Skocz do zawartości
Timoszkha

[rower do 8000] Focus raven evo 2017, czy warto

Rekomendowane odpowiedzi

Timoszkha
Napisano (edytowane)

Cześć! Stoję właśnie przed wyborem nowego roweru, poprzedni sprzęt, stary Kross bardzo dobrze służył przez kilka ostatnich lat, ale przyszedł czas na wymianę na lepszy sprzęt. Mam okazję kupić Focusa raven evo z 2017 roku za ok. 7000 zł. Czy w tej cenie, ew. max. do 8000 zł., znajdę sprzęt o lepszej specyfikacji (zastanawiam się jeszcze np. nad Specialized chisel 2x). Nie mam specjalnego ciśnienia na ramę karbonową, może być porządne alu. Rower ma służyć do wycieczek terenowych i kilku, kilkunastu amatorskich zawodów w sezonie, ale nie na jakimś wygorowanym poziomie. Z góry dzieki za odpowiedź.R

Specyfikacja Focusa: Rama: Karbonowa, RAVEN, carbon frame, PF30 BB, 142 mm dropouts, internal cable routing, PM 160 rear brake 

Widelec: RockShox Reba, blokada skoku, skok 100 mm, 15 mm QR

Stery: Zintegrowane
Suport: Zintegrowany
Mechanizm korbowy: SRAM GX-1200, PF30
Manetk: SRAM GX,
Przerzutka tylna: SRAM GX, 11-speed
Ilość biegów: 11
Kaseta: SRAM XG-1150, 10-42
Hamulce: Shimano Deore BR-M616, tarczowe, hydrauliczne
Tarcze hamulcowe: Przednia 180 mm/ tylna 160 mm
Klamki hamulcowe: Shimano Deore
Piasty: Concept EX, 142x12 / 15 mm thru axle
Oś przelotowa: 15x100 mm, 12x142 mm
Obręcze: Concept EX rim 622-21
Opony: Continental Race King 2,2 SL; 27,5"
Wspornik kierownicy: Concept Race
Kierownica: Concept Race, flat
Wspornik siodła: Concept CPX PLUS, 27.2x 394 mm
Siodło: Concept Ex. 

 

Specyfikacja Chisel:

RAMA: Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake

WIDELEC: RockShox Reba RL 29, Solo Air, 51mm offset, 15x110mm thru-axle (S: 90mm, M-XL: 100mm of travel)

PRZEDNIA PIASTA: Specialized Alloy 29, 25mm internal width, 24h

TYLNA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h

SZPRYCHY: Stainless, 14g

OBRĘCZE: Specialized Alloy 29, 25mm internal width

DĘTKI: Standard, Presta valve

PRZEDNIA OPONA: Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"

TYLNA OPONA: Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1"

MECHANIZM KORBOWY: Race Face Aeffect

WIEŃCE: 26/36T

SUPORT:   Race Face Threaded BSA

MANETKI: Shimano SLX, 11-speed

PRZEDNIA PRZERZUTKA: Shimano SLX, down swing, 2x11

TYLNA PRZERZUTKA: Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 11-speed

KASETA: Shimano SLX, 11-speed, 11-42t

ŁAŃCUCH: KMC X11, 11-speed w/ Missing Link™

PRZEDNI HAMULEC: Shimano MT500 Deore, hydraulic disc, 180/160mm rotor

TYLNY HAMULEC: Shimano MT500 Deore, hydraulic disc, 160mm rotor

KIEROWNICA: Specialized Mini-rise, 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm width, 31.8mm clamp

CHWYTY KIEROWNICY: Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness

MOSTEK: Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise

SIODŁO: Body Geometry Phenom Comp, Adaptive Edge design, Hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA: Specialized, alloy, single bolt, 27.2mm

ZACISK SZTYCY: Specialized Alloy 30.8mm

PEDAŁY: Specialized Platform, 9/16" spindle

Edytowane przez Timoszkha

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×