Skocz do zawartości

[linki] który zestaw linek z pancerzami wybrać


oalan1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę wymienić linkę i pancerz z tylnej przerzutki. Znalazłem coś takiego:

https://www.centrumrowerowe.pl/zestaw-linek-i-pancerzy-przerzutkowych-shimano-pd2342/?v_Id=57995

I nie wiem czy to też pasuje do mtb czy tylko do szosy, nie mogę znaleźć na centrumrowerowym takiego zestawu dla mtb, a zależy mi, żeby kupić w tym sklepie.

Potrzebuję również czegoś do wypychania tłoczków przy odpowietrzaniu hamulców, gdzie mogę to znaleźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, oalan1 napisał:

Potrzebuję również czegoś do wypychania tłoczków

Chyba wpychania... najlepiej służą do tego palce :) Pewnie chodzi Ci o blokadę tłoczków. Spytaj gdzieś w serwisie czy nie mają. Gdybyś kupował hamulce to miałbyś w zestawie.

Daj sobie spokój z takimi zestawami, nie warto. Lepiej kupić dobre pancerze i dobre linki oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam pancerz Jagwire LEX-SL do tego dobra nierdzewna szlifowana inka i będziesz pan zadowolony ...
Możesz pokusić się o kupno całego zestawu od Jagwire ...

https://www.centrumrowerowe.pl/zestaw-przerzutkowy-jagwire-universal-sport-pd9457/?v_Id=37990

Linka przerzutowa w MTB i szosie to to samo ... Różnica jest w linkach hamulcowych, tam mają różne zakończenie przy klamce.
Co do samego "okablowania" nic tak nie wydłuża okresu bezobsługowego użytkowania jak pełny pancerz od manetki do przerzutki i od klamki do hamulca.

Pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na 95% zarypany na beton ostatni odcinek pancerza. Jest jeszcze bardzo male prawdopodobieństwo zatartej przerzutki.
Pancerz można chwilowo podleczyć ale to takie druciarstwo.
Okablowanie roweru trzeba traktować jak olej w samochodzie to się okresowo wymienia. 
Sposób na "long life" to pełen pancerz.
W rowerze caołorocznym okablowanie klasyczne musiałem wymieniać co sezon. Pełen pancerz pozwala wydłużyc ten okres nawet do ponad 2 sezonów.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź cokolwiek o grubości tarczy ( jak odpowietrzasz z założonymi klockami) lub o grubości tarczy + para klocków.
Blokady / rozpychacze   to nie są jakieś magiczne urządzenia. Rozpychać można dużym płaskim śrubokrętem.
Z mojego doświadczenia nie jest to element niezbędnie potrzebny.

Pozdrawiam    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, oalan1 napisał:

Właśnie jest biały i szary, a najchętniej bym wziął czarny. A wiesz może gdzie mogę załatwić sobie tą blokadę na tłoczki? Potrzebne przy odpowietrzaniu.

Szukaj pod nazwą "Dystanser klocków hamulcowych", tylko że koszt przesyłki może być wyższy niż sam zakup. Lepiej coś samemu wystrugać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...