Skocz do zawartości
micmar13

[do1500] rower do jazdy po lesie, polach i asfalcie

Rekomendowane odpowiedzi

micmar13

Witam,

Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o wybór i zakup roweru.

Mam 185 cm i ok 105 kg, szukam roweru do jazdy po starych drogach asfaltowych, ubitych leśnych i polnych i odcinkach nieubitych piaszczystych drogach (np. dojazd do jeziora).

Chciałbym na taki rower przeznaczyć do 1500 zł z tego co czytałem po różnych forach najlepszy byłby chyba jakiś trekkingowy ale ja się nie znam więc proszę o pomoc. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
WaGiant

Do takiej jazdy najlepszy będzie rower crossowy ( z pominięciem odcinków piaszczystych ) . Czyli podobny do trekinga ,  też na kołach 28" ale bez błotników , bagażnika itp .  Na piachy dużo lepszy będzie rower na szerokich oponach czyli MTB . Było ostatnio kilka tematów dotyczących MTB i crossów za ok 1500 zł . Poczytaj . Nic nowego nikt nie wymyśli , a wybór sensownych ( nowych ) rowerów jest niewielki . Gdybyś chciał wydać 2-2,5 tyś więcej przyzwoitego sprzętu by się znalazło .

Edytowane przez WaGiant

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• zkompasempl
      Przez zkompasempl
      KOMPAS WIKINGÓW- IMPREZA NA ORIENTACJĘ, SZWECJA 2020

rowerem: 26-28 marca 2020

pieszo: 16-18 kwietnia 2020

Na początku wiosny 2020 gdyński klub InO „Z Kompasem” zaprasza wszystkich aktywnych na pieszą i rowerową imprezę na orientację pt. „Kompas Wikingów”.