Skocz do zawartości

[1000zł] Używany rower, asfalt/szuter


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukam roweru za kwotę około 1000zł, może być używany lub nowy... W tym temacie jestem zielony, więc proszę was o pomoc. Mam 183cm wzrostu i 80kg. Głownie asfalt, ale drogi szutrowe czasami też, więc nie chce typowo na "asfalt". Jestem z Podkarpacia więc używane tylko z tych okolic.

Znalazłem kilka ofert:

https://www.olx.pl/oferta/rower-trek-series-4-4400-CID767-IDoOa7M.html

https://www.olx.pl/oferta/markowy-rower-sd-rama-alu-kola-26-shimano-amortyzator-tanio-CID767-IDtj6UT.html

https://www.olx.pl/oferta/rower-kross-nowy-CID767-IDtChzR.html

Za nowy mogę zapłacić Max 1200zł, używany chciałbym kupić do 1000zł

Co wybrać? Może ktoś ma lepszą propozycje..

Z góry dziękuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sthEn napisał:

Chodzi o rower typu cross, a nie marki Kross.

Chodzi o rower tego typu: https://allegro.pl/2018-mocny-cross-lazaro-integral-v2-men-acera-19-i7227203730.html

Miałem, jeździłem, polecam :)

Za 1200 zł kupi niezajechaną używkę w bardzo dobrym stanie ( polecam Allegro przeglądnąć ) na osprzęcie 2-3 klasy wyżej, o amortyzatorze nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, killqio napisał:

Mógłbyś coś doradzić w wyborze? Jestem z okolic Ropczyc (Podkarpacie) Wiec najlepiej podkarpackie/ewentualnie małopolskie bo chciałbym rower odebrać osobiście..

Przeglądaj ogłoszenia. Ja sam kupiłem 3 miesiące temu Lazaro za 1400 zł, potem trafiła mi się używka na Rock Shox i Deore i powiem Ci, że ten używany płynie a nie jeździ. Na szczęście kuzyn odkupił ode mnie Lazaro ;) 

W Rzeszowie, Krośnie, Jaśle, Gorlicach, Sączu mnóstwo używek widziałem od ludzi w bardzo dobrym stanie i w zakresie cenowym jaki wyznaczyłeś. Szukaj na OLX/Allegro i wklejaj tu co znajdziesz to Ci ludzie pomogą ( handlarzy rowery omijałbym bo mało ich jest solidnych, a ludzie sprzedają używane naprawdę w dobrym stanie )