Skocz do zawartości
WyjatkowyMaruda

[rower] Verenti Technique Claris 56 cm praktycznie nowy

Rekomendowane odpowiedzi

WyjatkowyMaruda
Napisano (edytowane)

Rower prawie nowy z przebiegiem poniżej 200 km, kupiony 3 tygodnie temu w Wiggle (oczywiście mam papiery). Obecnie już niedostępny w sklepach. Jest niezłą alternatywą dla popularnego Tribana 500 mając osprzęt Claris w najnowszym wydaniu (pancerze pod owijką) zamiast Microshifta. Sprzedaję, bo mogąc mieć jeden rower zdecydowałem się ostatecznie na heretycką szosę z prostą kierownicą.
--

1600 zł do drobnej  negocjacji

--

Zdjęcia: https://www.olx.pl/oferta/praktycznie-nowa-szosa-verenti-technique-56-cm-claris-widelec-carbon-CID767-IDw0HCD.html

Zdjęcia producenta- lepiej oddają kolory ramy: http://www.wiggle.co.uk/verenti-technique-claris-2017-road-bike-1/

--
Rama aluminiowa z carbonowym widelcem. Geometria raczej klasyczna. Wymiary:
podsiodłowa CT- 560 mm
podsiodłowa CC- 500 mm
górna efektywnie- 555 mm
baza kół- 997 mm
główka- 177 mm
kąt główki- 73
kąt podsiodłówki- 73,5
chainstay- 410 mm
bottom bracket drop- 67 mm
reach- 386 mm
stack- 572 mm
Producent sugeruje ten rozmiar na wzrost 177-189 cm i nogę 78-86 cm. Przy moich 179 cm wzrostu i nodze 84 cm rama jest ok, dla niższych raczej będzie za duża.
--
Osprzęt:
klamkomanetki Claris z prowadzeniem linki pod owijką
przerzutka przednia Claris
korby Prowheel 175 mm tarcze 50T i 34T
pedały zwykłe platform VP coś tam
łańcuch-HG40
przerzutka tylna Claris
kaseta Sunrace 11T-28T
hamulce Tektro R317
kierownica 420 mm z korkową owijką
mostek 100 mm
piasty Joytech
obręcze Alex R500
opony Vittoria Zaffiro 700x28C
--
Wszystko sprawne i gotowe do jazdy. Jedyną wadą jest nieidealnie zamontowany jeden z punktów do montażu koszyka na bidon na rurze podsiodłowej, co powoduje, że wystaje on trochę bardziej (mnije niż 1 cm) na jedną stronę ramy. Jest to problem jedynie estetyczny, nie wpływa na funkcjonalność, ponadto przy koszyku z drutu można to łatwo skorygować.
W komplecie wszystko co było w pudle, czyli jakieś klucze, odblaski i inne drobiazgi.
--
Rower można zobaczyć w Warszawie (Stare Włochy).

Edytowane przez WyjatkowyMaruda

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Colonel

Wysyłka możliwa ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Focus Izalco Donna w rozmiarze XS
      Mam na sprzedaż przepiękną damską szosę
      stack reach head angle  
      xs 545 mm 376 mm 71 °

      Zapewniam, że na żywo wygląda jeszcze lepiej, zdjęcia tego nie oddaja... a te fioletowe detale...  
      Na ramie nie ma żadnej ryski
      Jest świetnie wyposażony
      Pełna grupa shimano ultegra 6700
      Koła Mavic Ksyrium equipe s
      siodełko specialized Ruby Gel Body Geometry

      Polecam !
      cena 4999

    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Cube Litening Super HPC Race 2015
      Tak w skrócie...
      Wyścigowa szosa ( rozmiar 56 ) na pełnej grupie ultegra 6800 kołach fulcrum racing 44 Aero.
      Na pokładzie karbonowa kierownica 40 cm i karbonowa sztyca + siodło Selle Italia Flite

      waga 7,3 kg !!!
      cena nowego 10999 zł !!!
      przebieg 500 km !!!
      ogólnie jak nowa !!!

      a jak ktoś lubi poczytać:

      Litening Super HPC Race jest bezkompromisową maszyną, która jest gotowa na każdy wyścig lub wymagający trening. Kombinacja zaawansowanej technologicznie ramy oraz najwyższej klasy osprzętu Shimano Ultegra w rezultacie daje rower o bardzo dobrych parametrach na szybkie jak i długie treningi oraz zawody. Jeździ tak szybko jak wygląda !

