi o ten pisk, macie jakieś sposoby by go usunąć? Mam rower od paru tygodni, kupiłem go jako nowy. Żadnych dźwięków nie wydawał na początku a teraz to jest uciążliwe, poradzi ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dorota57 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Może piszczą pedały. Jeżeli nie to radziłbym się udać do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 15 Sierpnia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 W przypadku takich dźwięków jedna rada; rozebrać, wyczyścić, nałożyć nowy smar, skręcić ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bojkow Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 podaj model roweru lub zdjęcie tego co piszczy a ułatwi to diagnozę. Jeśli stuki to najpewniej z suportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junga Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Mam filmik ale nie mogę wstawić bo za duży jest a można dać tylko 1.95mb. To jest po prostu pisk jakby w starych rowerach. Rower to nowy trek x-caliber 7 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biesz766 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Filmik wrzucasz na youtube a tu link do filmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Hmmm, a łańcuch smarowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 16 Sierpnia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Pisk może być wynikiem złapania syfu przez łańcuch, co w przypadku smaru fabrycznego jest niemal pewne, więc jeśli nic nie robiłeś przy napędzie, to masz już odpowiedź. Fabryczny smar jest fajny, ale jak już złapie syf, to kaplica i trzeba wtedy dobrze wyczyścić napęd i nasmarować czymś mniej lepkim. Ogólnie zalecane jest pozbycie się smaru fabrycznego na dzień dobry - właśnie, żeby uniknąć szybkiego oblepienia, choć podobno smar jest mniej lepki niż kiedyś. Pół biedy jak ktoś jeździ po asfalcie, ale w terenie to chyba tylko zimą na śniegu się sprawdzi ( starczył mi na 100 km o ile dobrze pamiętam ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.