Skocz do zawartości
demaio

[do 2000zł] cross dla dziewczyny

Rekomendowane odpowiedzi

demaio
Napisano (edytowane)

Witam,

Chce kupic rower crossowy dla dziewczyny, glownie jazda po lekkim terenie (las, szuter) plus asfalt. Wersja damska, z armorem. Dziewczyna ma 161 cm wzrostu.
Sam posiadam Kands Maestro jeszcze z 2014r i ogolne jestem zadowolony. Dalem za niego wtedy 1500 PLN. Robiac regularne przeglady i serwis raz w roku rower jest ok. Myslalem wlasnie o Kandsie, bo maja w swojej ofercie wersje damska: Kands Maestro Lady 28" w podobnym budzecie. Ale rower tylko w dwoch rozmiarach ramy: 17 i 19 cali, pytanie czy rower z rama 17" nie bedzie mimo wszystko za duza na taki wzrost?
A moze macie jakies inne propozycje?

Edytowane przez demaio

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
remover
Napisano (edytowane)

 eries ma crossy damskie z ramą 17 i oni są krótsze od kands/lazaro.

Edytowane przez remover
  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
demaio

Faktycznie maja jeden rowerek w ofercie: ROWER ERIES EVEO CROSS LADY 2017.
Zaraz sprobuje cos wiecej sie o nim dowiedziec.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
remover
Napisano (edytowane)

Generalnie rama damska dla kobiety pozwala na zdecydowanie wiecej luzu w sensie wzrost/rama. No bo nie masz ramy żeby się uderzyć jajami, tak samo jak nie masz jaj. :D Do tego zwykłe  dochodzi mostek regulowany, ewentualnie kierownica z większym gięciem do tyli.Głównie żeby do pedałów sięgała przy minimalnej wysokości siodelka. Sądzę ze 17" eriesa da się dopasowac do 161.

 

upd. Eries cross lady ma ramy 16" i 18". Tym bardziej.

Edytowane przez remover

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
demaio

Niestety  ERIES EVEO CROSS LADY 2017 z rama 16" juz niedostepny w sprzedazy, a 18" pewnie bedzie za duzy. Akurat dziewczynie spodobal sie ten model jak jej pokazalem, faktycznie kolorystycznie ladniejszy od Kandsa/Lazaro.

Szukam dalej.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×