Skocz do zawartości

[ster] złożenie w całość


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze złożeniem w całość steru, amora. Udało mi się kupić praktycznie nie jeżdżony rowerek, ale przy skręcaniu kierownicy do ramy był luz ( jak to zwykle - przód, tył wahania ). Odkręciłem znowu i wypadła na dole pęknięta na pół taka cienka podkładeczka, ale ani ona gumowa, ani jakaś metalowa - taki plastik twardszy.

I teraz problem, bo nie mogę nigdzie po sklepach tego znaleźć, jedyne co znalazłem to to: http://allegro.pl/uszczelka-steru-kierownicy-1-1-8-28-6mm-i7393149066.html ale to guma i to gruba a tamto u mnie miało z 0,5-1 mm i nie było gumą.

 

Układ u mnie mniej więcej taki był, patrząc od góry:

- grzybek,

- mostek kierownicy

- tuleje

- łożysko maszynowe z pierścieniem dodatkowym przeciętym na pół w środku ( tak jak na foto, tylko jeszcze w środku mosiężny pierścień )

 

- potem główka ramy

- potem ten ni to plastik ni to metal cienki w formie podkładki ( ten co się złamał )

- normalne koronkowe łożysko osadzone w amortyzatorze luźno na smarze

 

Pytanie: po co i na co ten kawałek czegoś co pękło i gdzie to kupić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przyjmę taktykę wymiany tej koronki i smar nowy powiedzmy co 2k km to powinno się obejść bez tego ( Koronka 1 zł, smar też jakieś grosze, nie będę szukał tego plastiku, bo u mnie jedne serwis, a następny 40 km ode mnie.) ?

Poza tym mam tam takie fajne gumowe uszczelki ( jak nie zapomnę wrzucę foto jutro), które wydaje mi się skutecznie chronią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...