Skocz do zawartości
Pawlos88

[amortyzator] 832 FIT RLC 2012 - problem z regulacją wolnej kompresji

Rekomendowane odpowiedzi

Pawlos88
Napisano (edytowane)

Cześć, mam problem z moim amortyzatorem - 832 FiT RLC z 2012. 

Pojawiło się zapocenie, w okół regulacji kompresji po ostatniej jeździe, wytarłem, zrobiło dziś niecałe 90 km i znów były ślady oleju. 

Ponadto zauważyłem, że jest problem z regulacją wolnej kompresji - mianowicie nie można jej przestawić 

Ostatecznie po użyciu sporej siły można przestawić o jakieś 2 kliknięcia. Więcej za bardzo się nie da, a nawet jeśli to powoduje to zablokowanie wajchy od szybkiej kompresji. 

Miał ktoś podobny przypadek? 

 

Edytowane przez Pawlos88

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kowal1986

Trzeba rozebrać i zdiagnozować co się stało. Jeżeli nie robiłeś tego nigdy i nie chcesz się uczyć na błędach to oddaj do jakiegoś renomowanego serwisu amortyzacji.

Chciałem wrzucić Ci tu linka z instrukcjami serwisowymi Foxa dla amorków przed 2013, ale niestety strona nie działa. Możliwe, że Fox usnunął to archiwum - szkoda, bo było tam wszystko jak rozebrać każdy amor.

http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • qwell23
      Przez qwell23
      Czołem,
      przymierzam się do pierwszego w życiu full'a z przeznaczeniem do XCM / XCS
      oczywiście czym się dłużej szuka tym ciężej na cokolwiek się zdecydować
      podpowiedzcie proszę jakie są Wasze doświadczenia z systemem Brain opartym na FOX/Specialized remote Mini Brain, AUTOSAG, Brain Fade adjust I-Valve, 205x53mm
      znalazłem używany rower, podobno z małym przebiegiem, wiem, że autoryzowany serwis liczy sobie krocie za serwis dampera,
      ale znalazłem też parę wpisów z możliwością podmiany, chociaż nie mam też pewności, że w praktyce jest to dobre rozwiązanie.
      Będę wdzięczny za pomoc
       
    • Bleidd
      Przez Bleidd
      Witam, 
      W tej chwili posiadam damper fox triad 100mm. Ostatnio mi się popsuł, wiec stwierdziłem że kupię nowy. 
      Mój budżet to 500 zł.
      Jakby się dało, chciałbym kupić damper z trochę większym skokiem. 
    • TokioMTB
      Przez TokioMTB
      Witam, kupię używany rower full suspension 29er.  Budżet 5000.
    • sliwa_
      Przez sliwa_
      Witam na dniach będe robił serwis mojego dampera i jaki olej do niego wybrac bo kompletnie jestem zielony w tym? 
      Z góry dzięki
    • skwarek2
      Przez skwarek2
      Sprzedam swojego fulla (130/130mm) ze stajni Canyon, model Spectral na kołach 29 cali. Rama to rozmiar L od 180 cm w górę.
      Osprzęt to pełne XT w kombinacji 2x10, amortyzacja FOX, lekkie i mocne koła na sztywnych osiach - DT Swiss X1900 (przód)/M1700 (tył), opony Schwalbe Nobby Nic. W takim rowerze nie może brakować sztycy regulowanej z kierownicy - Rock Shock Reverb 125mm.
      Możliwa przymiarka w Trójmieście.
      Rower zadbany, mało jeżdżony, serwisowany w razie potrzeby, zaliczył jeden maraton i wypad na Rychleby. Rama posiada małą wgniotkę na dolnej rurze, bez wpływu na jazdę, czy bezpieczeństwo - wszystko widać na zdjęciu.
      Rower bardzo dobrze idzie w górę, a w dół spokojnie daje radę na wymagających trasach. Sprzedaj z powodu braku czasu na jazdę.
      Możliwość wysyłki kurierem (za free) po przedpłacie na konto.
      W razie pytań proszę pisać maila lub dzwonić pod nr 884 000 443
      Rower po świeżym przeglądzie napędu, suportu i amortyzacji - wszystko w 100% sprawne, posiadam paragon.
      Cena: 6499zł 
      Zdjęcia na Allegro: https://allegro.pl/canyon-spectral-29er-roz-l-full-29-fox-enduro-xt-i7418145591.html
×