Skocz do zawartości
kokosnh

[przerzutka tylna] zakup nowej, 9 biegów

Rekomendowane odpowiedzi

kokosnh

Dobry wieczór 

Mam krossa A6 na tarczach z 2011 (napęd prawie oryginalny, jedynie łańcuch nowy) 
Tylna przerzutka (Shimano Deore SLX RD-M662) nadaje się do wymiany (nie da się jej ustawić, nie dociąga do końca kasety), w sieci znalazłem 2 co by niby pasowały,
SHIMANO Deore XT RD-M771 
SHIMANO Deore XT RD-M772

ale że się na tym nie znam, pytanie czy będzie pasować [kaseta to Shimano Deore CS-HG61 12-36 9 biegów ]
która lepsza ?
czy GS/ SGS ? 
(szukam czegoś "twardego", bo ten SLX mi już po 3 latach zaczął się sypać)
łańcuch już kupiony nowy [connex 9sX] bo stary zardzewiał (wizyty na myjniach bezdotykowych :wallbash:teraz będę ściągać )... być może zębatki do korby też będę musiał kupić, bo największa rdzewieje  :sweat: 
 
pozdrawiam 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

Najpierw to sprawdź czy czasem hak przerzutki nie jest wygięty. GS czy SGS to zależy od wymaganej pojemności całego napędu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MMMAAACCC7

klik nic lepszego nie znajdziesz :)

 nowe nie będzie tak trwałe jak stare, wiem co mówię, bo mam taką założoną i tylko ona mnie trzyma przed 1x11 i 29" :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Biesz766

Mam w używanym 7 letnim rowerze 772 i to jak jest płynna zadziwia. Kosztuje ok. 230 zł ale warto. Szkoda na starego trupa z linku wyżej wydawać 150 zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kokosnh
30 minut temu, Dokumosa napisał:

Najpierw to sprawdź czy czasem hak przerzutki nie jest wygięty. GS czy SGS to zależy od wymaganej pojemności całego napędu. 

ok, sprawdzę po pracy jutro, bo nie mam roweru przy sobie, porobię też zdjęcia zębatek, haka i przerzutki (wy pewnie powiecie lepiej, czy coś jest wygięte, zepsute, niż ja).
Co do pojemności, to korba [44-32-22] i kaseta [12-36] oryginalne, łańcuch nowy connex 9sX [114](jeszcze nie założony), tyle wiem, co będzie lepsze: GS, czy SGS, nie mam pojęcia.

Zakup raczej nowy, raczej z normalnego sklepu (unikam olx). 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
SoloTM

Sgs.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kokosnh

ps. Rower stoi już półtorej roku, przez problemy z przerzutką i dętkami... więc jest trochę w opłakanym stanie, nie mam miejsca i czasu się nim zająć... 

45 minut temu, Dokumosa napisał:

Najpierw to sprawdź czy czasem hak przerzutki nie jest wygięty.

Motyw jest taki, że jak odczepiłem linkę, to przerzutka dociągała do 7 biegu, ale jak palcem popchnąłem do końca, to poprawnie do 9 się ustawiła, więc hak raczej w porządku, no ale i tak sprawdzę i zrobię zdjęcia. (prawdopodobnie sprężyna poszła, ale nie będę jej ratować, jak jedna poszła to pójdzie i druga... )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MMMAAACCC7
19 godzin temu, Biesz766 napisał:

Mam w używanym 7 letnim rowerze 772 i to jak jest płynna zadziwia. Kosztuje ok. 230 zł ale warto. Szkoda na starego trupa z linku wyżej wydawać 150 zł.

Ale Ty tak serio, czy ktoś Ci się na konto włamał? 
Po pierwsze xt w wersji 9spd są niesamowicie marudne, wręcz nie wybaczają zużytego napędu, zamula toto strasznie (wiem, miałem, wy***łem...)

Na takiej przerzutce sam osobiście jeżdżę od małych 5 lat i nie dzieje się z nią absolutnie nic, więc jeśli nie masz doświadczeń co do użytkowania XTR  (o wersji rapidrise nie wspominając), to proszę, zamilknij, gdyż mało wiesz o tej przerzutce..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Biesz766

Tak, ja tak serio, muzeum za 150 zł proponujesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kokosnh
Napisano (edytowane)

Galeria tu

 

20180625_172814.jpg

20180625_172821.jpg

20180625_172835.jpg

20180625_172856.jpg

20180625_172932.jpg

20180625_172938.jpg

20180625_172945.jpg

20180625_173000.jpg

20180625_173054.jpg

20180625_173117.jpg

20180625_173129.jpg

jak mocniej przycisnę podczas startu, to potrafi mi przeskoczyć o jedno ogniwo, ale być może to wina spinki... 
Nie wiem czemu tu jest na 9 biegu, normalnie nie wchodzi na niego... 

hak wydaję mi się prosty, ale tarcze korby wydają się już zużyte... (no ale to wy już ocenicie) 

Edytowane przez kokosnh

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×