Skocz do zawartości
Pawlos88

[amortyzator] 832 FIT RLC 2012 - problem z regulacją wolnej kompresji

Rekomendowane odpowiedzi

Pawlos88
Napisano (edytowane)

Cześć, mam problem z moim amortyzatorem - 832 FiT RLC z 2012. 

Pojawiło się zapocenie, w okół regulacji kompresji po ostatniej jeździe, wytarłem, zrobiło dziś niecałe 90 km i znów były ślady oleju. 

Ponadto zauważyłem, że jest problem z regulacją wolnej kompresji - mianowicie nie można jej przestawić 

Ostatecznie po użyciu sporej siły można przestawić o jakieś 2 kliknięcia. Więcej za bardzo się nie da, a nawet jeśli to powoduje to zablokowanie wajchy od szybkiej kompresji. 

Miał ktoś podobny przypadek? 

 

Edytowane przez Pawlos88

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kowal1986

Trzeba rozebrać i zdiagnozować co się stało. Jeżeli nie robiłeś tego nigdy i nie chcesz się uczyć na błędach to oddaj do jakiegoś renomowanego serwisu amortyzacji.

Chciałem wrzucić Ci tu linka z instrukcjami serwisowymi Foxa dla amorków przed 2013, ale niestety strona nie działa. Możliwe, że Fox usnunął to archiwum - szkoda, bo było tam wszystko jak rozebrać każdy amor.

http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Abdullah
      Przez Abdullah
      Szukam widelca pod koło 26, może być też 27,5  wymagana sztywna oś 15 lub 20 i skok powyżej 130 milimetrów.
      Rura sterowa tapered lub 1 1\8, mile widziane golenie grubsze niż 32.
    • Kruczek_
      Przez Kruczek_
      jaki amortyzator wybrac do ramy specialized stumpjumper 2011 elite? Nie wiem jaki wybrac, poniewaz ma on inne mocowanie do tylnego wahacza. Prosze o porady. (NIE CHCE Z BRAINEM)

      teraz jest zalozony specialized/fox brain.
    • kondzi28
      Przez kondzi28
      Będzie przeznaczona do hard jazdy(kilku metrowe hopy,mtb stunt(wiem że stunt nie istnieje)).Już złamałem 1 rame i rozwaliłem 1 amora xd.Jak już rama do 2 tyś to fajnie gdyby max długość dampera wynosiła 241mm(fox :))
    • kondzi28
      Przez kondzi28
      Kiedy lekko wybije się od ziemi amortyzator wydaje jakby metaliczny dźwięk,proszę o pomoc.Rozkręcenie nie wchodzi w gre,do serwisu mam 30 km także w konieczności podjade.Czy to może zepsuć mi amortyzator?Rower to wheeler protron xt-40,dokładnej nazwy amora nie mam ale jest to firma FUEGO(przynajmniej tak pisze na amortyzatorze).PS:wcześniej wogóle się nie uginał więc spryskałem go brunox deo i przez 3 miesiące nic się nie działo,a od 2 dni masakra,najbradzie boje się że się zepsuje a ja dopiero za 2 tygodnie dam rade podjechać do serwisu.Jeżeli jeszcze raz spryskam go brunoxem to coś da?
      Ogólnie stuka kiedy wraca do "zwykłej formy".
    • lakazs
      Przez lakazs
      Siema, oddałem do serwisu amor ale okazało się że jeździłem na puszcze śmierci i muszę kupić nowy, do tego muszę wymienić śruby.
       
      Potrzebuję pomocy w namierzeniu używanego najlepiej dampera w którym brakuje tylko serwisu i namiaru gdzie kupię śrubki, później podam zdjęcia jak będe w domu, a teraz to co jest napisane na damperze i śrubkach
       
      dwie długie śruby, na nich jest napisane: 85 in/lbs  torque   serwisant mówił że to śruby od treka, jakieś specjalistyczne
       
      cztery krótkie śruby na których jest napis 125-200 in/lbs torque
       
      Damper Fox float RP23 (propedal)
       
      w dolnej części jest ciężko widoczne: NOK FOX RACING SHOX   036-02-020            Y  26.92     33.93      2.5      5.8    12  i leci od nowa
       
       
      i ewentualnie jak zmierzyć skok dampera? aby kupić dobry? damper jest rozebrany na części aktualnie
×