Skocz do zawartości

mialek71

Rekomendowane odpowiedzi

Podzielcie się Waszymi opiniami o serwisach rowerowych w Gorzowie. Aktualnie większość sklepów rowerowych podaje na stronach www , że prowadzą także serwisy. Opiszcie Wasze opinie na temat tych serwisów. Czy są rzetelni. Czy nie traktują protekcjonalnie właścicieli mniej markowych rowerów. Może to moje kompleksy, ale mam wrażenie , że do firmy takiej jak Piasecki, nie wypada iść z rowerem tańszym niż 8k pln. 

Kiedyś trafiłem na mały zakład na tyłach Orlenu/AutoPortu Krokodyl. Firma nazywała się bodajże Szczepanek Rowery. Była to moja pierwsza i jedyna wizyta u mechanika rowerowego. I byłem zachwycony co gość zrobił z moim rowerem. Niestety, gdy jakiś czas później wybrałem się do tego zakładu z drugim rowerkiem, okazało się , że placówka już nie istnieje. Przez jakiś czas widniała w internecie jego szczątkowa strona, ale żadnej informacji o przenosinach w inne miejsce. Prawdopodobnie zawiesił działalność. A szkoda. Najwidoczniej trudno z takiego biznesu wyżyć. Większość Polaków woli sama majstrować przy rowerze , niż wydać 100 zł na fachowca. 

W Kłodawie widziałem baner reklamowy serwisu rowerowego. Wygląda , że ktoś otworzył interes na bazie ogrodu i blaszanego garażu. Z boku nie wygląda to profesjonalnie, ale może gość ma złote rączki. Macie jakie opinie na temat usług tego mechanika ?

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i opinie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Podobna zawartość

    • Przez Unbroken_reed
      Nie jest to w żaden sposób sponsorowana reklama. 
      Ciężko podliczyć ile razy usłyszałem pytanie: a czym odrdzewić łańcuch? I moim zdaniem odrdzewiacze wszelkiego pokroju (Dragon itp.) wpływają niekorzystnie na trwałość metali z których wykonane są łańcuchy. Jeśli już koniecznie potrzebujemy "rozruszać" przerzutkę/łańcuch to proponuję skorzystać z HHS 5000 marki Würth. Oczywiście jest to ściśle partacka metoda i w takich kategoriach proszę ją rozpatrywać
    • Przez zlotym
      Witam przychodzę z zapytaniem o zmianę skoku w amortyzatorze Sr suntour epicon lod. Z tego co się orientuje jest to właśnie taka wersja z 2008 roku. Aktualnie jest 120mm jednak chciałbym go obniżyć do możliwie jaknajmniejszej wartości, (chciałbym 80, ale z tego co widzę na stronach producenta to możliwe jest jedynie 100mm które i tak mnie zadowoli. A więc jak dokładnie to zrobić? Czy musze dokupować jakieś tokeny czy tylko je wyciągnać/zmienić ich położenie. Przy okazji tej operacji chciałbym go przeserwisować, jest już ostro przetarty ale nie przeszkadza mi to, dalej działa dobrze i do jazdy po streecie i parkach mi wystarczy. Uszczelki wymieniałem w serwisie rok temu i są w dobrym stanie więc jedynie chciałbym porady czym i jak dokladnie najlepiej go zalać.
    • Przez Unbroken_reed
      Cześć, dzielę się z Tobą całą* wiedzą dotyczącą sprzęgiełek Shimano.
      Ich historia, zasada działania, oraz sposób odbudowy dały podstawę do stworzenia treściwego materiału.
      Zapraszam do oglądania :)

      *z pewnością nie wszystko udało mi się zawrzeć w filmie, ponieważ nie chciałem żeby znacznie przekroczył pół godziny. W razie pytań służę pomocą!

    • Przez Enadxx
      Posiadam nowy amortyzator: Recon Silver RL (FS-RCNS-RL-D1).
      Prosto po wyjęciu z pudełka i napompowaniu,  amortyzator po wciśnięciu zapadał się i nie ma siły wrócić to stanu gotowości. Musiałem go ręką wyciągnąć z goleni.
      Dzięki wskazówkom pomocnych ludzi z innego forum (pozdrawiam @Accent_Szaj  ) Wziąłem się za serwis 0:
      -rozdzieliłem golenie (w goleniach wręcz pustynia, może kropelka wyleciała)
      -wyczyściłem 
      -rozebrałem sprężynę powietrzną i ponownie ją złozyłem nakladajac sram butter na uszczelki i wlewając olej rock shox wg. manuala sram
      -nasaczyłem gąbki
      -posmarowałem uszczelki kurzowe sram butter 
      -złożyłem wszystko do kupy i wlałem olej rock shox w dolne golenie (więcej niż instrukcja przewiduje ok 10-12 ml na golen)
      * tłumika nie ruszałem
      ** blokada skoku działa
      Bez mojego nacisku amortyzator jest wyprostowany, jednak problem z zapadaniem niestety nadal nie jest rozwiązany. Dopiero gdy napompuje amortyzator w rejony wartości maksymalnej (ok. 205psi), to po naciśnięciu kierownicy jest w stanie się wyprostować. Gdy zjadę z ciśnieniem do np 120psi (do mojej wagi 70kg wartością referencyjną jest ok 80psi) usiądę na rower ugięcie wstepne pochłonie prawie 70 powierzchni skoku, a i po zejściu z roweru amortyzator nie wraca do pozycji gotowości. Mój poprzedni rock shox recon już przy wartości 50psi pracował idealnie.
      Proszę o pomoc co jeszcze mogę zrobić, poza odsyłką reklamacyjną.
       
    • Przez teraw
      Witam.
      Wewnątrz tłumika Motion Control amortyzatorów SiD i Reba znajduje się element na dole tłumika, który ma za zadanie trzymać olej tłumika w goleni górnej i nie dopuszczać do jego zlania się na dół. Nazwa wg manuala "the rebound damper and seal head assembly"
      Na zewnątrz uszczelnia go klasyczny oring 25x2,5 niestety od środka jest tam dwustronna uszczelka wargowa. Wg manuala "the rod wiper seal", oznaczenie na uszczelce WDWT000005
       
      Czy taką uszczelkę idzie gdzieś kupić? Oficjalnie jest sprzedawana tylko jako część zestawu serwisowego za 140 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...