Skocz do zawartości

[Gravel około 6000] Giant AnyRoad 2018 1(GE)


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Doszedłem do wniosku że czas na nowy rower, oraz że gravel w pełni spełni moje oczekiwania co do uniwersalności. W ten sposób stanął przede mną problem który konkretnie model wybrać, a jestem raczej laikiem jeżeli chodzi o sprzęt rowerowy.

Wyczytałem już że do rekreacyjnej jazdy (nie zamierzam się ścigać) wystarczy mi tiagra, natomiast nie znam szczegółów co do hamulców, ram i rozwiązań technologicznych stosowanych przez różnych producentów.

Wypatrzyłem tego Gianta który zarówno spełnia moje nieliczne kryteria jak i podoba mi się wizualnie, ale może są inne marki które dadzą mi więcej - albo to samo za mniej, albo więcej w podobnej cenie? Będę wdzięczny za sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PODOBNEJ lub mniejszej kwocie kwocie masz:

- Fuji Jari 1.7

- Specialized DIVERGE E5 Elite 

- Cube Nuroad 

- Marin AX1, Nicasio 2, Gestalt x10

- Merida Silex 300

- Trek Checkpoint ALR 4

 

Wszystkie w przeciwieństwie do Gianta maja sztywne osie co daje dużo lepszą sztywność roweru i jest konieczne wg. w gravelu. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, mataman napisał:

W PODOBNEJ lub mniejszej kwocie kwocie masz:

- Fuji Jari 1.7

- Specialized DIVERGE E5 Elite 

- Cube Nuroad 

- Marin AX1, Nicasio 2, Gestalt x10

- Merida Silex 300

- Trek Checkpoint ALR 4

 

Wszystkie w przeciwieństwie do Gianta maja sztywne osie co daje dużo lepszą sztywność roweru i jest konieczne wg. w gravelu. 

Dzięki wielkie za propozycje! Oraz za zwrócenie uwagi na QR ;) Przejrzałem wszystko i skłaniam się do nuroad'a, zwłaszcza że jest wersja z fabrycznie zamontowanymi błotnikami, oświetleniem i  bagażnikiem, do tego promo 15% :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pomiędzy 30 a 35 jest wg mnie znaczna różnica.

Co do roweru, który pokazałeś to on wygląda troche jak szosa ale pozycja jest dokładnie jak na góralu - wg mnie. Troche za bardzo.

Testowałem wiele i sam wybralem speca diverge - coś pomiędzy, z mini amortyzatorem pod kierownica, który ładnie wybiera upierdliwe wstrzasy i oszczedza nieco nadgarstki. Problem, że trochę się cenią i w cenie E5 za 8500 katalogowo masz mocno średnie koła i Shimano 105, gdzie łańcuch lata jak opętany na wybojach (ultegra ma model pod "przełaje" od niedawna - możliwe ze warto zmienić). Ja wybrałem ze względu na odpowiadającą mi geometrię. To jest dla mnie ważniejsze bo osprzęt i tak powymieniałem - troche to upierdliwe ale mam co chciałem.

Sztywna oś to podstawa. Czuc różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem już Anyroada.  Wiem,  że nie ma sztywnych osi i początkowo nawet się wahalem.  Ale przymierzalem się do roweru,  podpasował więc kupuję.  Czytałem też trochę na ten temat.  Jest to minus tego roweru,  ale da się bez tego żyć. Myślę,  że sztywna oś w moim przypadku  zrobilaby przede wszystkim różnicę przy zakładaniu koła w odpowiednie miejsce, bez konieczności regulowania zacisku.  

Pewnie część osób się z tym nie zgodzi i powie że sztywne osie to must have. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...