Skocz do zawartości

[stery] tarcie


Mori4

Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory zdejmowałem tylko mostek i podkładki przy zmianę wysokości kierownicy. Następnie przykrecalem śrubę do gwiazdki całkiem mocno potem mostek i wszystko śmigało. Wczoraj wyjąłem amor żeby przymierzyć inny, następnie wstawiłem z powrotem stary i dokrecilem tak jak zawsze. Stery zaczęły chodzić bardzo ciężko i cos tarło. Rozebrałem jeszcze raz wszystko spasowalem i dalej to samo. Pomogło tylko lekkie przykręcenie śruby do gwiazdki. Wtedy chodzą plynnie, choć i tak z pod kapsla od strony górnej rury widać przy kręceniu kierownica jak się wydostaje aluminiowy pyłek. Gdzie popełniam błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...