      RAMA Super HPC Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing
      KOLOR carbon´n´green
      ROZMIAR 56 cm semisloping
      WIDELEC CUBE CSL EVO full Carbon, Tapered
      STERY CUBE I-t integrated, top 1 1/8", bottom 1 1/2"
      MOSTEK Syntace F109
      KIEROWNICA CUBE Wing Race Bar Carbon
      PRZERZUTKA TYŁ Shimano Ultegra RD-6800SS, 11-Speed
      PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Ultegra FD-6800BL, 34.9mm Clamp
      MECHANIZM KORBOWY Shimano Ultegra FC-6800, Hollowtech II, 50x34T 172,5mm (56/58/60cm), PressFit SM-BB71-41
      KASETA Shimano Ultegra CS-6800, 11-28
      ŁAŃCUCH Shimano Ultegra CN-6800
      KOŁA Fulcrum Racing 44 Aero
      OPONY Continental Gatorskin 25x622
      SIODŁO Selle Italia Flite MG
      SZTYCA CUBE Performance Motion Post Carbon, 27.2mm
      ZACISK SZTYCY RFR 31.8mm
      WAGA 7,3 kg
      cena 6666 zł

    • Mike_sti
      Przez Mike_sti
      Cube axial race 2016 size xs
      rozmiar ramy 50, 
      górna rura 517 mm 
      powinno pasować na osobę 155-165 cm wzrostu
      Świetna damska szosa w bardzo ładnym malowaniu. Utrzymana w świetnym stanie technicznym i wizualnym. 
      Osprzęt to pełna grupa shimano 105 5800 2x11
      Koła znane wszystkim Mavic aksium Elite z oponami 28c
      Wszystko w specyfikacji fabrycznej z kierownica cube 40 cm lub zamiana na specialized expert 38 cm.
      Gotowa do jazdy bez żadnego wkładu finansowego. Polecam
      cena 3300
       

    • dovectra
      Przez dovectra
      Cześć
      Kupię piastę do szosy w znośnym stanie i cenie.
      130 mm/ oś qr
      pod 32 szprychy i 9 rzędową kasetę.
      Pozdro
    • porywacz_zwlok
      Przez porywacz_zwlok
      Witajcie. Po dwóch dekadach przerwy od miesiąca zarażony jestem pedałowaniem i nie wiem jaki powinien być mój następny krok. Jakieś plany mam, ale bez sugestii zakładam ten wątek, bym mógł posłuchać mądrzejszych od siebie ludzi. Może moje plany są złe w założeniach, więc trzeba będzie dzięki wam je zmienić.
      Sprawa wygląda następująco, otóż mieszkam przy puszczy zielonce i większość pokonywanych tras jest związanych z moją małżonką. Kupiłem MTB'ka, który szaleństwem jakości nie jest ale też nie można go zakwalifikować do najniższej półki. Żona ma rower crossowy damski author'a i jest bardzo zadowolona. Celem żony jest oczywiście praca nad ciałem i nasze wycieczki miały być spokojną turystyką. Troszkę podkręcam nasze wypady, ale tutaj czuję niedosyt i tutaj się zaczyna właściwa część rozmyślań. Śmigamy kilka razy w tygodniu po 15 - 30km po leśnych duktach, ale treścią tego wątku są jednorazowe w tygodniu, ciężkie wypady bez żony. Jednym z rozważanych ale najmniej pasujących mi kierunków jest wymiana MTB'ka na coś naprawdę mocarnego i rzucanie się na naprawdę ciężki teren z jazdą. Ale bardziej chyba wolę zmieniający się świat i mimo wszystko turystyka mnie kręci. Pozostają jeszcze dwa rozwiązania i może znając troszkę moje potrzeby coś mi podpowiecie. Celem tych wyjazdów będzie setka lub więcej a rozwiązania widzę następujące. Spieniężam MTB i kupuję gravela. Będzie i po lesie z żoną i do śmigania na asfalcie. Ale czy taki gravel po leśnych duktach ze średnią 17km/h mnie nie zamęczy sprzętowo? A może do takich jednorazowych w tygodniu wypadów kupić tanią szosę jako drugi rower? Tego rozwiązania też nie jestem pewien, bo wielkopolska jest pełna dziur i dróg rowerowych z kostki brukowej. A może kupić taniego gravela jako drugi rower?
      Oczywiście słowo tanie, nie znaczy zły.
      Sam nie wiem. Nie latałem nigdy na szosie, ale to chyba nie jest problem opanować ten sprzęt.
      Zapraszam do pomocy lub co lepsze do dyskusji, bo kasę zacząłem już odkładać.
      edit: oczywiście idealnie jest mieć kilka drogich rowerów, ale moim głównym celem finansowania jest ognisko domowe, więc i odkładane pieniądze muszę w przemyślany sposób wydać
×