Skocz do zawartości

[rower] full do XC do 15.000


pdz

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam jeszcze od siebie, że na stronie Scott USA jest przy każdym rowerze opcja doboru ramy.

Pod napisem : Not sure which size you need ? jest przycisk "find your size" , nie ten obok rozmiarówki "S M L XL".

Podając swoje wymiary, będąc na granicy 2 rozmiarów roweru można zobaczyć jak blisko jest się jednego z rozmiarów.

Pisze to aby powiedzieć, że mi siedziało się lepiej na M, Fitter i kreator na stronie polecili S i finalnie biorę S , dlaczego ? S i M różnią się tylko długością rury poziomej i podsiodłowej o 30 mm, M nie da się za bardzo skrócić, standardowo jest mostek 50mm -8 stopni, krótszy jest tylko 40 mm z możliwością montażu na plus lub minus, za to S da się wydłużyć.

Rower zamówiony, czekam na info kiedy odbiór, ustawię go pod siebie tak jak potrafię i polecę na fitting, zobaczę jaka jest różnica.

Edytowane przez pdz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
20 minut temu, pdz napisał:

ale Scott i tak ma mieć dostawę ok. lutego-marca, więc jest czas.

Nie wiem jak jest ze Sparkiem 900, ale ja kupuję Scale RC 900 Team i wiem, że planowa dostawa faktycznie ma być w lutym, ale 20 grudnia będzie puszczona wcześniejsza partia (pewnie dla tych, którzy zrobili zamówienia roczne, ale podobno da się coś z tego wyrwać). Dzwoniłem do wielu dealerów i pięciu z najlepszych potwierdziło tę wersję. ;) Dostawy już nawet były, ostatnia 15 listopada, niestety "mój" nie dotarł - pewnie sprzedano go komuś innemu... Reasumując - polecam i Tobie przedzwonić, i zapytać jak wyglądałaby kwestia dostępności wybranego modelu. :)

A co do samego roweru - super maszyna...tylko ten Fox nie dla mnie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc mam inne nieplanowane wydatki i porzuciłem zakup roweru w tym roku.

Początkowo brałem pod uwagę Canyon'a ale ze względu np. na gripshift zrezygnowałem , teraz nawet jakbym brał Canyona to czasy realizacji na wakacje albo wyprzedane.

Wybrałem Sparka i jak się poprawi sytuacja, to może będą dostępne jeszcze po nowym roku, zobaczę.

A Ty co masz na oku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się na Luxa 7.0 mimo napedu 1x11,ale chcieli mi go wysłać teraz zamiast w marcu jak planowali podczas zamawiania wiec anulowalem zamowienie i wszystko zaczyna się od początku ;) spark również jest w centrum moich zainteresowań, ale jak to się skończy to się okaże ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Podczepię się pod temat ponieważ mam podobny dylemat z zakupem fulla.

W 2018 r.kupiłem Scotta Scale  925 w pełni na GX, zakup był podyktowany startami w maratonach, lecz życie zweryfikowało moje plany.Rower do ścigania idealny, waga, osprzęt.Niestety nie wystartował w maratonie, był używany głównie do jazdy w górach, a jeśli w góry do jazdy lekko XC to zdecydowałem się w sezonie 2019 zakupić fulla.Scale jest do sprzedania, jeśli ktoś byłby zainteresowany.

Mam na oku 3 rowery, dość szybko dostępne.

Specialized Epic Expert model 2018-Scott Spark 900 RC Team-Scott Spark 910

Jeśli chodzi o ceny to już wstępnie rozmawiałem, więc są dla mnie do zaakceptowania na te 3 rowery.

Co byście polecili?

 

 

Edytowane przez zaako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na stronie SCOTT Poland jest błąd, tutaj jest link do strony SCOTT Sports:

https://www.scott-sports.com/pl/pl/product/scott-spark-rc-900-team-bike?article=269752006

@zaako, wbrew pozorom Scott Spark 900 RC Team bardzo się różni od Scott Spark 910, nie tylko ceną i wyposażeniem, ale przede wszystkim przeznaczeniem. Scott Spark 900 RC Team to typowy ścigant XCO, XCM, który pomimo przeciętnego wyposażenia jest stosunkowo lekki i ma potencjał do odchudzenia przede wszystkim w kołach. Natomiast Scott Spark 910 to sporo droższy i lepiej wyposażony uniwersalny full w typie trail, z oponami 2,4" na dużych kołach, ze sztycą regulowaną, skokiem 120 mm (przednie lagi 34 mm) a zwłaszcza z kątem główki ramy 67,2 st. Tak więc skoro, jeżeli dobrze zrozumiałem, nie planujesz się już ścigać to 910 jest znacznie bardziej uniwersalny, a w górach z pewnością sporo dzielniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale cenę mam podobną za tego speca, a scotta miałem już.W specu nie muszę kół zmieniać.A jak ten brain?Czytałem że nieźle to działa.

Generalnie katalogowo Spec stoi 22,500pln, co w nim jest takiego, że ma taką cenę? Oczywiście poza kołami i brainem.

Czyżby rama lepsza?

Edytowane przez zaako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale odnoszę wrażenie sam że nie wiesz na jaki rodzaj jazdy chcesz się zdecydować, nikt z nas za Ciebie tego nie zrobi. Nie ma super uniwersalnych rowerów, każdy obecnie produkowany rower z wysokiej półki (a taką rozważasz) jest projektowany do określonych celów. Ale OK, skoro jednak planujesz ściganie napiszę co ja bym wybrał dla siebie z myślą o ściganiu. Wziąłbym tańszego Sparka 900 RC Team, ponieważ jest cały w carbonie i za zaoszczędzone złotówki od razu bym złożył lekkie wyścigowe kółka. Być może, zależnie od finansów na obręczach z chińskiego carbonu od sprawdzonego dostawcy. Na nowe koła założył bym opony z roweru, a do Silvertonów kupił bym jakieś opony 2,4 z konkretnym bieżnikiem na górskie wyrypy. Tak uzbrojony w szersze opony 900 RC Team nie stanie się trailowcem, ale powinien na sporo pozwolić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę mieć taki, żeby był dobry na podjazdy i bez większych szaleństw na zjazdy.Nie planuję skakać.Ma być wygodny jak typowy full, ale znowu bez większej nadwagi.

Dlatego rozważam również zakup Speca.Spec waży 10,70kg.Amortyzacja dobra, przejrzysty kokpit, bez zbędnych linek.

Speca nie miałem, a bdb.opinie ma.Szukam tylko pewnych informacji jeśli chodzi o brain.

Wybiorę Scott 900 Team 2019r , albo właśnie Specialized Epic Expert 2018r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brain generalnie jest super, ale decyduje za Ciebie, kiedy zawieszenie jest zablokowane, a kiedy nie. Oczywiście w jakimś stopniu można to regulować. Nie masz jednak możliwości zablokowana/odblokowania zawieszenia w wybranym przez siebie momencie za pomocą manetki. 

Znajomy miał damper z Brainem i nie był zadowolony, nie działało to tak, jak w teorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...