maciek190 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Cześć, jak w temacie. Zakładając że są w tej samej cenie, który byłby lepszy do lekkiego XC? Czy dla lata różnicy znacząco wpłyną na jakość pracy ? Znajomy ma możliwość kupić oba w cenie do 1500 zł. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Wiek niema znaczenia. zZnacząca zmiana była szybciej Dual Air -> Solo Air. Natomaist sa to dwa różne amortyzatory. SID mniej wybiera drobne nierówności, bo jadąc szybko to strata. Ma poprostu przelecieć po nich bez ugięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek190 Napisano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Dzięki za info, a czy limity wagowe są identyczne dla tych amorów? pytam, bo widzę że SID ma karbonową koronę, a Reba normalną. Robi jakąś różnicę dla jeźdźca +- 105 kg? SID to dokładnie SID XX WorldCup SA 100 29" 15mm MotionControl X DNA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Co to jest "lekkie XC"? Gość się rzeczywiście ściga w zawodach XC czy po prostu jeździ po łąkach, polach czy innych lasach, tylko trzeba było wystylizować odpowiednio pytanie jak to niektórzy mają w zwyczaju, chcąc dodać sobie powagi? Generalnie SID to z założenia ścigancki wideł, tym bardziej w wersji "karbą". Ma być lekki i nie musi wybierać przysłowiowych liści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek190 Napisano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Myślę, że bardziej chodzi mu o tą drugą opcję. Rower będzie używany bardziej do sportowego zwiedzania gdzie ja bez problemu wjadę swoim przelajem. Pytanie który będzie do tego bardziej się nadawać przy czym nie będzie trzeba co chwilę do niego zaglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 SID waży 1500 g. Może ten XX mniej. Amortyzator do ścigania gdzie ludzie maja manię lekkości. Niestety ma to wpływ na działanie. Pisałem, że słabiej wybiera Reba 1650-1700 g. Amortyzator do XC i ogólnej jazdy. Bardzo dobry i mało awaryjny. Ja bym poszedł w niego. Oprócz tego przyjrzyj się ofercie Suntora. Tutaj pomoże Ci Activia. W tej cenie chyba będziesz mógł mieć Axona. Nie napisałeś jaką masz obecnie oś. 9mm, 15mm (100mm), 15mm boost (110 mm) ?? Moze warto przy okazji wymienić na sztywniejszą choć jedynie chyba sens ma zmiana 9 mm na 15 mm. Boost już niekoniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.