Skocz do zawartości
czupakabraa

[opony] Bontrager XR2 Comp 26 2.20

Rekomendowane odpowiedzi

czupakabraa

Witam,mam pewien problem wczoraj wracałem z boiska do domu i nie zauważyłem nic dziwnego a dzisiaj chcąc się przejechać zauważyłem że mam ''flaka'' na tylnej oponie...

Kolega jeździł na tym rowerze po boisku na którym były małe kawałeczki szkła jednakże nie zauważyłem na oponie żadnej dziury... być może przez to że robiłem to ''na szybko''

Opona to BONTRAGER XR2 Comp 26'' 2.20 

Czy jest możliwe to że opona się nie przebiła tylko jakoś ''magicznie'' zeszło powietrze?

Czy jest to opona z dętką?

Da się ją napompować kompresorem?

Z góry dzięki!

37629113_1589102231217469_8586769798103302144_n.jpg

37640870_1589102214550804_8582908377691062272_n.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Imar

No ludzie! Polecam zadzwonić do wróżbity Macieja.

To forum z każdym dniem schodzi na psy!

Nie pomyślałeś o tym że trzeba zdjąć oponę i sprawdzić dętkę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czupakabraa

No to pytam czy to jest dętkowa czy bezdętkowa.. jaki jest twój problem.Teraz mając taką informację to zrobie,zluzuj majty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Imar

A kto ma wiedzieć czy tak jest dętka jak nie Ty?

Sama wersja opony wskazuję na to że jest w niej dętka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czupakabraa
8 godzin temu, Imar napisał:

A kto ma wiedzieć czy tak jest dętka jak nie Ty?

Sama wersja opony wskazuję na to że jest w niej dętka.

A jaki rozmiar tej dętki jeśli opona 2.20?

np. ta będzie dobra? https://www.intersport.pl/detka-conti-mtb-26-pres-co0181631.html jest w rozmiarze 26 x 1.75 - 2.5 czy to znaczy ze ta dętka pasuje na opony od 1.75 do 2.5 tak?dobrze to rozumiem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Imar

Tak, będzie dobra. Conti ma zawszę ogromny przedział. Możesz poszukać innej dętki która będzie mieć 2.0-2.4 taką dętkę ma np. Bontrager. Dętka 2.0-2.4 będzie znacznie lepsza bo będzie idealnie po środku jeśli chodzi o Twoją oponę 2.2. I kwestia zaworu, najlepiej kup taki jak był wcześniej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
phoe

O ludzie masz kapcia i piszesz o tym na forum? Załataj dętkę i tyle, w miejscu dziury w dętce szukaj obcego elementu w oponie i go usuń!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Pabitto
      Przez Pabitto
      Zakupiłem do mojego Treka DS3 nowe opony. Wybór padł na Bontrager H2 Hard-Case Ultimate (700x38). Priorytetem było dobre wzmocnienie anty-przebiciowe oraz lekkie toczenie, więc ten model wydawałby się optymalnym wyborem.

      Pierwsze wrażenie z jazdy super, bo nigdy nie jeździłem na takich gładkich oponach. Martwi mnie jednak, że opony wyglądają na mocno zwichrowane. Opony mają bardzo mocne bicie (https://youtu.be/JmQPbSWLHNc). W czasie jazdy też czuć delikatne regularne wibracje, zgodne z prędkością obrotową kół. Mimo kilkukrotnego osadzania (również "na ludwiku") efekt się nie zmienia. Podobnie jest zarówno na przedniej jak i na tylnej oponie. Oddałem też cały rower do sklepu aby sprawdzili osadzenie opon oraz ewentualnie poprawili centrowanie obręczy - może ja sobie z tym nie radzę. Niestety bez zmian :-(

      Zastanawiam się czy to taka norma (standard technologiczny w produkcji)? Czy Waszym zdaniem to bicie jest niepokojące i powinienem próbować te opony reklamować, a może to cecha opon Bontragera? Na jakie inne opony warto zwrócić uwagę?
    • pablot
      Przez pablot
      Witam!
      Szukam koła tylnego w zastępstwie za Bontrager Mustang elite tlr 29. W ciągu tygodnia poszły mi dwie szprychy i postanowiłem wymienić koło bo naprawa i centrowanie za moment nie będą opłacalne. Rower użytkowany głównie po mieście i ścieżkach rowerowych szutrowych, okazjonalnie jakiś las i górki wjadą.
      Kolega polecił mi Shimano Deore WH-MT15 29" ale nie jest już dostępne w żadnym sklepie, natomiast w zamian jeden ze sklepów zaproponował mi Shimano WH-MT35 29".
      I tutaj pojawia się moje pytanie czy ktoś poleciłby coś w cenie około 300zł?
      Moja waga to 92kg więc lekki też nie jestem  Oczywiście zmiana mocowania z 6 śrub na centerlocka jak najbardziej wchodzi w grę.
      Rowerek to Trek X-Caliber 8 z 2016 roku
    • Malinowy
      Przez Malinowy
      Na sprzedaż NOWE siodełko Bontrager Montrose Comp
      - posiada 2 lata gwarancja
      - nowe
      cena: 200 PLN
      https://www.olx.pl/oferta/siodelko-bontrager-montrose-comp-138mm-nowe-CID767-IDtIJol.html



    • Malinowy
      Przez Malinowy
      Na sprzedaż NOWE koła z gwarancją 2-letnią Bontrager Mustang Elite TLR 29"
      - dostosowane do systemu bezdętkowego
      - bębenek stalowy
      - gwarancja 2 lata
      - NOWE
      - możliwa wysyłka
      cena: 750 PLN

      https://www.olx.pl/oferta/nowe-kola-bontrager-mustang-elite-tlr-29-142x12-110x15-boost-gwar-CID767-IDtJWAr.html



    • Cona78
      Przez Cona78
      Fabrycznie nowe, świetne i bardzo uniwersalne koła Bontrager Aeolus Pro 3 TLR.
      Profil D3 Dual Directional Design zmniejsza opór krawędzi czołowej opony i obręczy Włókno węglowe OCLV Pro to optymalnie dobrana masa, wytrzymałość i odporność Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe Dająca pewność powierzchnia hamowania zwiększa siłę hamowania, jednocześnie rozpraszając ciepło Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 35 mm (szerokość zewnętrzna 27 mm i wewnętrzna 19,5 mm) Szprychy DT Aerolite i nyple Alpina Piasty z szybkozamykaczem, piasta Bontrager z 24 punktami zaczepu i 3 zapadkami Zgodne z bębenkami piasty Shimano 10/11, SRAM 10/11 W zestawie taśma do obręczy, zawory TLR. Waga 1496g komplet. Bardzo polecam system bezdętkowy. Jeździ się jak na szytkach ale bez zabawy w klejenie, dziury same się uszczelniają, nie ma problemu strzelających dętek przy nagrzaniu obręczy od hamowania a w razie bardzo poważnej awarii zawsze można włożyć dętkę i normalnie dojechać do domu.  Oczywiście nie ma przymusu jazdy na TLR, można włożyć dętki i jeździć jak na klasycznych kołach.
      FAKTURA VAT 23%. Cena 4450zł (detaliczna ponad 6000zł). Polska dystrybucja i gwarancja, komplet dostępny od ręki.

       
      Każdy rower wygląda na nich rewelacyjnie.

×